Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 11

Tema: Temps per al primer byte - GRAN diferència, si Google està apagat.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Default Temps per al primer byte - GRAN diferència, si Google està apagat.

Algú més ha notat una gran diferència en el temps per al primer byte amb el valor següent:

admincp - vBet - Proveïdors de traducció - Utilitzar Google NOMÉS (BETA) - no

Si s'estableix a no acabo amb un temps per al primer byte de 8secs més. Establint-lo en si el temps es redueix a 1.2secs.

He provat això en l'última hora i els resultats són consistents. Tot el que estic fent és cridar a la pàgina del fòrum a través de webpagetest.org en l'idioma per defecte - no canvia el llenguatge.

admincp - vBet - Proveïdors de traducció - Utilitzar Google NOMÉS (BETA) - ID d'Aplicació per API de Traducció del Microsoft s'introdueixi correctament.

També, amb el damunt posant damunt 'cap' les traduccions no apareixen. Vaig mirar un membre francès que respon a un correu. Una vegada que hi hagi salvat el correu vaig veure que el vbet la caixa i les banderes van aparèixer en el postbit però que el text traduït va faltar. Vaig tornar i conjunt Utilitza Google NOMÉS (BETA) a i ¡voilà! tot va funcionar amb normalitat.

Jo estaria interessat en veure si algú més veu aquest problema al seu tauler.
    Durar editat per norku; 21-09-11 A 17:43.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola
    En un primer moment, podria veure si vostè té la identificació apropiada de Microsoft de Traducció de l'API?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Hola,

Sí, com es va esmentar, el nombre d'API de Microsoft és el correcte i va entrar. També és definitivament habilitat - Acabo de connectar-me a MSN i comprovat.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Si us plau, marqueu l'opció Fòrum idioma, si es fa correctament (idioma per defecte està activat) si us plau, mostreu-me la teva. Htaccess. Si la seva configuració és correcta, haurem de comprovar que al lloc

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Sobre la traducció en temps - no és fins VBET - correspon a serveis de traducció externa. Com es desprèn de traducció API Microsoft és més lent que Google Translation API. Es pot canviar amb el temps. De tota manera no podem fer res amb ell. Així que no hi ha res de resoldre aquí.

Sobre la manca de resultats - si us plau descriure exactament com es reprodueixen. Les dades exactes que es trobava en el lloc. URL de la pàgina on passa també ajudarà a

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

htaccess:

PHP Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
    #RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxx\.com
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www\.xxx\.com$|^cdn\.xxxx\.com$)
    RewriteRule (.*) http://www.xxxx/$1 [R=301,L]

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
    #RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$[L]

#vbet translator rules start
    RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$[L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*.php(/.*)?))$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond 
    %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond 
    %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

#vbet translator rules end

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(media/|admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond 
    %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond 
    %{REQUEST_FILENAME} !/(media|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ forum/vbseo.php [L,QSA]

## Expires
    <ifModule mod_expires.c>

ExpiresActive On
        ExpiresDefault 
    "access plus 1 seconds"

ExpiresByType text/html "access plus 1 seconds"

ExpiresByType image/gif "access plus 3456000 seconds"

ExpiresByType image/jpeg "access plus 3456000 seconds"

ExpiresByType image/png "access plus 3456000 seconds"

ExpiresByType text/css "access plus 3456000 seconds"

ExpiresByType text/javascript "access plus 3456000 seconds"

ExpiresByType application/javascript "access plus 3456000 seconds"

ExpiresByType application/x-javascript "access plus 3456000 seconds"
    </ifModule>

## Compression
    <ifmodule mod_headers.c>
        <
    ifmodule mod_deflate.c>

AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/css text/xml application/x-javascript
            BrowserMatch 
    ^Mozilla/4 gzip-only-text/html
            BrowserMatch 
    ^Mozilla/4\.0[678no-gzip
            BrowserMatch 
    \bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html

</ifmodule>
    </
    ifmodule>

#Remove index.php from xxx.com/index.php
    #rewrite engine on 
    RewriteCond %{THE_REQUESTindex\.php
    RewriteCond 
    %{QUERY_STRING} ^$
    RewriteRule ^index\.php$ / [L,R=301

L'idioma per defecte és l'anglès fòrum. Commutació de Google i l'ús de Microsoft hauria de fer cap diferència quan es veu / forum / (per exemple) ja que no hi ha traduccions. Si jo vaig a veure / fòrum / da / jo esperaria a veure una diferència, sí, però veig que el temps de 8sec primer byte en veure / fòrum / No pot ser correcte.

L'usuari no estava fent res especial. S'havia establert el francès com el seu idioma per defecte i va fer un post sola frase en aquest idioma en un fòrum públic. Amb Google apagat vaig mirar en el seu lloc i no hi ha text, només les banderes VBET mostra el llenguatge de i per i el quadre de text en la traducció VBET apareix normalment. Em vaig tornar de nou a Google i el text va ser visible.

Vaig revisar els meus registres en aquest moment i m'estic posant centenars d'aquests errors:

[Dij Set 15 14:04:17 2011] [error] [client 66.249.72.103] [Dij Set 15 14:04:17 2011] [info] execució "/ home / xxx / public_html / fòrum / vbenterprisetranslator_seo.php" com UID 503, 500 GID
    Durar editat per norku; 22-05-12 A 09:28.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

La seva. Htacess és la correcta. A mesura que escrivia tot el que funciona bé amb Google, de manera que les regles són correctes.

Si us plau nota que resposta d'API de Traducció de resposta el temps no és fins a nosaltres. Tu ja aconseguit aquesta informació. Podem fer res amb aquest. Pots preguntar Microsoft aproximadament fent el seu servei més ràpid. Si et vols un control quant temps vBET està esperant per respostes d'API de Traducció externa - volta justa damunt Admin CP -> vBET -> Opcions de Traducció -> temps de resposta de la Traducció. Llavors, si vostè està en el sistema com a administrador veurà quant temps el servidor s'espera durant aquesta generació de la pàgina. Tingueu en compte que no hi haurà esperar si la traducció està emmagatzemada en memòria cau.

Si us plau, donar el missatge exacte que va ser escrit. L'error pot ser d'alguns caràcters especials.

Sobre el registre - si us plau fil obert noves tema nou i anem a treballar en això hi ha

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Així que quan es carrega una pàgina en l'idioma per defecte del fòrum (no requereix traducció) encara hi ha un retard causat per la connexió a Microsoft? Això no té sentit ..

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Pot semblar que no té sentit, però només quan no són traduccions fetes. Tot i així - en les traduccions fòrum pàgina per defecte es pot fer. És perquè es pot veure a la pàgina que es necessita per traduir els missatges escrits en altres idiomes (es fa servir lang i / o BBCode langtitle).

Així que si us plau - utilitzar la nostra pista. Vostè ja sap què fer, per comprovar el temps d'espera. Així que si us plau fes-ho. Per escrit que no té sentit per a vostè no ens dóna el progrés. Si vostè no necessita el nostre suport i no volen usar-lo, podem marcar aquest tema com a resolt. Si necessita el nostre suport - Empreu i no ens donen resultats opinions - en cas contrari mai no s'acaba de bucle sobre el que pensem

Detalls - això és el que necessitem per treballar amb assumptes

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

M'adono (d) que el temps de resposta de Microsoft està fora del seu control. Aquest no és el meu punt. El meu punt és: per què és el temps de resposta d'un problema quan em carrega d'una pàgina en l'idioma per defecte que conté només l'idioma per defecte? No hi ha exigència d'una traducció però, hi ha un retard 8sec abans de la càrrega de la pàgina. Si em canvi a Google la pàgina es carrega normalment. Quan la memòria cau comença a omplir per als altres idiomes llavors el temps de resposta de Microsoft potser no serà com un problema, però si hi ha un retard de pàgina en l'idioma per defecte, llavors això és una merda. Una vegada més, m'adono que això va més enllà del seu control

Una vegada més, l'usuari francès va enviar un missatge estàndard amb símbols estàndard. La traducció no funcionava quan jo estava fent servir Microsoft. Va ser traduït correctament quan em vaig canviar de nou a Google. He provat ara i Microsoft va traduir un missatge escrit en alemany i es mostra correctament. El que passa amb el noi francès era probablement només un problema tècnic.

Per cert, Admin CP -> vBET -> Opcions de Traducció -> temps de resposta de la Traducció DAMUNT provoca problemes de CSS. Hem parlat d'això de nou, mentre que un.

http://www.vbenterprisetranslator.co...-2-3-mess.html

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •