Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 7 de 7

Tema: Es traduccions de l'idioma gerent vBulletin encara s'utilitza?

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2011
    Missatges
    14

Default Es traduccions de l'idioma gerent vBulletin encara s'utilitza?

No està segur d'on publicar això, però ...

La meva pregunta és: com VBET (el meu principal interès aquí és la versió completa) manejar si tinc una traducció feta a mà carregat en Langauge gerent de vBulletin?

VBET es detecta que hi ha una traducció en l'administrador de llenguatge / frases i ometre l'enviament de part de Google per a la traducció (és a dir, només l'enviament dels missatges reals per les traduccions), o la traducció de Google anular la traducció disponible?

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola

Tenim com a funció de sol.licitud de integració amb el sistema gestor de vBulletin idioma. En aquest moment VBET tradueix tot. Així que si tens algunes frases traduïdes per al GUI no serà utilitzada per VBET en aquest moment.

Sobre la integració - que tenim en els plans per:
    1. Verificar les possibilitats d'integració amb el sistema de frases i integrar si estarà bé (alguns problemes ja descoberts)
    2. Suport en el futur la possibilitat d'escriure les seves pròpies traduccions, que s'emmagatzemen a la memòria cau de base de dades VBET (però no s'esborra, com a traducció de Google després de 15 dies).

Com he escrit ja veiem alguns problemes amb la integració amb el sistema de frases - el més important és que totes les frases ha de ser opaca no es tradueixen en bloc per evitar la segona traducció per VBET.

Però quan ja es donarà suport a la possibilitat de donar la seva pròpia traducció de VBET el més probable és la integració no serà necessari.

Si vostè té alguna pregunta si us plau, acaba d'escriure el futur - estarem encantats d'ajudar-

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2011
    Missatges
    14

La integració amb el gestor d'idioma permetrà la importació de les traduccions que han fet altres. Com el fitxer d'importació / exportació és un arxiu XML, que probablement seria bastant fàcil de fer una aplicació que emboliqui cada frase en un "vBET_SNTA" tag (cada CDATA [una mica de text] part).

Així que si no seria possible vincular cada idioma VBET a un llenguatge de vBulletin, i fer VBET canviar l'actual llenguatge Visual Basic per a la sessió, sembla que li donaria una solució viable.

Però com jo no coneixen l'interior de Workin VBET o de selecció d'idioma dins de vBulletin, no tinc ni idea de si això seria difícil o no. Podria molt bé ser que aquest es troba amb les dificultats que es refereix.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Sí, sembla molt fàcil i jo ja estava començant aquesta idea diverses vegades (l'esperança que es veurà millor quan comenci de nou). No recordo ara totes les coses que vaig trobar (ha de ser escrit en algunes de les nostres notes), però com si no recordo alguna cosa bona d'ells:
    1. no havia lloc a bon ganxo mapa de la llengua en el llenguatge VBET vBulletin
    2. no estic segur ara, però vBulletin que posa en valor estàtic
    3. simple frase opac a l'àrea no s'ha traduït no pot ser suficient en el cas de les frases amb els paràmetres - en realitat no s'ha provat encara, però ja hem lluitat al respecte

Nosaltres definitivament farà més experiments en aquest camp (molt probablement en alguna branca al SVN per mantenir fora de perill el codi normal), en aquest moment pensem que el que permet posar la seva pròpia traducció dóna més avantatges, ja que les frases es poden utilitzar només per a textos GUI, no pel contingut escrit pels usuaris. Pròpies traduccions permetrà traduir tot el que

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2011
    Missatges
    14

Si rodar la seva pròpia versió, en lloc de connectar-se a la versió actual, i després algun tipus de sistema d'importació d'un xml vBulletin llenguatge el més probable és que sigui necessari. Hi ha un munt de frases en vBulletin, i no ser capaç d'importar seria menys útil.

Però tan llarg hi ha qualsevol forma de sistema/d'exportació de la importació per vBet, llavors és just un assumpte de com a marca més tardana un convertidor des del vBulletin xml a qualsevol cosa formatar vBet vol. Aquella solució seria bé prou per a mi

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Lundgren View Post
    Si rodar la seva pròpia versió, en lloc de connectar-se a la versió actual, i després algun tipus de sistema d'importació d'un xml vBulletin llenguatge el més probable és que sigui necessari. Hi ha un munt de frases en vBulletin, i no ser capaç d'importar seria menys útil.

Però tan llarg hi ha qualsevol forma de sistema/d'exportació de la importació per vBet, llavors és just un assumpte de com a marca més tardana un convertidor des del vBulletin xml a qualsevol cosa formatar vBet vol. Aquella solució seria bé prou per a mi
    Si us plau, només has d'obrir nou tema en les sol licituds de característiques amb relació a aquest - no som capaços de gestionar les sol licituds de I que cal ser autor del fil en cas de preguntes en el futur.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2011
    Missatges
    14

Quote Iniciat per vBET View Post
    Si us plau, només has d'obrir nou tema en les sol licituds de característiques amb relació a aquest - no som capaços de gestionar les sol licituds de I que cal ser autor del fil en cas de preguntes en el futur.
    Va aconseguir portar una mica, mentre que el "pensament fort". Nou tema va començar a

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •