Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 15

Tema: Algú sap per què totes les meves pàgines d'Anglès estan en mal estat però el treball de les traduccions?

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    21

Default Algú sap per què totes les meves pàgines d'Anglès estan en mal estat però el treball de les traduccions?

Vaig haver actualitzar a vBSEO 3.5 i l'última VBET ara les meves pàgines Anglès estan en mal estat, però les traduccions funcionen bé? Sembla que pot tenir a veure amb css o alguna cosa que jo estic en una pèrdua.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    21

També quan es va a site.com / fòrum / la pàgina està en blanc, però tinc això al meu htaccess

redirecció 301 webscutest.com / fòrum / index.php webscutest.com / fòrum /
    redirecció 301 webscutest.com / fòrum webscutest.com / fòrum /
    RewriteCond% {} HTTP_HOST! ^ Www \\. Webscutest \\ com.
    RewriteRule (.*) http://www.webscutest.com/forum/ $ 1 [L, R = 301]

Així, els usuaris estan tenint dificultats per trobar el fòrum
    Durar editat per vBET; 27-10-10 A 01:53. Raó: enllaços a continguts unappropriate

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Quote Iniciat per dgparent View Post
    Vaig haver actualitzar a vBSEO 3.5 i l'última VBET ara les meves pàgines Anglès estan en mal estat, però les traduccions funcionen bé? Sembla que pot tenir a veure amb css o alguna cosa que jo estic en una pèrdua.
    Hola,
    Vaig escriure sobre això en un altre del seu fil. Si inhabilitar un Matías que tindrà un estil normal, bé. provar-ho.
    Així que aquest és un problema de Matías. Només ha d'escriure sobre això per donar suport Matías.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    21

Sí, ho sé, però que no responen i vaig pensar que algú aquí que de veure aquest problema

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

És vostè l'ús d'alguns de memòria cau? però no cau VBET - de mod diferent? potser v memòria cau? Si és així - tractar de eliminar-lo.
    EDITAT:
    Quan veig al seu lloc principal fòrum està treballant ara.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    21

dret, sinó no-res de les pàgines d'Anglès treballar una vegada que feu clic a un missatge per llegir

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola.

Com jo ho veig en el fòrum tot el text en les discussions es fan en color blanc sobre fons blanc. Aquest és el mateix per a les pàgines traduïdes i no traduït. Això és en Opera. Quan estic mirant sota del Firefox que està bé per a la pàgina traduïda i malament per no traduït (nou text és de color blanc).
    Com jo ho veig amb Firebug al Firefox per a les pàgines no es tradueix que tenen molt menys estils CSS inclosos. Suposo que algun arxiu CSS no s'utilitza després per a res.

Kamil - Si us plau, comproveu l'URL dels arxius CSS de la pàgina. Això és tot sobre els estils. Tot el seu contingut és a la sortida.

També - en primer lloc - es comprova que no és qüestió de VBET? El problema apareix també quan està completament desactivat VBET (em refereixo a discapacitats al Admin CP,. Htaccess i els arxius de Matías)?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Crec que aquesta és la causa del problema:
    Code:
    <base href="../http://www.webscutest.com/forum/" />
    Com es pot veure que hi ha un camí equivocat a la base.

I això és per pàgina traduïda:
    Code:
    <base href="http://www.webscutest.com/forum/" />
    <base href="/forum/pl/../http://www.webscutest.com/forum/" />
    És per això que està treballant en alguns broewsers i en altres no (alguns reben la primera base, un passat).
    Durar editat per vBET; 27-10-10 A 01:57.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    21

alguna idea de com solucionar-ho? On veu vostè això?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Es pot trobar a la seva pàgina d'origen.

Si us plau, digui el que és valor exacte de la URL vBulletin paràmetre en el fòrum.
    Kamil - si el valor estarà bé si us plau, busqui una solució en Serwir client - conèixer la causa ha de ser ràpid per resoldre (s'assabenten que no és qüestió de VBET en absolut).
    Tinc 3 a la nit en aquest moment ho sento, però Kamil treballarà en això més en el matí

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •