Per tant,

Després que havent-hi un vespre divertit que es pregunta com per anar al voltant alguns problemes amb el Azure traductor:

- El "mode Segur / obre_basedir" cosa no treballant
- "microsoft Traducció Cap informació de portador trobada en el token"

Vaig voler compartir un parell de fixa.

Primer, la "Cap informació de portador" espectacles quan no vas escriure en les claus correctes a vbulletin. Gràcies a r.dziadusz Per aquesta solució

OK aquí és:
1.) Va a : Finestres de Traductor | del Microsoft Azure Marketplace
Login/registre 2).
Subscripció de youre d'escollir 3.):

4.) Anar a: datamarket.azure.com/developer/applications/
5.) Fer clic al botó de "Caixa"
6.) Omple tot va requerir els camps i el clic "CREEN" botó.
7. Portar els valors de ClientID i Secret - limita-inserir-lo en el seu admincp:
ClientID - > clau d'API de traducció de Comercial de Microsoft per Azure,
Secret - > secret de l'API de Microsoft Comercial traducció per Azure
Llavors ve l'error de RÍNXOL que es queixa sobre l'obert_basedir i material. Mentre molts de tu saben, el mode segur era deprecated recentment en php, així que si tens un servidor amb una versió recent de php això ha de no fins i tot ser un problema. Tanmateix el rínxol encara no ha estat actualitzat per aquest canvi nou.

Tan... Després que tweaking aquí i allà vaig trobar un workaround.

Aspecte en el upload/inclou/vbenterprisetranslator_traductor_de classe.php Per la línia que llegeix

PHP Code:
curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_FOLLOWLOCATION1); 

Coment el, salva i upload a la dreta directori. (El vaig trobar dins línia 324, pot canviar damunt canvi de versió) per fer-lo feina en el azure prova, buscar qualssevol referències al CURLOPT_FOLLOWLOCATION i comentar qualsevol línia que l'esmenta, salva i provar un altre cop.

Espero aquestes ajudes!