Quan i upgrade a vbulletin 4.1.8 , vbet 4.4.4 no està traduint pàgines completament.
Quan i upgrade a vbulletin 4.1.8 , vbet 4.4.4 no està traduint pàgines completament.
Hola
Podria si us plau em proporciones més informació:
-Que API de traducció t'és utilitzant (Google 1(lliure), Microsoft, Google 2(pagat))
-Prova correguda si us plau per app APIs que utilitzes: PROVES
Cap resposta, el vaig considerar solucionat, Si tens qualssevol qüestions sobre aquest assumpte el remarcaré obert, per qualsevol altre fil nou si us plau obert
el meu translate page no es tradueixen contingut durant la visualització. només és traduir text estàtic en fòrum.
自動車保険
el meu translate page no es tradueixen contingut durant la visualització. només és traduir text estàtic en fòrum.
He fet servir Microsoft i traducció d'Apertium.
En la prova, puc enllaçar va ser cap prova per a google apertium (això havia estat creat després de vBET amb Microsoft via Azure es va crear)
Si us plau pot efectuar prova per a Microsoft per Mazure, ho trobareu a:
descarregar arxius - >-no-carregar - > Eines - > microsoftbyazuretest.php
Només carregui'l a la seva carpeta d'arrel de fòrum i tipus destinació URI en el seu navegador web
com reparar a això?A partir de prova per a l'API de traducció de Microsft Azure
Fitxa completa:
{"error": "invalid_request", "error_description": "ACS90011: falta el camp obligatori/u0027client_id/u0027. / r/nTrace ID: 65630e6f-adc7-467b-afd9-7506f26eca2f/r/nTimestamp: 02:17:06Z de 2011-12-09"}
Resultat de la prova: ï» ¿"ArgumentException: no hi ha informació de portador trobats a la fitxa: ID=3737.V2_Json.Translate.16E26BDE"
Prova d'error:
Temps de connexió (ms): 130.547119141
Més probablement no introdueixi res en el seuAdminCP - > vBET - > traduccions proveïdors - > clau de l'API de traducció de Microsoft Comercial per Azure(BETA)
D'utilitzar Microsoft traducció via Azure que tinguis primer subscriure per a l'API de traducció de Mcrosoft (també lliure opció) aquí clic
i llavors registrar-vos aplication aquí, omplint parèntesis (allà és un nom de client de camp que ha d'utilitzar en Clau d'API de traducció de Microsoft Comercial per Azure(BETA))
i Sé greu, i va registrar API de Microsoft i aplicació però i no pot definir què és número d'API de Azure.
Si us plau dir-me detalls.
Durar editat per r.dziadusz; 13-12-11 A 20:32. Raó: La imatge va eliminar
Aquí van:
La seva Microsoft Comercial secret d'API de la Traducció per Azure És el vostre "Secret de Client" - començant amb GSBlBL...
La seva Microsot Comercial Clau d'API de la traducció per Azure És el vostre "ID de Client" - començant amb ins...
També i va eliminar la vostra Imatge, becouse algú més podria utilitzar el vostre client id/secret de client, esperança no importes![]()