Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 20

Tema: Disabaling idioma en el htaccess.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Default Disabaling idioma en el htaccess.

Hola, al meu. Htaccess dins de la carpeta fòrum i a part que tinc les regles de reescriptura VBET l'inici del que es veu així
    RewriteRule ^ / (af |? Quadrats | ar | ser | bg | ca | zh-CN | h | cs | da | nl | en | et | tl | fi | fr **********.. .
    El meu idioma és el fòrum inglsh Així que he de ser l'eliminació de "en" pel que sembla això?
    RewriteRule ^ / (af |? Quadrats | ar | ser | bg | ca | zh-CN | h | cs | da | nl | et | tl | fi | fr **********.
    Si em trec el "en" i puc veure el meu fòrum o pàgina d'índex fora del fòrum en un altre idioma, per exemple / pt / va el treball / en / bandera per a mi tornar a veure el fòrum en l'idioma per defecte?

Salutacions,
    Simon

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,

El seu codi de llenguatge principal ha d'estar en. Htaccess, és clar, la bandera Anglès funcionarà sense aquest codi. Htaccess.

Per què vols eliminar aquest codi de. Htaccess?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

No necessàriament vol eliminar, m'anava a registrar la quantitat de consultes que tinc al meu fòrum de càrregues (23!) I em vaig adonar que estava utilitzant les taules d'idiomes i. .... En / curt ********** en / mig .. etc, quan en realitat no hauria de ser l'emmagatzematge en memòria cau les taules d'idiomes per a mi com el meu idioma és l'anglès fòrum, el meu navegador està configurat per Anglès i el meu idioma els missatges del fòrum està en anglès, així que vaig pensar que potser tinc alguna cosa malament.

Estic tractant de reduir la meva càrrega del servidor i les consultes.

Salutacions,
    Simon

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

vostè pot desactivar el sistema de memòria cau per a alguns idiomes (per exemple, Anglès) amb aquesta opció:
    AdminCP-> VBET Cache-> Database Cache-> Convidats detalls memòria cau

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Ok, gràcies , He implementat això també http://www.vbenterprisetranslator.co...-new-post.html tal com va ser anunciat per Michal

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Kamil, he deshabilitat a la base de dades a la memòria cau i cau de convidats i va córrer netejador de memòria cau (que mai ho faig) i té tots aquests errors?
    Neteja de memòria cau de base de dades
    Taules d'autorització per: en
    FET. Netejar: 3 taules en un segon (3 taules de memòria cau per cada idioma)

Neteja d'arxius de memòria cau Convidat

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-82-p-3_html0.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-82-p-6_html0.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-13_html0.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-14_html0.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-15_html0.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-16_html0.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-17_html0.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-18_html0.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-22_html0.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-23_html0.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-24_html0.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-27_html0.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-29_html0.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_archive_index_php_f-87-p-31_html0.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

********************... Includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39

Advertència: unlink ([ruta] / vbet_guestcache/en/vbet_lessrelevant__forumz_showgroups_php9.html) [function.unlink]: No existeix el fitxer o directori en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_cachecleaner.php en la línia 39
    Els arxius d'autorització per: en
    FET. Eliminat: 199 arxius en 2 segons

Netejar un idioma (es)
    La neteja ha finalitzat
    Aquests no són tots els errors, jo no podia publicar aquí com el límit de caràcters no hi va permetre, i ni tan sols podia carregar un fitxer de text simple causa que el seu sistema de fixació no està funcionant.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

ok,

si us plau revisi el seu chmod d'arxius dins de vbet_guestcache carpeta
    Si us plau, consulteu chmod de vbet_guestcache / a / carpeta (hauria de ser 777)

en segon lloc, si us plau marqui (i enganxar aquí) vbet_guestcache localització en el servidor. Si us plau, comproveu que a l'interior vbet_guestcache / a / arxius encara existeixen o no (i comproveu chmod d'arxius dins - ha de ser 777)

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Tots els arxius dins vbet_guestcache es chmod 755, però ara 777, l'arxiu es troba aquí / public_html / forumz / vbet_guestcache i / public_html / forumz / vbet_guestcache / s és buida, però seria com vaig portar a terme una neteja de memòria cau com s'ha dit.

Són aquestes ara correcte?

EDIT: En el check altre arxiu vbet_guestcache (es) em sembla que tot està dins d'aquesta carpeta chmod 644

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Has de fer en chmod 777 a totes les carpetes i subcarpetes dins de la memòria cau (ús 'CHMOD 777-R vbet_guestcache').

i prova de nou.

en segon lloc -, tenim: No existeix el fitxer o directori, Així que comprovi la ruta de directori

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Totes les carpetes i sub vbet_guestcache ara 777 I am et accedir als detalls perquè pugui comprovar

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •