Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 3 123 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 28

Tema: Prova: Aquest text està escrit en francès

Default Prova: Aquest text està escrit en francès

Ce texte est écrit en français et je devrais li voir en espagnol.

Je Repetició:

Ce texte est écrit en français et je devrais li voir en espagnol.

Per què segueixo veient el text en francès de dalt quan la meva llengua fòrum està establerta en anglès aquí en aquest fòrum? D'haver-hi el text en anglès amb les banderetes no?
    Durar editat per Cybershaolin; 14-11-09 A 18:10. Raó: Typos

Pel que fa a la meva pregunta, es tracta més de saber si BBCode es pot afegir automàticament o no? Em costa entendre el concepte. Em vaig adonar en un altre fil que deia que BBCode es poden afegir manualment o automàticament. Per tant, automàticament no vol dir que jo he vist les banderetes en el post # 1 i # 2? Jo no ho entenc i ho sento He llegit el teu missatge aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    Durar editat per Cybershaolin; 14-11-09 A 19:42.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Cybershaolin View Post
    Per què segueixo veient el text en francès de dalt quan la meva llengua fòrum està establerta en anglès aquí en aquest fòrum? D'haver-hi el text en anglès amb les banderetes no?
    Com que no "diuen" que està en francès Aquí tens manual de fàcil i ràpida de com fer això: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    En poques paraules - es pot configurar l'idioma per defecte en el Tauler de control, o de forma manual descriu missatge lang BBCode

Si ho desitja, fins i tot pots editar els teus missatges anteriors i afegeix que aquest BBCode, i la màgia passarà

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Pel que fa a la meva pregunta, es tracta més de saber si BBCode es pot afegir automàticament o no? Em costa entendre el concepte. Em vaig adonar en un altre fil que deia que BBCode es poden afegir manualment o automàticament. Per tant, automàticament no vol dir que jo he vist les banderetes en el post # 1 i # 2? Jo no ho entenc i ho sento He llegit el teu missatge aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    lang BBCode s'afegeix de forma automàtica segons l'idioma d'usuari per defecte. Si no està establert o és el mateix que l'idioma de fòrum, llavors no hi ha res escrit.

Google té la possibilitat de reconèixer l'idioma d'acord al missatge, sinó per motius de rendiment que no ho fan - també que no va investigar aquesta característica de Google. Si vostè pensa que podria ser útil, si us plau, escriure sobre això aquí Comanda de funcions - vBulletin Empresa Traductor (VBET) - Sempre es pot afegir d'aquestes característiques amb la possibilitat d'apagar i encendre
    Durar editat per vBET; 14-11-09 A 23:52.

Quote Iniciat per vBET View Post
    lang BBCode s'afegeix de forma automàtica segons l'idioma d'usuari per defecte. Si no està establert o és el mateix que l'idioma de fòrum, llavors no hi ha res escrit.
    Però aquest és el problema.

Acceptar mira, aquí en el seu propi fòrum, el meu idioma és l'establert en Anglès ... així que el meu text en els missatges # 1 i # 2 (s'està en francès) són diferents a la llengua fòrum (en el meu Opcions de Cerca). Així que, per què el meu text encara en francès? ¿Està dient que he de afegir el BBcode manualment? Llavors, si és el cas, per què està vostè parlant BBcode s'afegeix de forma automàtica?

Potser no ho entenc correctament, però vaig anar a la relació que vostè es refereix i aquesta és la manera com ho va aconseguir. Vaig pensar, això es realitza de forma automàtica sense haver d'escriure el BBcode mi mateix.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Però aquest és el problema.

Acceptar mira, aquí en el seu propi fòrum, el meu idioma és l'establert en Anglès ... així que el meu text en els missatges # 1 i # 2 (s'està en francès) són diferents a la llengua fòrum (en el meu Opcions de Cerca). Així que, per què el meu text encara en francès? ¿Està dient que he de afegir el BBcode manualment? Llavors, si és el cas, per què està vostè parlant BBcode s'afegeix de forma automàtica?

Potser no ho entenc correctament, però vaig anar a la relació que vostè es refereix i aquesta és la manera com ho va aconseguir. Vaig pensar, això es realitza de forma automàtica sense haver d'escriure el BBcode mi mateix.
    Sí teus missatges # 1 i # 2 en francès, però va dir que el sistema que està en anglès. Això és pel que no es tradueix.

Vostè té dues maneres de manejar els missatges en diferents idiomes.
    Primer és establir en el seu idioma per defecte del usuari de PC per al seu perfil. En aquest cas VBET a suposar que els seus missatges són en aquest idioma i s'afegirà lang BBCode automàticament. No obstant això vostè té la possibilitat de dir-li a VBET No ho faig per missatge específic (en cada editor d'un nou missatge apareixerà l'opció addicional per afegir BBCode o no - com predefinit en si).
    Segon és afegir manualment.

Ets confós perquè d'un altre article, si us plau, llegiu amb cura un cop més està escrit:
    "marcar automàticament missatges d'usuaris de configurar l'idioma per defecte d'ells que no sigui l'idioma de fòrum per defecte"

Si vostè creu que alguna part no està clar, si us plau, punt i el correcte perquè sigui més clar

Text automatically translated from: French to: Catalan
    Translated text
    Aquesta és una altra prova en francès.
    Original text

Quote Iniciat per vBET View Post
    Sí teus missatges # 1 i # 2 en francès, però va dir que el sistema que està en anglès. Això és pel que no es tradueix.
    Ahhhhh! Ara ho tinc clar i fort. Aquesta és la part que no entenia. Ara he canviat d'idioma francès a Opcions de Cerca i va escriure un altre missatge de prova en francès. Funciona perfectament aquí. Gràcies per trobar el temps perquè m'ho expliqui d'una manera senzilla.

Però en el meu propi fòrum, el meu idioma és el fòrum en francès, jo també (opcional com vostè ha dit) posat el meu Més Opcions de Cerca de francès, i vaig tractar d'escriure missatges en àrab i italià. El resultat va mostrar que en àrab i italià, sense traduir res. És per això que encara no entenc. Sembla no estar treballant en el meu fòrum.

A més, em diuen: el complement del llenguatge (veure imatge) per BBCode (triï o no) quan es redacta un missatge i la resposta ràpida, així, és aquest un complement en la versió 3.1.2, perquè encara no actualització fins a la data i no tenen en 3.1.1?
    Durar editat per Cybershaolin; 15-11-09 A 20:13.

Pàgina 1 de 3 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •