Així suprimir les entrades ara
Rendir-se, el temps és perdut i el meu diners
FYI va oferir per ajudar, però el risc d'opcions i manipulacions de codi que tenia a disminuir
Per això va sorprendre - van dir que ja no podem tolerarà qualsevol declaració falsa. Ja no deixarem anar el nostre temps per respondre a frases fals. Estem oficialment escriure per a vostè en aquest mateix fil. No heu de posar l'atenció dels pobles en això - ja havia escrit en la declaració oficial. També, incloent-hi enllaços externs és només spam - no està relacionat amb aquest fil. Vostè és lliure d'incloure enllaços a les seves pàgines amb qüestions no per diversos serveis externs.
Vostè =
Li va oferir suport, però jo no pot el risc de manipulació de codi [* SPAM ESBORRAT *]
Aquesta declaració és honest i la seva des del punt de vista de mi el client, no vull les modificacions al codi que acords de suport sobre una altra modificació de risc, això no pot ser sostingut.
Im no insultar el seu producte, personalment jo vull alguna cosa com això, però actualment no va combinen bé amb els nostres fòrums. No culpar programari: P
[* SPAM SUPRIMIT *]
Durar editat per vBET; 12-10-11 A 22:11. Raó: Eliminar SPAM
Ja té informació que no hi haurà cap canvi així que el que està parlant? Que simplement es nega a donar-nos accés al seu fòrum, perquè vostè està mirant per excusa per demanar la devolució el que va fer des del principi, on tenia el problema amb la configuració malament i no li agradava la manera d'integració amb vBSEO.
Com va escriure abans que hem de tallar innecessari conversa - ens porta enlloc i és anar donant la volta. Tots els missatges no relacionades amb l'assumpte i va repetir també s'han considerat SPAM i suprimir. Si us plau fixi's que descriure s'Aprima fora de tema és considerat SPAM. Si us plau, tingueu en compte que repetir missatges és considerat SPAM. No som aquí per parlar de la cooperació amb altres persones - no és pertinent a tots sobre el tema. També no som aquí per repetir les coses una i altra vegada mateixes perquè t'agrada el seu missatges d'SPAM i repetir-ho.
Si us plau digui vostè necessita ajuda amb l'assumpte? Si gens d'ajuda li va preguntar a continuació, tema és tancat - això no és l'àrea privada d'SPAM. Ens n'alegro detalls de problema addicional i escoltar ajudar-lo, però vostè no està interessat en suport llavors Tema tancat. Vostè necessita més suport aquí? Com podem ajudar?
PS.
Tema tancat - en el seu lloc de resposta hem canviat missatge anterior - això no és joc i buscar el joc. Estem aquí per discutir l'assumpte, que jo entenc que vostè no té ja - ho si assumpte no existeixen llavors es resol. Triar la seva pròpia solució. Realment volem que l'ajudaran amb la millor solució, però respectem la seva decisió.