Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 15

Tema: Només traduir fils nous

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Default Només traduir fils nous

M'agradaria suggerir una característica a només afegir enllaços de traducció als fils més nous que un període de temps especificat. Si els fils són més vells que el període especificat, però ha estat traduït en una llengua donada, proporcionar l'enllaç de traducció.

Mentre és, Google i altre bots visita cada pàgina del lloc, unnecessàriament traduint tot tornant 10 anys (en el meu cas). Això està provant per ser molt costós.

Membre
    Data d'ingrés
    Desembre 2010
    Missatges
    42

Text automatically translated from: Portuguese to: Catalan
    Translated text
    Excelente sugestão******
    Original text

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

En aquest moment vostè pot fer alguna cosa com això. No per data, però per posar. Que té totes les antigues discussions en algun lloc especial a continuació, pot afegir en vBET configuració del lloc per ignorar - a continuació, no es traduirà.

No hi hauria d'haver-hi cap problema amb afegir filtre d'edat i no tradueix fils molt vells. No comprovarem és aquells ja traduït o no - això seria massa costós per actuació (podem pensar després que aproximadament afegint-lo més tard com una altra opció).

La petició va acceptar

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Suposo que hi ha fòrums que tinc que contenen vells temes de només l'arxiu. L'únic problema és que no vull girar-se de traduccions completament si ja tenen traduccions fet (llavors que només estaria perdent diners). Això no seria un problema si jo estava fent una nova instal·lació de vBET.

Gràcies Per la vostra consideració.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Pensarem sobre aquest. Encara - si us plau considerar que pels vostres usuaris sigui més ben si sigui impossibilitat completament o traduït completament, altrament sigui confondre - per què aquells són i aquells no...

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

En el meu cas, la majoria dels usuaris no es va tornar del passat 5 anys i fils de lectura - només els motors de cerca són

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Encara aquest motors de cerca portarà nou trànsit de cerques d'usuaris reals. De tota manera - com ja vaig escriure anem a treballar-hi

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

No traduir fil després d'un especificat temps després de la data de la creació d'un fil o la data de l'últim en el fil?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Data del Darrer missatge probablement funcionarà millor. Si un lloc és encara rellevant i ser contestades, llavors probablement s'hauria de traduir.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Gràcies Pel vostre suggeriment. Treballarem en aquesta característica.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •