Després d'usar vBET4 per un parell de mesos, tot sembla bé, però he decidit que vull treure del meu fòrum.
Raons:
1. Base de dades del meu servidor dedicat s'ha convertit en molt gran, i totes les característiques en el fòrum es torna molt lent. Vaig haver de actualitzar el disc dur del meu servidor de SSD perquè tot torni a ser normal. Crec que això és només una solució temporal i tot el que es convertiria una vegada més lenta quan la mida de la base de dades creix una mica més.
2. Haurà de pagar quan Google va començar a cobrar diners per usar el seu API v2.
3. Mai és realment una bona idea per executar la traducció automatitzada amb emmagatzematge en memòria cau perquè es vegi com el fòrum té més temes. Jo solia córrer un plugin similar en Wordpress i un dia Google acaba de treure tots els índexs en les pàgines d'auto traduït.
Les raons anteriors no pot ser correcte, però són les meves raons i jo no vull córrer cap risc.
A causa de VBET és un avanç molt sofisticada i el plugin, estic segur que la supressió no serà fàcil, ja que la instal.lació en si no era molt fàcil.
Tinc dues preocupacions ara:
1. Desinstal (Pot oferir atenció "de supressió de Service")
2. 404 errors. Després de la desinstal, hi haurà un munt d'errors 404, a causa de l'eliminació de pàgines traduïdes. Hi ha alguna manera de fer un script per redireccionar l'acte contra els robots dels cercadors i els convidats de nou al fil original amb el codi 301 es va traslladar de forma permanent?
En Matías, no és una opció a Configuració general> Matías. Potser això pot ajudar?
"No s'ha trobat" tramitar les sol.licituds?
Seleccioneu la forma en "No s'ha trobat" les sol.licituds es tractaran:
- Redirigir a la pàgina principal
- Enviar codi HTTP 404 i mostren una "Pàgina no trobada" missatge
- Inclou pàgina d'error personalitzada. NOTA: El nom del fitxer ha d'incloure la ruta absoluta. (Exemple: / home / usuari / public_html / error.php)

Respondre amb una cita