Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 13 de 13

Tema: Poder dels servidors

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

OK - actualització completa. També li enviem per correu electrònic alguns suggeriments sobre com diagnosticar el que succeeix si el problema encara existeix.

Una pista més: pensar sobre com desactivar algunes llengües si el fòrum en si no pot gestionar tot això.

També és molt important! Si us plau, consells de guaret en els següents links. Veig ara que vostè no bloquejar pàgines irrellevants a l'arxiu robots.txt, de manera que definitivament pot millorar el seu rendiment. Detalls aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Membre
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    51

Text automatically translated from: Italian to: Catalan
    Translated text
    Hola,
    Jo no he fet res sap, però, ja tenen dos problemes:
    1. Jo ja centenars d'informes d'errors d'aquest tipus mysql_connect () [function.mysql-connect <a href='function.mysql-connect'> </ a>]: Too many connections / home / escola / domains / scuo.la / public_html / includes / class_core.php on line 311
    2. URL de les pàgines traduïdes funcionen bé amb firefox, però no amb l'explorador. Per exemple aquesta pàgina
      ales .. e-książki?
      llegeix tan bé en Firefox, però no escanejar.

No es pot arreglar, eh?
    El meu amfitrió i la meva webmaster tant que en les proves, però no per resoldre aquests problemes.
    Em paguen pel servei, no es preocupi.
    gràcies
    Original text

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola,

Sobre els seus problemes:
    1. Aquest és un problema de configuració de MySQL. Que permet més discussions que les connexions Apache MySQL, així que quan el servidor té molts clients i tots els subprocessos estan ocupats Apache no hi ha prou connexions MySql. Si us plau, canvieu fongiuration MySQL. Aquí és manual: MySQL:: MySQL 5.1 Reference Manual:: B.5.2.7 Massa connexions
    2. Ho vaig comprovar aquesta URL a l'estand de l'IE i Opera i en l'estand que funciona bé. Tingueu en compte que en IE aquest enllaç pot semblar estrany, però és l'enllaç apropiat - IE és únic navegador en aquesta paraula que no admet la visualització de les lletres en la notació%. Segueix sent el mateix enllaç - veure la sortida HTML a Opera i veurà la notació% igual. Opera (i tots els altres navegadors excepte IE) només es mostren molt bé. També tingui en compte que aquest és el món normal, de manera que Google (i altres robots) saben com interpretar-lo i l'índex de manera apropiada. Cap problema aquí (O jo no entenia de què es tracta )

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •