Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 7 de 7

Tema: Auto tornar a Anglès si Anglès és l'idioma perfil

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Default Auto tornar a Anglès si Anglès és l'idioma perfil

Jo ja amagar les banderes dels usuaris a través de condicionals Anglès plantilla, però ara m'agradaria portar això al següent nivell, com els usuaris de parla anglès en altres països que tenen una llengua navegador configurat per a un idioma estranger, però la terra en les pàgines traduïdes de nostre lloc en buscar amb Google vol veure de forma automàtica les versions en anglès en lloc de les versions traduïdes.

Per tal de fer això que he escrit el següent codi.

No obstant això, com no estic tan familiaritzat amb el funcionament intern de VBET, no sé on posar-lo o com completar-lo. Podria vostè si us plau m'ajudi amb això?

PHP Code:
    if ($_GET['language'] != "en" and $vbulletin->userinfo['vbet_def_lang'] == 'en')
    {
    revert language to english

-Què plugin / arxiu que això vagi a?
    -El que vaig a posar en lloc de "tornar a l'idioma Anglès?

Gràcies

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

En aquest moment, l'usuari ha de ser redirigit a l'idioma per defecte és per VBET. Mira-t'ho i si no funciona, llavors sabrem - que es mourà aquest fil per a informe d'error. Tingueu en compte que les galetes han de ser habilitat perquè això funcioni (abans d'inici de sessió no hi ha informació sobre l'usuari, de manera que establim galetes de per vida i quan l'usuari tracta d'un mateix navegador és redirigit fins i tot abans d'inici de sessió) i succeirà només al principi de sessió (en cas contrari l'usuari no podrà canviar l'idioma de forma manual).
    Durar editat per vBET; 15-12-09 A 23:51.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Al començament de la sessió, sí, el llenguatge ha canviat.

No obstant això, direm que estic connectat i el meu idioma per defecte és l'anglès.

Suposem que el meu idioma del navegador és polonès, i quan vaig buscar a Google el terme, el meu lloc web va sorgir com a conseqüència d'això. Un cop premut, em van portar a mysite.com / fòrum / pl / thread.html. Per als meus propòsits, vull que l'usuari de forma automàtica a ser redirigit a mysite.com / fòrum / thread.html si el seu idioma és l'anglès perfil.

En cas contrari, la gent fora dels EUA que es parla anglès pot ser portat a les versions traduïdes del lloc, i, òbviament, l'auto-traducció és pitjor que la versió en anglès per a ells.

Per tant, si és possible, podria oferir algunes indicacions amb el meu codi anterior? Jo aprecio molt l'ajuda. Moltes gràcies per endavant!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Entenc la seva situació, però és molt rar. Si algú ja és al seu lloc per què caldria Google? Quan algú no hi és, i Google, llavors es crea una nova sessió del que serà redirigit.

La raó per la qual encara fan el debat (per què no acceptem això encara) és perquè si fem els canvis que desitgi, llavors l'usuari no serà capaç de tot per canviar la traducció -, perquè sempre serà redirigit al seu idioma per defecte, encara que si feu clic a alguna bandera. És per això que hem fet aquesta redirecció només al principi - perquè després de que l'usuari és lliure d'anar on vulgui i en qualsevol traducció que ell vol.

És realment com li agradaria que es comporti teu fòrum. I l'escenari que li va donar és possible en la realitat. Com que en 99,99999% dels casos va a funcionar com vostè desitja - si algun usuari es vagi a vostè per enllaç extern i ja té un compte amb un conjunt predeterminat l'idioma, llavors serà redirigit a mesura que desitgi. I si ja ha obert el fòrum, llavors:
    - 1 - per què hauria d'anar allà un altre lloc si ja hi és?
    - 2 º - fins i tot en el cas estrany com ell només pot fer clic a la bandera, perquè sap que el seu fòrum i sap el que està passant.

Si us plau, consideri això. No volem que va fer la nostra sol.licitud com el canvi oficial, a causa dels arguments anteriors. Però si realment segueixen pensant que és bona idea que se li donarà una solució per VBET 3.2.x (en 3.3.0 es va canviar el lloc de les redireccions i també va fer el millor per al rendiment).

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Si us plau, em donen la solució.

Mentre que els punts són molt vàlids, aquest escenari es troba en realitat per un usuari i em va informar-veure aquí: PentaxForums.com. Estic d'acord que la majoria de les vegades, això no serà un problema, però m'agrada tenir el meu lloc 100% perfecte!

Edita: per favor registre dins com testuser, prova de contrasenya, per veure el nexe damunt. Vaig desactivar el fòrum de notícia des de vista pública per SEO raons

La cosa amb la solució és que només ho faria de manera que els usuaris de parla anglès, no es pot canviar manualment les traduccions. A través de plantilles, ja m'he amagat les banderes dels usuaris d'establir Anglès en el seu perfil. Per tant, l'essencial és això: si vols traduccions, escolliu una cosa que no sigui anglès, o navegar pel fòrum com a convidat. Per tant, m'agradaria tenir la solució.

Moltes gràcies per la consideració, i m'alegro de saber que vostè està disposat a ajudar-me en aquesta matèria. VBET ha estat treballant molt bé amb el meu lloc fins al moment i me n'alegro de ser un client d'aquí!
    Durar editat per moman; 16-12-09 A 03:51.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola, he trobat que per alguna raó, aquest fil d'edat encara no està conclòs. Si us plau, digui què es va resoldre o que accidentalment el trobo a faltar i que encara necessiten la nostra ajuda.
    Durar editat per vBET; 07-05-10 A 15:30.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

He descobert que no és necessari tenir alguna cosa com això. En el seu lloc, poso aquesta advertència en barra de navegació que aconselli l'usuari canviar l'idioma.

Ara pot tancar aquest fil.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •