Història:
1. Vaig tenir la versió lliure, 2.2.4 per a un mes o una cosa així. Treballat grans, tenia molts molts més visitants al lloc!
Corrent (és a dir, ' adreça? llengua = ca ') enllaços en aquesta versió.
Ara (problema):
2. Comprar i instal lat la versió de llicència 4.4.2. Ha canviat la configuració en el fòrum segons al seu arxiu de readme.
A. canviat des de (és a dir, ' adreça? llengua = ca ') a (és a dir, '/ ca/adreça')
B. col. locat el seu arxiu de. htaccess en l'arrel com és. No hi ha canvis a l'arxiu en absolut.
C. canviat webaddresses cònic ESTRICTE i també canvia a avançada tipus d'url: s
De sobte visites queia a amost la meitat dins d'una setmana. Aconseguia missatges d'error com "TO_MANY_REDIRECTS" en crear missatges al meu fòrum i clinking en enllaços al meu fòrum de facebook etc. També eines d'administració de Google va informar els molts enllaços trencats etc., tots ells vinculats a languagelinks. un, fr sv etc.
2A nombre és encara la la mateixa configuració (/ ca /) i htaccess arxiu encara allà.
Avui en dia convertit altra vegada advanced URL estàndard i també s'elimina ESTRICTE d'enllaços STD i l´now començant a treballar una altra vegada.... res que sap d'abans de?
Els I tenen ara mobilitat traduir programari per a la beeing d'hora.
Alguns suggeriments què fer?! Vull el translatesystem actius. Thats per què vaig comprar![]()