Accedir

Veure la Versió Completa: VBET error amb MARCO1 Contreure-ho tot

Miguel86
22-06-10, 19:25
Hola:
He provat en un fòrum de VBET 2.4.3 i MARCO1 amaga tots els Hack v4.0

MARCO1 Contreure-ho tot els Hack el que fa és amagar els vincles als convidats, el canvi d'enllaç amb un missatge, el problema és que el missatge està escrit dues vegades si VBET 2.4.3 està instal lat.

MARCO1 Hidel poden ser descarregats des del lloc web vbulletin.org.

Pot qualsevol membre del personal de fer una ullada? Crec que VBET és molt interessant, però amb aquest error ...

kamilkurczak
23-06-10, 11:04
hola,

Potser enganxeu aquí la url del fòrum. M'agradaria veure el tema. Si us plau escrigui a mi, on puc trobar el tema (al fòrum). On he de mirar?

És el tema només en les pàgines traduïdes o no traduïdes pàgines també?
Si us plau, desactivi VBET per la seva admincp i assegureu-vos que aquesta qüestió segueix sent.

Espero amb interès escoltar de vostè.

Miguel86
23-06-10, 19:14
Sí que he provat i és al web VBET s'activa, però no traduïts en happends pàgines.
Happends VBET sempre està activat, es pot comprovar, per exemple, entrar aquí: laradiobbs .***/ normas-de-los-foros/5-normas-y-politicas-del-foro-la-radio-bbs.html

Cal substituir *** amb la xarxa perquè no puc publicar llocs web sense 15 llocs.

Ara VBET està desactivat i l'enllaç se substitueix per una sola vegada amb el missatge: [Només Usuaris Registrats poden veure els enllaços. fes clic per registrar]

Però és VBET s'activa el missatge és: [Només Usuaris Registrats poden veure els enllaços els. fes clic per registrar-[Solament Usuaris Registrats poden veure els enllaços. fes clic per registrar]]

Si necessita que puc tornar a activar VBET però com MARCO1 OCULTAR TOT és un complement gratuït que pot descarregar des vbulletin.org i prova a l'equip local millor.

Gràcies.

kamilkurczak
28-06-10, 10:38
Tinc una pregunta ara. ples tractar de desactivar aquest Marc i tractar de trobar el problema. ples escriure aquí està aquest tema encara?

Miguel86
05-07-10, 10:39
Però si puc desactivar marc, el missatge que cal estar registrat per veure els enllaços no apareixerà perquè el missatge apareix amb el marc amagar tots.

kamilkurczak
05-07-10, 12:10
Però si és VBET túrdids d'aquestes opcions funciona normal?
Aquest és un problema, etc Marc. Només ha d'escriure a l'equip de suport d'aquest producte. :)

Miguel86
05-07-10, 18:31
Si està desactivat VBET happends facis, així que crec que és un problema VBET: S

kamilkurczak
05-07-10, 19:21
Hola Miguel,

Ja ho sé, però està treballant VBET GOOT també.

Aquesta és, probablement, un conflicte entre dos plugins (VBET i Marc) i no és un problema de VBET. Trobar el conflicte durarà molt de temps perquè VBET té un munt d'arxius i funcions, i no sabem que aquest plugin (marc, etc.) Marc és menys plugin. La seva ajuda serà més fàcil per trobar aquest conflicte, així que si us plau escriure-hi.

Si no, llavors anem a tractar d'arreglar.

Gràcies.

vBET
05-07-10, 23:51
Si està desactivat VBET happends facis, així que crec que és un problema VBET: S

Aposto a que quan es MARCO1 Minusvàlids llavors També et passa, així que crec que és algun tipus de conflicte - pelase guaret Kamil suggeriments. Trobar el conflicte és molt més fàcil per l'autor del mod més petits i també és molt més fàcil als canvis realitzats allà.

Com va escriure Kamil - anem a tractar de resoldre el conflicte si l'autor de MARCO1 va a fracassar, però en primer lloc si us plau, només li pregunto sobre això:)

Miguel86
06-07-10, 01:27
El problema és que NO marc respondre qualsevol cosa relacionada amb aquest mod des del 17 d'abril.

He vist mod un munt de vegades i no puc veure el problema.
Fa VBET qualsevol tipus de lletra d'escriure de cada direcció de la pàgina? Maeby aquesta és la raó.

vBET
07-07-10, 12:01
Sí - VBET reescriu les URL per mantenir el seguiment de la traducció.

Si no pot posar-se en contacte amb l'autor del mod segon, li donarem suport. Només tingues en compte que els nostres clients - els usuaris de la versió de pagament tenen sempre la prioritat. Esperem que vostè pugui entendre i que és acceptable, ja que sortirà de suport gratuït de totes maneres.

Kamil es faran càrrec en el temps lliure. Si us plau PM ell accedir als detalls de la teva Admin CP i FTP. També tingui en compte que no serà capaç de començar a treballar en aquesta edició d'aquesta setmana.

Miguel86
07-07-10, 22:32
He enviat les dades d'accés.

Gràcies per endavant per la seva paciència.

Miguel86
13-07-10, 12:33
Qualsevol notícia sobre aquest problema?

kamilkurczak
13-07-10, 13:29
ok vaig a tractar d'arreglar ara ..
Tinc una petició una. Pot vostè descriure exacly on puc trobar aquesta qüestió en el seu lloc? el que he de fer?

Una altra petició: Pot canviar l'idioma a Anglès admincp?

Una altra petició: en quina part del fòrum em pot escriure un missatge de prova?

Miguel86
13-07-10, 15:19
No sé per què, però ara happends problema NO: S aquesta és la cosa més estranya que he vist en molt temps: S Em sap greu molestar-te, si happends altra vegada que s'actualitzi.

kamilkurczak
13-07-10, 17:25
Jo estava en el seu admincp i he fet alguna cosa, però jo no sé per què està treballant ara .. gran

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations