Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 2 de 2

Tema: Sóc perdut lol

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    8

Default Sóc perdut lol

Jo purtchased vbet fa edats però va parar utilitzar ell per qualsevol raó no puc recordar. Vaig decidir renovar la meva llicència i instal·lar-lo un altre cop només per trobar que tot és canviat i no sóc segur l'he instal·lat correctament. He deixat tot el default enquadraments per microsoft traducció mentre trobo ara hi ha costos per alguns, i estic aconseguint cap traanslations cap assumpte quina bandera jo clic. És allà alguna cosa més necessito fer? He estat buscant però trobant-lo difícil de trobar la informació sóc després

El meu fòrum és Digiscrap Fòrum

Thanx Per endavant
    Lissa

Editar, aconseguia les traduccions per treballar després de trobar un correu que va ajudar, no està traduint correus quan faig un correu de prova tanmateix tan més buscant-me llevat que algú és manejable d'ajudar

n/m He uninstalled això i un altre 30$ bucks avall el dren. Les instruccions són pobres en el millor dels casos i el durar la palla trobava que molts addicional usergroups hi havia estat afegit que hi hauria fet molt més feina per mi amb el photopost permisos d'instal·lació. Al final vaig decidir no va ser valor el hassle, trist
    Durar editat per Lissa; 01-07-12 A 09:02.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. vBET pot treballar sense aquells usergroups - és just necessitat per desactivar alguns vBET connectors. Si ets aficionat nosaltres et pot enviar detalla

També si us plau nota que aquells usergroups és automàticament dirigit per vBET i només tan addicional usergroups, així que no canviï qualssevol permisos formen altres usuaris usergroups.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •