Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: external.php per incloure "real", traduït URL

Membre
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    37

Default external.php per incloure "real", traduït URL

És possible incloure la URL de traduir amb paraules clau en la llengua estrangera alimenta construït en external.php?

Per exemple: <! [CDATA [Fòrum MOGmartin de SEO, Eines SEO GRATIS i Blog@seoforums.org SEO - SEO Preguntes i Respostes]]>

té missatges amb URL que contenen els paràmetres. És possible posar el "real" URL incloses les paraules clau en aquests aliments?

gràcies!

MOGmartin

Membre
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    37

Com a nota al peu del post anterior, el que estic tractant de fer és construir un emissor d'ultrasons automàtic multilingüe que pings coses com: http://rpc.pingomatic.com/ i possiblement aprofitant PubSubHubbub.

Naturalment, jo podia veure amb l'accés a la URL traduït en el moment de publicar ....

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Ha de ser amb paraules clau ... Igual que aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co....php?type=RSS2

També vaig a comprovar-ho en la nostra versió de prova amb vB4.x

Si us plau, digui el que vostè està utilitzant - URL o mcloud vBulletin friendly? També si us plau envieu l'accés a l'administració de CP i FTP - això requereix la nostra recerca (per escrit i comprovar alguns registres).
    Durar editat per vBET; 17-09-10 A 14:38.

Michał Podbielski (VBET Personal)
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Confirmat - en el nostre fòrum vB4.x prova amb Matías enllaços RSS són les paraules clau i traduït. Envieu les dades d'accés pel que serà capaç d'investigar per què no funciona en el seu fòrum.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

sense resposta - resolt. Si no, si us plau escrigui aquí i vaig a obrir aquest fil de nou.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •