Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 6 de 6

Tema: Branding gratis va comprar, però encara els crèdits de text al peu

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    72

Exclamation Branding gratis va comprar, però encara els crèdits de text al peu

Hola

Em vaig comprar la llicència de marca lliure, però segueix sent el text de crèdit està al peu de pàgina.
    Vincle de crèdit només s'ha eliminat.

Branding lliure vol dir que no hi ha menció que el producte, que és el que he comprat.

Com ho puc treure?

I sí, això ha de ser l'opció estàndard.
    No podeu vendre la marca de marca lliure i després de tota manera i esperem que els usuaris editar arxius cada vegada que hi ha una actualització!

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola si us plau, tingueu en compte que per defecte el paquet BF només ha eliminat vincle de crèdit, sinó com a propietari de la llicència BF té ple dret a eliminar també la informació sobre el producte. Les instruccions s'envien al PM.

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    72

Sí, sé que vostè ho gestiona de aquesta manera.

Tanmateix, això no és una bona pràctica.

Branding lliure vol dir "sense marca" i que no és el que ofereixen!

Edició dels fitxers del producte per treure la marca cada vegada que l'actualització és molest.
    Jo vaig pagar per un producte de marca lliure així que si us plau lliuri una.

Li recomano encaridament que reconsideri la seva tractament actual de les marques lliures

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Estava a punt d'escriure en el missatge anterior que no ho són més en properes versions, però volem que sigui agradable sorpresa i es va treure abans d'enviar
    Sembla que no serà una sorpresa

Informació sobre com eliminar era enviar PM tal com es descriu en l'últim missatge

Sí - Estic totalment d'acord que els usuaris amb llicència de BF vol absolutament cap informació sobre la versió del producte.
    Tingueu en compte que no venen productes de marca lliure, però lliure de llicència de marca que permet als usuaris eliminar vincle de crèdit (fins i tot eliminar per defecte si algú fa que la instal.lació d'actualització o nou). És tot d'acord a la llicència. Si algú se sent enganyar el més probable és que no va llegir acord de llicència. No es descriu el que significa que la llicència de marca lliure i el que permet. Tingueu en compte que el nom de llicència no és subjecte d'interpretació - que es descriu clarament la llicència en si. Nosaltres lliurem el que venem. Si us plau, no cridis que no, perquè no és cert - si us plau llegiu només acord de llicència i vostè sabrà el que significa la llicència VBET Branding gratis.

També tingui en compte que en últimes versions de la versió de BF deixem informació de versió del producte sobretot de problemes de suport tècnic - que ajuda a reconèixer quina versió s'utilitza sense l'accés a la CP Admin. Però ja que la majoria d'usuaris utilitza BF seu dret de retirar informació de la versió, que no tenen l'oportunitat d'usar-lo + com vostè la descriu és només el pas d'actualització addicional de la versió BF per treure'l de nou + tasques addicionals perquè la resposta de com treure'l.

Per tant, es va decidir eliminar per defecte en propera versió de BF Potser és configurable - perquè els usuaris BF pot decidir, potser acaba de treure. Anem a veure

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    72

Gràcies.

Només una nota:
    Els números de versió en els textos dels drets d'autor són sempre un gran risc de seguretat perquè la detecció de la xarxa per a les víctimes d'explotació és molt més fàcil si cada lloc web que diu que s'executa la versió d'explotació.

Aquesta és una de les raons per les quals jo compri les versions de marca lliure

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Pel que és més segur i vostè no haurà d'eliminar aquesta informació ja

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges