em surt una pàgina en blanc quan puc veure cap dels feeds RSS de traduir, qualsevol idea per què?
gràcies.
em surt una pàgina en blanc quan puc veure cap dels feeds RSS de traduir, qualsevol idea per què?
gràcies.
Quin tipus de RSS s'està posant a prova - si us plau envieu la URL completa. Què passa en l'original RSS també o només en una traducció?
Acaba de traduir RSS, normal RSS està bé, vostè té la URL del meu fòrum, pots provar allà.
OK - El veig al fòrum. Per desgràcia, no són capaços de reproduir als nostres fòrums.
Seria millor si podem accedir al seu fòrum i comprovar que - pot ser també exemple de prova / còpia - només ha de comportar-se igual. Sense reproduir el tema que no podem treballar-hi. Pots si us plau em PM accedir als detalls de la seva Admin CP i FTP? Com he escrit que pot haver alguna instància de prova - Només necessito el comportament no el contingut. O almenys no té registres d'errors sobre RSS? ...
Com es pot comprovar aquí i en aquest fòrum RSS estan treballant molt bé. En els nostres fòrums de prova també. En aquest moment vostè és l'únic que té el tema i el fòrum és l'únic lloc on podem comprovar-ho.
Jo sóc l'administrador únic en el meu fòrum, si us plau dóna'm les instruccions per a la solució de problemes.
Em temo que és massa complicat i requereix de la interacció - hem de trobar la causa del problema. Jo seria capaç de donar-li solució ràpida instruccions si jo sabia el que allí succeeix i ser capaç de reproduir al meu costat. Sense saber on és l'error, simplement no té idea de com, què i cal arreglar (que pot ser causat pel conflicte per algun altre mod, configuració incorrecta ...). Sense possibilitat de reproduir no sabem què els nostres canvis corregeix el problema. I tu ets l'únic que té el problema. És per això que seria millor si tenim accés - fins i tot al seu fòrum de prova. Com ja vaig escriure jo no necessito al seu contingut del fòrum només necessito el seu comportament. Jo entenc que vostè no vol compartir l'accés al seu veritable fòrum. Té instància de prova, on passa el mateix?
En aquest moment, per al més simple instruccions, si us plau obrir el fitxer / Includes / vbenterprisetranslator_functions_external.php i determinar que el codi es deté l'avaluació, posant "PROVA 1 'eco; (I el canvi de nombre per a cada eco) entre les línies de codi. Si vostè sap el que és binari de cerca a continuació, utilitzar aquest algorisme. D'avaluació s'inicia en la funció vbet_translateExternal.
Si vostè pensa que vostè és capaç de determinar on és el problema, llavors podem fer-ho d'aquesta manera, però prendrà molt més temps - especialment en el seu costat, el que no és necessari ja que compten amb el nostre suport. Per descomptat que entenem que no volen el nostre suport, així que anem a tractar de fer-ho a la teva manera.
Aconseguir un altre dels temes aquí Suc d'equip - Spy lloc
Sembla que el guió no està rebent l'arxiu CSS correctament i està buscant en el lloc equivocat de les imatges ...
- Vaig a tractar del que has dit d'un altre tema.
No - mai he escrit res d'això. No tinc idea de per què ni tan sols pensar en això ...
Aquells en els consells per a tu, perquè els que més fàcil de descriure. Primer - que es perdi el punt de cerca binària. 2n - tenim maneres de fer això sense cap tipus de sortida canviant i som capaços de fer això ràpid, perquè sabem que el nostre codi i molta experiència en la recerca d'errors o conflictes amb altres plugins.
De tota manera - la seva pregunta no li dóna cap pas més prop de la solució. Li oferim tot el nostre suport. Vostè pot acceptar el que vostè va pagar, o es pot rebutjar. L'honora la decisió i tractar d'ajudar, fins i tot si vostè es nega el nostre suport. No obstant això si us plau es centren en qüestió - que vol tractar de fer-ho vostè mateix, aleshores si us plau guaret nostres consells. Vols que segur el seu temps, per favor, ens va deixar entrar Tingueu en compte que totes les nostres intencions estan per ajudar-lo.
Dreta, i el punt que estic fent és el que puc seguir les instruccions, de manera que, si us plau dóna'm instruccions.
No vull donar-li accés ja que no tenen la reputació en línia, les úniques persones que donen accés als fòrums són la meva em,, vBulletin i Matías perquè puc confiar-hi.
Vostè és nou per a mi, així, jo preferiria tenir les instruccions, no suport.
Gràcies.