Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 14

Tema: Incapaç d'ininstal·lar vbet sense trencar el fòrum

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Default Incapaç d'ininstal·lar vbet sense trencar el fòrum

Hola nois,
    Tinc una necessitat d'ininstal·lar vbet i ininstal·lava mitjançant admincp vbet ha desaparegut, tanmateix si intento suprimir arxius vbet fora meu servidor (estic intentant recuperar el meu servidor de fitxers estàndard només abans de reinstal·lar just el que necessito) que mata el meu fòrum!? Aquí està l'error que i aconsegueixen si I intenten treure arxius després que ininstal·lant mitjançant admincp:

Advertència: require(/home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [remà de paper]: fracassat per obrir corrent: cap tal arxiu o guia en /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304): eval () d codificar en línia 135

Fatal error: require () [remà de paper]: obertura fracassada exigia ' / home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path ='.: /usr/lib/php: / usr/local/lib/php ") en /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304): eval () d codificar en línia 135

He tret totes les normes vbet de. htaccess.

Algunes idees com curar això?

Salutacions,
    Simon

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Això sembla no traient alguns vBET plugin o no traient integració vBET amb alguns plugin. Teniu vBSEO? Intentar girar-se totes les (ganxos/pluginsmés informació).

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

No tinc cap opció però per desactivar tots els plugins, tenia vbseo però he intentat desfer-se d'ella!, quan intento ininstal·lar vbet tinc tot tipus de qüestions, està fent tornar-me guillat!

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Abans d'ininstal·lar vBET cal suprimir la seva integració amb vBSEO. Abans d'ininstal·lar vBET també intentar impossibilitar tots els ganxos en config. php (més informació).

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Vaig a donar-li una altra oportunitat, s'ha ininstal·lat VBSEO així no sé quina integració et refereixes? Regles VBSEO han estat retirats de. htaccess. on més s'hauria d'estar mirant?

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Si vostè ha tret vBSEO llavors vostè també treia integració vBSEO amb vBET.
    Si us plau enviï'm detalls d'un accés de PM a administrador CP i FTP. Vaig a comprovar el que està passant allà

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

PM enviat

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Abans d'ininstal·lar vBET heu d'eliminar tota la seva integració. He trobat el seu integració en modules/recentthreads.php en línies 255-260. Si vostè ha fet alguns altre integració amb vBET llavors suprimir-los.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Vbet ininstal·lat llavors començava a treure arxius vbet i aconseguia això:
    Advertència: require([path]/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [remà de paper]: fracassat per obrir corrent: cap tal arxiu o guia en [path]/includes/init.php(304): eval () d codificar en línia 135

Fatal error: require () [remà de paper]: obertura fracassada exigia ' / home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path ='.: /usr/lib/php: / usr/local/lib/php ") en /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304): eval () d codificar en línia 135

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Gràcies per que, em vaig oblidar la vbacmp, I ara es provar i netejar i ininstal·lar - ho farem saber com va!

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •