Contestant a les vostres qüestions:
Un. La traducció manual és encara dins versió de BETA. Ara mateix estem agafant retroalimentació dels nostres usuaris quin per millorar/el canvi/afegeix. Afegirem article sencer aproximadament com treballi quan sigui en etapa final.
Dos. Si us plau especificar en quins navegadors no veus EDITA botó.
Tres. Si us plau mantenir un rosca per un emet. Aquí primer assumpte era aproximadament EDITA botó, així que en aquest fil avaluarem editar assumpte de botó. Per assumpte d'error complau fil nou obert i descriure allà precisament quin error veus i com per reproduir-lo.
Serem feliços de solucionar tots els assumptes en la nostra funcionalitat novaSi us plau nota un altre cop que és encara dins versió de BETA.
En aquests navegadors l'EDITA botó i no veu
OS de MAC 10.7.3:
Safari 5
Cromar
OS X 10.8:
Safari 6
Finestres 7:
IE 9
Veig botó dins:
OS de MAC 10.7.3:
FireFox
Vaig comprovar IE 9 sota Finestres 7 i veig editar botó. No tinc cap accés a OS de MAC - si us plau marca segur que t'ha Java el guió va habilitar.
Complau PM em detalls d'accés a Admin CP i FTP el comprovaré sota IE 9 en el vostre fòrum.
Cap resposta - va considerar l'assumpte és anat. Si no si us plau escriure aquí. També primer si us plau veure això ràpidament fixa per assumpte similar: http://www.vbenterprisetranslator.co...html#Correu12668
Gràcies Per la confirmació. Sóc feliç que l'assumpte ha estat resolt.