Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 10 de 15

Tema: Accents no es mostren correctament ...

Vista rosca

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    9

Default Accents no es mostren correctament ...

Hola.

Estic usant vBulletin 08/04.

Jo faig servir principalment per VBET dos idiomes ... Anglès i Francès. Tinc l'idioma per defecte fòrum establert en anglès. No obstant això, cada vegada que un usuari envia francès, la traducció es mostra correctament en anglès. No obstant això, en francès els accents no es mostren. En canvi, es mostra així:

Code:
    Dans quelle langue vous allez & #233;crire vos messages. Forum traduira automatiquement vos messages & #224; d'autres utilisateurs langues. En outre, il se traduira par des postes dans d'autres langues & #224; votre langue par d& #233;faut.
    S'ha de mostrar d'aquesta manera:

Code:
    Dans quelle langue vous allez écrire vos messages. Forum traduira automatiquement vos messages à d'autres utilisateurs langues.
    El meu fòrum és creat per mostrar els dos idiomes com l'ISO-8859-1. Per tant, no estic utilitzant UTF-8

A més, he seguit les instruccions d'instal lació molt de prop.

L'única modificació que vaig fer a VBET és que he canviat les banderes per defecte amb CSS Sprite. No obstant això, he mirat el codi, i res del que ha d'afectar la manera com les coses s'estan mostrant.

He de convertir la meva base de dades a UTF-8 per resoldre aquest problema?

Qualsevol consell serà apreciada. Gràcies.
    Durar editat per freddie3218; 07-03-11 A 16:12. Raó: He editat la cita original, ja que aquest fòrum es mostren correctament. He afegit un espai al "& # 233" camps.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •