Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 10 de 10

Tema: VBET amb els sistemes de grans fòrums? Què diu vostè?

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    46

Default VBET amb els sistemes de grans fòrums? Què diu vostè?

M'agradaria consultar amb vostè sobre taules de grans dimensions amb una combinació de VBET
    El meu sistema funcioni durant molt de temps i funciona bastant bé .... per tant, he de destruir els temors

Tinc al voltant de 350 000 assumptes i comentaris al voltant de 2 milions
    La meva base de dades és bastant gran i amb VBET És probable que creixi més
    Les dades d'ús 3.66 GB
    Índex d'Utilització de 1.45 GB

Creu vostè que el sistema d'aquesta mida podria relacionar-se bé amb VBET?
    Què passa amb el sistema a la base de dades creixerà significativament amb VBET?
    És el meu sistema es tornen pesats i lents?

Michael, en la seva llista de llocs .... (El fet de treballar amb un VBET) -
    Primera actualització de la llista, la majoria d'ells no hi ha VBET
    En segon lloc jo no he vist en una llista de gran fòrum (la meva escala o més) per fer una comparació

Ho sento per les meves pors
    Jo simplement no vull cometre un error

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola

En primer lloc - vostè no ha de disculpar-se per res. Estem aquí per ajudar-

Sobre la nostra llista de clients - l'hi torni a revisar i actualitzar. Tingueu en compte que aquesta llista base en la informació proporcionada pels clients - de vegades has de fer clic a l'enllaç del fòrum està al portal del client. Anem a revisar tots els enllaços de nou - que es durà a terme fins a finals de la setmana.

Per descomptat, la seva base de dades creixerà quan s'utilitza VBET. No obstant això tingui en compte que no influirà en la generació de pàgines normals (no traduïdes), a causa de VBET utilitza les seves pròpies taules de memòria cau - no afegir dades a les taules de vBulletin (sol idioma per defecte l'usuari en la taula d'usuari, però això és molt petita quantitat de dades ). No se separen els fòrums en la llista per la seva mida - es pot comprovar i comparar la seva grandària.

Tingueu en compte que VBET és molt configurable. Si vostè té fòrum Lagrán i tens por sobre el rendiment ha d'iniciar amb només dos idiomes - l'original i alguns altres. Llavors vostè pot controlar quatre acompliment fòrum i afegir nous idiomes de tant en tant. VBET suporta 52 idiomes (en la versió següent que va a afegir més) i es pot triar el que vol tenir en el seu fòrum. Alguns dels nostres clients no estan interessats en què sigui possible, alguns dels nostres clients que els límits de rendiment, alguns dels nostres clients a utilitzar tots els idiomes.

També hem convidat memòria cau que es durà a gran quantitat d'espai al teu disc dur, sinó que permetrà donar respostes immediates sense cap tipus de consultes de bases de dades per a la generació - que es deu a que els clients poden VBET memòria cau de respostes completes com arxius estàtics.

Així que tenim gran quantitat de millores de rendiment. Suggereixo veure els nostres consells de rendiment per a més detalls:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Tingueu en compte que la simple comparació del nombre de llocs de treball i els usuaris en altres fòrums no li donarà prou de la informació - no podrà veure la informació més important - el gran que són els recursos d'aquest fòrum. Em refereixo a nombre i potència de CPU, memòria, també és important pot ser la configuració del Apache, MySQL, vBulletin. Una cosa és el maquinari, segon és l'optimització de programari per a un millor rendiment.

Així que la millor manera de comprovar com es comportarà en el seu propi fòrum és per instal allà. Com he escrit per a la seguretat que pot començar amb només dos idiomes, i de tant en tant (quan la memòria cau es compleixen) es poden afegir nous idiomes.

Crec que el seu sistema pot relacionar-se bé amb VBET - Jo no et puc dir què va a manejar bé tots els idiomes - no depèn només de la mida del fòrum, però també dels recursos. Però definitivament puc dir que estic segur que VBET va a funcionar bé en el fòrum i la quantitat d'idiomes que el maquinari actual serà capaç de manejar alguna cosa a veure.

Membre
    Data d'ingrés
    Desembre 2010
    Missatges
    36

Et deixaré saber la resposta a això en un parell de setmanes.

Acabo de pagar per tenir aquest programa instal lat al meu lloc, que és el més gran dels Estats Units la tecnologia de satèl lits fòrum de discussió amb més de 160.000 membres i els missatges gairebé 3 milions de dòlars.

Tinc els dits creuats que va a treballar i treballar bé.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

pel que estem esperant informació de què

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    46

Text automatically translated from: Hebrew to: Catalan
    Translated text
    Actualment em dóna un munt de problemes amb el servidor, que al seu torn a poc a poc les traduccions més i més
    Sistema de traducció de tots els acabats dels recursos del servidor i estic constantment en guerra uns contra altres
    Original text

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

El petit nombre de llengües actives de moment és una bona idea. (Bon consell)
    Quan la memòria cau per al llenguatge actiu es completa - tractar de desactivar els següents idiomes (un per un).

Estem buscant més optimitzacions tot el temps
    Durar editat per kamilkurczak; 17-01-11 A 14:30.

Quote Iniciat per scottct1 View Post
    Et deixaré saber la resposta a això en un parell de setmanes.

Acabo de pagar per tenir aquest programa instal lat al meu lloc, que és el més gran dels Estats Units la tecnologia de satèl lits fòrum de discussió amb més de 160.000 membres i els missatges gairebé 3 milions de dòlars.

Tinc els dits creuats que va a treballar i treballar bé.
    Que "només" tenen sobre els membres de 50k, però són molt actives, de vegades, així que de vegades s'acosta 600ppl al mateix temps en. En google he de pàgines indexades 1mio i el que puc dir VBET està fent bé

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    46

Translated text
    Només espero que en el futur serà millor per als grans sistemes, que va tancar el sistema de traducció del tot, el meu servidor dedicat no pot manejar
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per dacho View Post
    Translated text
    Només espero que en el futur serà millor per als grans sistemes, que va tancar el sistema de traducció del tot, el meu servidor dedicat no pot manejar
    Original text
    Si vostè té problemes de rendiment si us plau, nou tema obert a la secció de solució de problemes i el nostre personal li donarà consells. Vostè també pot llegir pistes actuació aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    El més important - si el teu servidor no és capaç de manejar totes les traduccions d'una vegada i després només ha de desactivar algunes de les traduccions. Comenceu amb uns pocs i si vols més a continuació, afegir un per un de tant en tant. Tingueu en compte que més temps es passa esperant la resposta de traducció de Google, després que els caches VBET resultats i la traducció al costat és molt, molt més ràpid.
    També ha VBET memòria cau convidat, el que fa per a la generació de la pàgina en memòria cau per als clients encara més ràpid que vBulletin neta ho fa! Per descomptat, per a la pàgina en memòria cau.
    Així que t'animem per utilitzar les nostres pistes i gaudir vBET

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Pot ser notícia gran per a fòrums grans - en emissió pròxima estem planejant recolzar dins vBET memòria cau de record (per a motors: Memcache, APC, eAccelerator i XCache)

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •