Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 8 de 8

Tema: Canvi de codi d'idioma en un problema de missatge.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Default Canvi de codi d'idioma en un problema de missatge.

Aquest problema m'ha estat molestant des de fa molt temps. Per què quan, diguem que un membre elegit l'idioma correcte, i vaig escriure alguna cosa, i el va publicar, no pot editar el codi d'idioma de forma manual en un missatge? Quan s'edita des diguem 'bg' a 'th' no fa cap diferència. El llenguatge només segueix sent el mateix en el lloc.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,

Taure, com jo ho entenc - aquest article no està traduït. Per descomptat, vostè pot editar un missatge i posar un altre codi d'idioma a l'interior?
    Recordi que si vostè segueix sent tractar de posar malament el codi lang - encara no traduït.
    Vostè pot provar a través de Google el llenguatge post - només ha d'utilitzar Traductor Google i obtenir el "trobar un llenguatge" opció. Després d'això - posar el codi de bon llenguatge dins de missatge.

Si encara no és bo - si us plau, enganxeu aquí una url amb aquest post.

Gràcies

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

No puc canviar el codi de l'idioma. Vaig fer molt segur que és el codi d'idioma correcte també. No obstant això, qualsevol missatge que va ser el primer mal, i després editades per inserir el codi d'idioma correcte, no es tradueixen també.

Aquí està el missatge:

Windows 7 Temes: World of Warcraft per TheBull - Pàgina 8

És en idioma tailandès, i fins i tot editar-a Tailàndia no fa cap diferència. Només queda sense traduir.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

dret - això és tailandès.
    Taure si us plau per a mi un compte amb accés a l'edició posterior - el vaig a veure a mi mateix.
    Gràcies

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Text automatically translated from: Malay to: Catalan
    Translated text
    Entrar en detalls PM'd. Gràcies Kamil.
    Original text

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

ok, gràcies - jo ho comprovi per vostè i resoldre

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Gràcies Kamil. Ara, per què el meu post anterior té algunes banderes i què no. "Malàisia"??

El meu idioma per defecte és Anglès. Per què el meu post anterior que mostren de manera diferent?

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,

Jo era al seu lloc - Aquest aspecte problema amb la memòria cau de base de dades. canviar l'idioma no es produeixen canvis a la memòria cau de base de dades.
    Probablement va ser un error únic, ja que vaig fer un missatge de prova en el seu fòrum i everythings les bones obres (post etc edició). - Aquest missatge no s'elimina, per descomptat.

Per a aquest lloc només quan cada edició d'aquest post, la memòria cau a la base de dades no ha estat sobreescrit
    Ara - sembla que resol - l'addició d'un únic segell (com l'espai) ha obligat a la re-entrada a la memòria cau de base de dades (és clar missatge segueix sent de forma original - es pot comprovar - acaba d'editar un post). I després d'això tornar a l'entrada del seu missatge es tradueix bé.

En aquest moment no puc explicar el que estava malament amb aquest error només - potser l'absència temporal de la connexió a google.
    Si torna a succeir i si es pot reproduir aquest error una altra vegada - només descriu pas a pas i vaig a tractar de reproduir en el meu fòrum de prova i resoldre.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •