Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 12

Tema: Qualsevol manera de veure quanta més necessitats traduït?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Juny 2010
    Missatges
    276

Default Qualsevol manera de veure quanta més necessitats traduït?

2 preguntes mentre vaig pagar molt grans sumes de diners cada mes per a traductor de google ara mateix.

Fa vbet traduir la pàgina sencera? Mentre tinc cartes i tal que evidentment no necessita per ser traduït 35000 temps.

Puc comprovar per assegurar memòria cau està treballant correclty i esimate quantes pàgines emmagatzemades a la memòria cau ja vs quants exsist?

Gràcies
    Chris

També fins i tot la meva pàgina no està totalment traduït en cada llengua? Abans de spenf 50 MIL aquest any a les traduccions vull ser real-vos el seu treball com ho hauria de fer.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Per reduir costos de traducció si us plau tenen un aspecte aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-Més barat.html i aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html. Marca segur que un cache és escrit a una base de dades i convidats cache l'arxiu és creat. La cosa principal és per utilitzar una base de dades cache, convidats cache, traductors lliures i no neteja base de dades cache.
    La pàgina no pot ser completament traduït pel exhaustion de les traduccions de límits.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Juny 2010
    Missatges
    276

Però hi ha cap manera de comprovar en aquestes coses o veure què queda per traduir?

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

No. Si no hi ha cap traductor disponible vBET llavors automàticament mostra el text original. A mà pots traduir un text que no ha estat traduït a la pàgina traduïda que utilitza http://www.vbenterprisetranslator.co...nslations.html.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Juny 2010
    Missatges
    276

OMG .. Quants dies cached les traduccions existiran en cache abans que serà automàticament tret (per tasca planificada). Conjunt 0 per impossibilitar.

Això és posat a 5, així que és totes les meves traduccions beiong tret després 5 dies******

Si així que és tot el cache les opcions a sota impossibilita també si això és posat a 0 ?

Si us plau deixat em saber asap mentre tinc un petit fortuine va invertir en traduccions ja que penso és el ser just tirat fora

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Per desactivar la neteja de la base de dades de la memòria cau:
    • AdminCP->vBET Cache->Base de dades Cache->Cache Temps per Viure (TTL) a 0
    • AdminCP->vBET Cache->Base de dades Cache->Cache netejant estratègia a Mobilitat

Informació sobre la utilització d'una base de dades de la memòria cau es descriuen aquí: Base de dades d'ús cache i aquí: No neteja base de dades cache.
    Durar editat per Marcin Kalak; 10-10-15 A 10:27.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Juny 2010
    Missatges
    276

Literalment els milers de dòlars van eliminar.. Jo sort tinguda mai que aconsegueix qualssevol traduccions lliures

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

vBET Sempre al principi utilitza traductors lliures si és posat, disponible i donar suport aquest parell de llengua. Més informació: Utilitzar molts proveïdors de traducció automàtica (APIs).

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Juny 2010
    Missatges
    276

Ive Va provar temps múltiples apertium però sempre aconseguir un error per provar un altre cop més tard o provar un altre nom?

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Apertium servidors malauradament, a vegades no està disponible.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •