Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: Problemes amb la configuració dels Grups d'Usuaris addicional al meu lloc

Membre
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    32

Default Problemes amb la configuració dels Grups d'Usuaris addicional al meu lloc

Després d'una prova de menor importància en el nostre domini mirall proves, hem instal.lat al mateix temps i Matías VBET productes en el lloc de producció.

Vam tenir un problema relacionat caràcter "[" a la URL. És com become N º 20: (codi html del personatge) i alguns enllaços deixat de funcionar. Ja que no es va activar la traducció url de VBET, creiem que és molt probablement a causa de la manipulació de Matías.

(Algú ha experimentat això de totes maneres?)

Però d'altra banda que acaben d'experimentar problemes amb la configuració dels Grups d'Usuaris addicional. Gran quantitat d'usuaris tenen el seu grup d'usuaris amb discapacitat addicional.

No puc assegurar que és degut a VBET però no hem manipulat cap altre config aquest moment.

Nou grup d'usuaris de la inserció de productes podria haver afectat això?

Com puc indexar els grups d'usuaris de configuració en cas que la nostra base de dades contenen errors?

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,
    Si us plau, dóna'm una url a la pàgina amb aquest problema url, vaig a comprovar-ho.

Estàs segur que ha configurat VBET amb bona Matías? es pot comprovar totes les configuracions dels passos de nou?

sobre els grups d'usuaris - VBET tenir la seva pròpia Grups d'Usuaris - grups lingüístics. VBET no tenen res a veure amb VB o grups d'una altra. ¿Pot descriure millor el que he de fer per chek en el meu fòrum de prova?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Acabo de tornar de vacances - encara necessita ajuda aquí?

Membre
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    32

Sí,
    www sexomercadobcn com

Tenim un mirall per a les proves en
    www com pulpoman

Molts grups d'usuaris addicional s'han convertit en desactivar als usuaris.
    Identificació del 15, 20, 28

Identificació del grup han disminuït des de 600-570 usuaris que pertanyen.

Estic enviant a l'usuari admin per MP.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hem tingut problema similar amb la versió vBET4.x i hem trobat una solució per a això. Si és el mateix problema, llavors va a resoldre també el seu problema. Si us plau, veure aquí i solució ràpida de guaret. Esperar un temps i veure quin problema encara existeix - si us plau confirmi l'ajuda

Solució ràpida aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post9012

Això s'inclourà en la propera versió.
    Durar editat per vBET; 01-07-11 A 01:31.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •