Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 10 de 10

Tema: Spam

Exclamation Spam

Jo crec que hi ha alguns problemes d'spam en el seu fòrum. Potser vostè hauria de limitar el registre de nous membres per admin, perquè sembla que vostè està rebent els spammers oustider com l'infern. Molts missatges d'spam en el fòrum. És trist quan penso que hi ha missatges nous i gairebé tots ells d'spam ...

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Sí, alguna cosa s'ha de fer. Missatges de SPAM es retiren, però encara hem de fer algunes restriccions addicionals.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

OK - alguns passos es va fer:
    - VM bloquejat fins que diversos llocs s'escriuen
    - El mateix per URL
    - Des info membres i editar els detalls de treure: la teva pàgina d'inici, els detalls
    - Signatura amb discapacitat
    - Algunes adreces IP bloquejades

Si vostè descobreix una nova forma de SPAM, si us plau, tingueu en compte que - farem el nostre esforç per bloquejar-lo.
    Durar editat per vBET; 24-11-09 A 19:34.

VBET bona feina.

L'spam és tornar una altra vegada! Això és molt molest. Realment crec que vostè ha de la pantalla del seu registre d'usuaris en lloc de deixar que unir-s'hi lliurement.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    1

Text automatically translated from: Russian to: Catalan
    Translated text
    Proveu el fil allvb.info / modsec. Jo tinc el meu propi fòrum de vBulletin, i jo sóc d'aquest lloc un parell de mods i posar fins que tot està en calma, no spammers. Només aquells que prèviament registrats s'estan movent, però a poc a poc anirà al banc.
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Torrento View Post
    Text automatically translated from: Russian to: Catalan
    Translated text
    Proveu el fil allvb.info / modsec. Jo tinc el meu propi fòrum de vBulletin, i jo sóc d'aquest lloc un parell de mods i posar fins que tot està en calma, no spammers. Només aquells que prèviament registrats s'estan movent, però a poc a poc anirà al banc.
    Original text
    Moltes gràcies per al consell

lol lot de spams aquí de nou avui!

Ja saps, la millor manera és la validació per l'administrador. Això és el que té i utilitza des de fa mesos i això és el millor. No més spam!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Tot net Estem bloquejant les paraules clau en les opcions de la censura cada vegada que, per la qual cosa no hi haurà d'spam abans, ja que els spammers s'obté un missatge il.legible.
    Validació per part d'administració és molt bona opció, però requereix molta atenció i temps. Anem a considerar si el correu brossa sembla més gran que aquí.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    1

Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Molt bona idea!

--
    Original text

Etiquetes per aquest tema

Permisos