Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 8 de 8

Tema: Missatges no es tradueixen.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Default Missatges no es tradueixen.

Tot i que els membres han establert els seus idiomes per defecte, no s'està traduïda en els pals. Res, només l'idioma estranger original.
    Quan em emboliqui les etiquetes d'idioma en tot el text de forma manual funciona.

Què està malament?

Gràcies

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quina estratègia s'està utilitzant per determinar idioma dels missatges? Si us plau, aneu a les opcions de Google VBET i comprovar-ho.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Em vaig adonar que és un problema de compatibilitat. Sembla que aquesta [Nova Versió 2010.01.03] MARCO1 amaga tots els grups d'usuaris amb permís - Gestor de missatges - Fòrum vBulletin.org mod Té l'efecte en vBET. Quan l'impossibilito, vBET les feines multen un altre cop. Saps d'alguna cosa per corregir-lo potser?

Gràcies!

EDIT: Què vols dir? ¿Es refereix a "la detecció d'idioma de Google"?
    Que s'estableix com "Confiar sempre en l'usuari"

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si vostè té sempre la confiança de l'usuari, llavors hauria de ser opac d'acord a la configuració d'idioma per defecte l'usuari.

Gran que vas trobar la raó. És algun assumpte d'integració. No sabem ara quin exactament és responsable per aquell. vBET Fa opac utilitzant ganxo newpost_process - Si us plau control MARCO1 plugin l'utilitza massa. Si sí - si us plau intentar canviar ordre d'execució, així que executa abans/després de vBET - just el fa oposat a real un. Pugui ser prou - si no buscarem altres solucions.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

MARCO1 no utilitza aquest plugin.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Acceptar així. Si us plau detalls PM accés a Admin CP i FTP. Vaig a comprovar que en el lloc i buscar una solució. També pot posar-se en contacte amb l'autor del mod altres a la recerca de pistes si no voleu enviar les dades d'accés. Autor del mod sempre sap millor com funciona.

També - si us plau torni a verificar per estar segur de què el mod realment influir en el procés VBET opacificants.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Gràcies Michal. Me'n vaig producte MARCO1 està desactivat de manera ara. Tampoc està fent el que vull que faci. Així que si puc aconseguir que funcioni correctament, llavors m'ho permeten una vegada més, i podem anar més lluny. Gràcies!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Segons tinc entès, en aquests moments no és necessari més suport en aquest tema i que es pot tancar. Si no és així - si us plau donar més informació

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •