Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 2 de 2

Tema: En el BBCode altres

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    14

Default En el BBCode altres

Text automatically translated from: German to: Catalan
    Translated text
    Moin,
    en el meu fòrum és principalment escrit en alemany.
    El tema és el de Brasil i per tant també una gran quantitat escrita en portuguès. Està escrit també es dóna en un article en el portuguès i alemany.

Poden M'agradaria tenir un botó a l'editor perquè seleccioneu el text en un missatge.

Jo volia crear la seva pròpia BBCode. Això no és perquè sóc un "llarg", també ha d'especificar l'idioma.
    Després el fi, sinó també "/ lang = xx" que porta a un error.
    Podem ignorar l'aplicació de la BBcode perquè al final per fer tot el que després de "/ lang"?

Llavors tot el món pot ser amo de BBCode Tinker per als idiomes que necessiten.

Gràcies
    Cristiano
    Original text

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quan s'utilitza lang=xx BBCode llavors acabar sense paràmetres - només /lang.

Si algú ha posat el seu idioma per defecte després de mod per defecte del llenguatge BBCode a tot el seu lloc i també amb el títol. És configurable - l'usuari pot desactivar el mode a l'editor si vol escriure algunes peces en diferents idiomes, i després cal afegir BBCode manualment.

Així que ara els usuaris són amos dels seus BBCode idioma i no has de configurar - que només cal configurar l'idioma per defecte de l'usuari al PC

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •