Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 12

Tema: Si us plau, comproveu la meva fòrum que està bé?

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    23

Arrow Si us plau, comproveu la meva fòrum que està bé?

Hola .... cap

1) Si us plau, comproveu la meva fòrum, que està bé el meu fòrum (cutimalaysia.my) integrar adequadament amb vbtranslator després d'actualitzar a la nova versió?

2) El meu proveïdor de hosting es queixen de mi, la meva base de dades es fan més grans després d'usar el plugin. Com resoldre aquest problema?

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola

1. Quan jo no sóc el teu fòrum en aquests moments no veig més que comunicar buit. És com a fòrum està tancat, però sense missatge ... Si us plau confirmi que el fòrum està viu i encès.
    2. Per descomptat, és - ara vostè té molt més contingut en aquests moments. Cada traducció s'emmagatzema en memòria cau. Podeu desactivar la memòria cau de base de dades però no es recomana. Gràcies a la memòria cau de les seves traduccions són molt, molt més ràpid.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    23

Thumbs up

Hola cap
    Si us plau, comproveu de nou al meu fòrum

1) és vbtranslator és totalment funcional en el meu fòrum amb qualsevol problema del dubte?

2) que és el meu fòrum després d'actualitzar a la nova versió de la funció correctament amb un altre plugin?

3) poso url com aquesta per Fòrum principal de domini ==> Cutimalaysia.my / fòrum sense http:// que està bé? \\

4) Quina informació he de lloc aquí? Directori de fòrums ==>???

5) URL de seguiment fora del directori fòrum. Em vaig posar . És correcte?

P / S: Gràcies per la seva explicació en el futur.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

El seu fòrum no està funcionant en aquest moment:
    Warning: require_once (/ home / Màxim / public_html / vb_dir.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in / home / Màxim / public_html content.php / a la línia 2

Fatal error: require_once () [function.include]: Failed opening required '/ home / Màxim / public_html / vb_dir.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') a / home / Màxim / public_html content.php / a la línia 2
    Aquest no és un tema VBET - omet requereix vb_dir.php arxiu si us plau corregir-lo.

Sobre les seves preguntes:
    1. No es pot dir que el seu fòrum no està funcionant. Puc veure en general després de confirmar que el fòrum està funcionant de nou
    2. No recolzem altres connectors només vBET. No et puc dir fa altres els vostres connectors estan treballant wel: 1. no recolzem altres connectors. 2. No sé el que has instal·lat. 3. No sé cada connector possible. Si trobaràs algun assumpte narrat a vBET per favor escriure i t'ajudarem
    3. No es pot dir perquè el fòrum no està funcionant. Esteu utilitzant els sub-dominis en el seu fòrum?
    4. No sé perquè el fòrum no està funcionant. Si utilitzeu el fòrum subdirectori a la URL fòrum després que hi havia directori del fòrum. Que està clarament descrit en la descripció del paràmetre.
    5. No sé perquè el fòrum no està funcionant. Vols traduir qualsevol pàgina fora del directori del fòrum? Si és així la nit ha d'estar engegat, si no - s'apaga.

PS. Sé que no va ser l'explicació del que esperava - a menys que es vegi fòrum de treball que no et puc dir més detalls. Deixa saber quan serà funcional.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    23

Thumbs up

Jaja ... sorry2. Jo faig la solució de problemes d'ahir

Hola cap
    Si us plau, comproveu de nou al meu fòrum

1) Només veig cert llenguatge que triï utilitzar per traduir estan treballant, però arribar a ser savi quan faig clic a la pestanya altres, com la fitxa Inici per l'exemple.
    Per al conjunt de la meva vbtranslator no està funcionant correctament. Com resoldre aquest gran problema?

2) Sí Jo ús cutimalaysia.my / fòrum per posar el meu fòrum vBulletin. I vabdvanced CMPS com la meva pàgina d'inici, cutimalaysia.

3) Per a la memòria cau VBET (BETA). Que l'és el millor i recomanable? Memecached? XCache? EAccelarator? APC?

P / S: Gràcies per la seva explicació en el futur.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Acceptar. El fòrum està treballant ara, però no les traduccions. Com veig els enllaços traduccions estan mal / fòrum / s'estableix allà dues vegades ... Pel que té mala configuració.

Crec que la manera més fàcil serà per a mi PM accedir als detalls de la teva Admin CP i FTP. Llavors, puc comprovar que en el seu lloc.

1) Si us plau detalls PM accés que es comprovi la seva configuració.
    2) No obstant això hi ha alguna cosa malament en la seva configuració, ja que la traducció connecta amb pavelló estan trencades - doble / fòrum /
    3) Nosaltres no suggereix cap solució en particular - no fem publicitat de les tecnologies de memòria cau. Si us plau, trobar la millor solució per a vostè. Tingueu en compte que algunes d'aquestes solucions no són només dipòsits, sinó també pre-compiladors, que fa que la seva PHP molt més ràpid - per a més detalls si us plau revisi les tecnologies en les seves pàgines o fòrums dedicats per php

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Gràcies per les dades d'accés.

El problema amb els enllaços trencats és causa de la configuració del seu mal. Per al paràmetre Directori de fòrums, S'estableix (sense espais)
    http:/ / cutimalaysia. mi / fòrum
    On es descriu clarament:
    Si el fòrum no està vinculat al domini, però es troba en algun directori que s'inclou en la URL, s'ha d'establir aquí. Conjunt amb '/' al principi i sense cap tipus de '/' al final ', és a dir,/ Fòrum"
    Fins i tot té clar exemple, hi ha ... Així que si us plau no establir el valor apropiat - per a la seva fòrum és / Fòrum

També - ¿per què s'estableix cap valor per Fòrum principal de domini? Esteu utilitzant els sub-dominis en el seu fòrum? Si és així - si us plau, dóna'm almenys un exemple dels sub-dominis utilitzats en el seu fòrum. Si no, aleshores si us plau netegi el valor d'aquest paràmetre. Que es descriu clarament:
    Establir que només si està utilitzant els sub-dominis en el seu fòrum.
    També - no vas posar apropiat vBET regles dins .htaccess Arxiu en el vostre directori de fòrum. Això és necessitat si vols enllaços de SEO de l'ús. Aquí trobaràs instruccions exactes per aquest: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

També - quan la traducció fòrum serà que ja estan treballant (el primer el revisi abans d'anar als pròxims passos) que vostè ha de fer dues coses més:
    1. Integrar Matías s'han traduït enllaços (veure readme.html en el paquet de VBET per obtenir instruccions)
    2. Permetre la traducció de pàgines fora del directori del fòrum (la pàgina principal està fora i ja que no és el fòrum que les necessitats d'integració especial) - aquí trobareu les instruccions de com fer-ho: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1546

Poc - que no va fer els passos necessaris. Tingueu en compte que nosaltres li donarem les respostes aquí de forma gratuïta - pel que pot fer vostè mateix totalment gratis. No obstant això, si vostè sent que aquest no és la seva àrea, llavors vostè pot pagar $ 30 per a la integració: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Per fer-ho vostè mateix - totes les instruccions es proporcionen, si us plau, exactament les instruccions de donar a guaret. També si us plau contacteu amb nosaltres quan acabi i descriure els resultats.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quin és el progrés? Necessita altres consells?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Enviar PM i correu electrònic - a l'espera de resposta. Les seves solucions estan ja descrits - si us plau els guarets i donar resposta sobre els resultats.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Vostè encara té la configuració es va estavellar i encara no vam obtenir cap resposta de part seva. Acabo d'enviar el missatge del seu fòrum. Tenim moltes ganes d'ajudar

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •