Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 5 de 5 FirstPrimer ... 345
Resultats 41 a 48 de 48

Tema: Respon amb Qoute va deixar de funcionar

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per techanalyst View Post
    Per descobrir el conflicte ha de:
    1. Reproduir el problema amb el medi ambient normal
    2. Impossibiliti altres plugins - vBET permès
    3. Intenti reproduir el problema una altra vegada - si no passa que l'assumpte és provocat pel conflicte amb alguns altre plugin

Correcte així el meu fòrum serà un pos tot el que busqueu és el seu plugin treballant, el meu fòrum altres plugins superen la importància de la seu, una altra vegada això és no un destret o solució

20 - 30 Plugins = laborable
    20/30 Plugins + VBET = no treballant
    VBEt per si mateix - treball **********....

Obtenir la foto afegir VBET es trenca, no vull tancament el meu fòrum i característiques per a la seva

thats no un thats d'error anomenava defecte de producte
    Ja van dir que pot deixar-lo per a nosaltres o utilitzar Fòrum de testatge. També ja van dir com comprovar el conflicte.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

CAP codi canvia període (Temp o Perm) i no hi ha canvis config o opció en Vbulletin, Dragon Byte, m VBSEo etc, no hi ha canvis en el codi, opcions, cap manipulació i cap impossibilitant d'aquells plugins
    OK - si us plau PM detalls d'accés. Anem a veure què podem trobar.

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2011
    Missatges
    51

Així suprimir les entrades ara

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2011
    Missatges
    51

Rendir-se, el temps és perdut i el meu diners

FYI va oferir per ajudar, però el risc d'opcions i manipulacions de codi que tenia a disminuir

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Així suprimir les entrades ara
    Per això va sorprendre - van dir que ja no podem tolerarà qualsevol declaració falsa. Ja no deixarem anar el nostre temps per respondre a frases fals. Estem oficialment escriure per a vostè en aquest mateix fil. No heu de posar l'atenció dels pobles en això - ja havia escrit en la declaració oficial. També, incloent-hi enllaços externs és només spam - no està relacionat amb aquest fil. Vostè és lliure d'incloure enllaços a les seves pàgines amb qüestions no per diversos serveis externs.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Rendir-se, el temps és perdut i el meu diners

FYI va oferir per ajudar, però el risc d'opcions i manipulacions de codi que tenia a disminuir
    És la vostra decisió a no utilitzar vBET. T'oferim recolzar per fer vBET plenament funcional I proposta és obert com és el nostre client

FYI, no tinc cap idea qui són i què aquest comentari sobre it.

Necessita més ajuda amb aquest problema?

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2011
    Missatges
    51

Vostè =

Li va oferir suport, però jo no pot el risc de manipulació de codi [* SPAM ESBORRAT *]

Aquesta declaració és honest i la seva des del punt de vista de mi el client, no vull les modificacions al codi que acords de suport sobre una altra modificació de risc, això no pot ser sostingut.

Im no insultar el seu producte, personalment jo vull alguna cosa com això, però actualment no va combinen bé amb els nostres fòrums. No culpar programari: P

[* SPAM SUPRIMIT *]
    Durar editat per vBET; 12-10-11 A 22:11. Raó: Eliminar SPAM

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Vostè =

Li va oferir suport, però jo no pot el risc de manipulació de codi [* SPAM ESBORRAT *]

Aquesta declaració és honest i la seva des del punt de vista de mi el client, no vull les modificacions al codi que acords de suport sobre una altra modificació de risc, això no pot ser sostingut.

Im no insultar el seu producte, personalment jo vull alguna cosa com això, però actualment no va combinen bé amb els nostres fòrums. No culpar programari: P

[* SPAM SUPRIMIT *]
    Ja té informació que no hi haurà cap canvi així que el que està parlant? Que simplement es nega a donar-nos accés al seu fòrum, perquè vostè està mirant per excusa per demanar la devolució el que va fer des del principi, on tenia el problema amb la configuració malament i no li agradava la manera d'integració amb vBSEO.

Com va escriure abans que hem de tallar innecessari conversa - ens porta enlloc i és anar donant la volta. Tots els missatges no relacionades amb l'assumpte i va repetir també s'han considerat SPAM i suprimir. Si us plau fixi's que descriure s'Aprima fora de tema és considerat SPAM. Si us plau, tingueu en compte que repetir missatges és considerat SPAM. No som aquí per parlar de la cooperació amb altres persones - no és pertinent a tots sobre el tema. També no som aquí per repetir les coses una i altra vegada mateixes perquè t'agrada el seu missatges d'SPAM i repetir-ho.

Si us plau digui vostè necessita ajuda amb l'assumpte? Si gens d'ajuda li va preguntar a continuació, tema és tancat - això no és l'àrea privada d'SPAM. Ens n'alegro detalls de problema addicional i escoltar ajudar-lo, però vostè no està interessat en suport llavors Tema tancat. Vostè necessita més suport aquí? Com podem ajudar?

PS.
    Tema tancat - en el seu lloc de resposta hem canviat missatge anterior - això no és joc i buscar el joc. Estem aquí per discutir l'assumpte, que jo entenc que vostè no té ja - ho si assumpte no existeixen llavors es resol. Triar la seva pròpia solució. Realment volem que l'ajudaran amb la millor solució, però respectem la seva decisió.

Pàgina 5 de 5 FirstPrimer ... 345

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •