Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 13 de 13

Tema: Memòria cau VBET treballant, però els proveïdors no traduir

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

A aquest moment aquells tots són traduïts. I quan era just primer i 2n no el no va ser res injustícia. Senzillament - algú va escriure el missatge i ell va ser traduït perquè vas tenir límits. Llavors quan el missatge pròxim va ser escrit límits va ser assolit i proveïdors de traducció inutilitzables - així que vas veure text traduït des de memòria cau i primigeni, per a missatge pròxim, perquè serveis de traducció on no disponible. Després d'algun temps aquells on disponible de bell nou, així que la traducció passa (i era cached) i ara quan vaig allà veig tot 3 pals traduïts. Tot és OK - quan la traducció és disponible vBET traduccions d'usos. Quan llavors només cached les traduccions són text disponible i nou serà traduït si durant visita pròxima et tindrà límits. Tot automàtic, així que vas deixar preocupant, relaxa i just espera fins a la vostra memòria cau emplena amb traduccions També estem treballant per donar suport a més de traduccions API així límits no es pot arribar tan sovint (més API més limita).

Encara tens alguna pregunta aquí o està bé ara després d'explicació?

No, gràcies . Jo entenc ara. Jo estava preocupat que vaig ficar la pota dolent en algun lloc. Mentre funcionen bé, tot és bo . Gràcies per la seva preocupació i la paciència.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Cap problema Per favor nota que ja estem treballant per recolzar una altra traducció API dins vBET Així que tots els límits es no pot arribar tan de pressa. Per a més informació si us plau veure anuncis.

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •