Accedir

Veure la Versió Completa: Resolt Cerca avançada no mostra resultats

norku
22-03-11, 10:44
Acabo de notar que quan es connecti en un compte de prova que s'ha posat d'Alemanya en l'usuari cp (l'idioma de fòrum defecte és l'anglès) que no obtinc resultats de cerca avançada tornar per alguns termes que efectivament retornar resultats en l'idioma predeterminat. Suposo que això podria estar passant en altres idiomes també.

Això passa pel meu propi compte també. Acabo d'utilitzar la cerca avançada per buscar una paraula (Bannführer) i va obtenir resultats utilitzant l'idioma per defecte fòrum d'Anglès. Després va canviar l'idioma a l'alemany (fent clic a la bandera sota de la meva barra de navegació), realitza la mateixa recerca i s'han trobat resultats per a la mateixa paraula. Alguna idea?

norku
22-03-11, 10:54
Només per prendre l'escenari de l'equació em vaig anar al meu Opcions de Cerca i va canviar el meu idioma per defecte a l'alemany, fa la cerca avançada mateix una vegada i una altra no tinc els resultats de cerca. No és bo si els oradors de llengües estrangeres no pot buscar en el seu propi idioma, és clar.

Edit: només va tractar un parell de les altres llengües i, encara que les paraules que entren en la recerca són visibles quan el parlant de llengües estrangeres és una lectura del fòrum no es retornen en els resultats de cerca avançada.

kamilkurczak
22-03-11, 11:11
Jo estava al seu lloc. En les dades del meu usuari he languege - polonès.
Vaig fer servir la cerca avançada per buscar la paraula - "fòrum". i tinc un lloc ple de resultats.

Pot explicar millor?

norku
22-03-11, 11:17
Alguns termes no funcionen com vostè diu, però canviar a Alemanya i intentar Bannführer i Stammführer per exemple. No hi ha resultats. Canviar a Noruega i la recerca de Brons. No hi ha cap resultat tot i que tenen un tema amb aquesta paraula en el títol quan veig el fòrum a Noruega ...?

kamilkurczak
22-03-11, 11:51
Té raó!
Puc reproduir en el meu fòrum de prova per la qual cosa es mou aquesta a la secció d'errors.

És probable que hi hagi problema amb la codificació - ho vaig a comprovar i corregir en el meu fòrum de prova.
Gràcies

norku
22-03-11, 11:58
Gràcies Kamil.

kamilkurczak
22-03-11, 22:35
segueix treballant-hi

vBET
04-05-11, 00:52
Corregit i s'inclouran en la propera versió. Tingueu en compte que en aquest moment només va canviar les dades necessàries (no hi havia tema de la codificació) en la recerca de proves de fil. Si vostè troba que no treballa per a filtres addicionals si us plau notifiqui a nosaltres.

Solució ràpida - en aquest moment es pot solucionar mitjançant l'addició de nou plugin:
- Aneu a Admin CP -> Plugins & Productes -> Plugin Manager -> Afegeix un connector
- Joc:

Producte = v Empresa Traductor
Ubicació ganxo = search_process_start
Title = criteris de cerca correcta de pàgines traduïdes
Ordre d'execució = 5
Plugin de codi PHP:

if ($_REQUEST['language'] && vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset') != 'utf-8') {
$vbulletin->GPC['query'] =& vbet_encodeToSafeUTF8($vbulletin->GPC['query']);
}

Plugin és actiu = Sí

- Guardar i comprovar funciona

En cas que es troba qualsevol problema addicional en aquest camp si us plau escrigui que tornarà a obrir el tema a continuació. En el nostre fòrum de prova que funciona bé:)

norku
06-05-11, 10:19
Hola,

Acaba de provar el plugin i per desgràcia, no està funcionant. Heus aquí un exemple:

Si em canvi a França, per exemple, i escriviu "Hitlériennes Joventuts" ja sigui en la recerca o recerca avançada no obtinc resultats. No obstant això, si escriu "Joventuts Hitlerianes" Jo a continuació, obtenir una llista de resultats que contenen "Hitlériennes Joventuts". Això succeeix independentment de si el plugin està actiu o no. Això òbviament no és la forma en què un usuari francès normalment de cerca. Que vol buscar en el seu propi idioma, és clar, i desitja que els resultats retornats en aquest idioma.

kamilkurczak
06-05-11, 19:38
hola,

Jo estava al seu lloc i ho ha provat. tot està funcionant bé. si vostè tracta de buscar en la seva sentència de cerca avançada no traduïdes - no massa resultats.

Vaig tractar de trobar una paraula Führerschnur en tots els idiomes al seu lloc i jo tenia un resultat per a tots els idiomes, així que problema resolt.

pot desactivar VBET i tractar de trobar la seva sentència, una vegada més - encara sense resultats pel que no és error VBET.

:)

norku
07-05-11, 22:18
Hola,

No, vostè no està buscant correctament. "Führerschnur" només apareix en els resultats de cerca, ja que no sempre és traduït per Google, és a dir el terme "Führerschnur" apareix en la versió japonesa del meu fòrum, els francesos, els russos, etc etc És per això que es torna en una recerca. És necessari buscar un terme traduït - una cosa que es pot veure en el fòrum abans de canviar a un idioma diferent.

Proveu la cerca com es descriu en el lloc # 9 ... veuràs el que vull dir.

norku
14-05-11, 12:58
Les novetats d'aquesta caps?

norku
17-05-11, 09:25
Xocar aquesta vegada com el fil és encara considerada com "resolt" tot i que el problema persisteix.

vBET
17-05-11, 11:51
Hola. Ho sentim Kamil hagi de faltar a la seva resposta. Tingueu en compte que l'error va ser en la codificació del que no hi va haver resultats en totes les pàgines de forma traduïda. Això s'ha corregit i és per això que tema va ser considerat resolt.

Sobre la recerca Resultats - VBET no són compatibles en aquest moment la traducció de la frase buscada. Si us plau, obriu nou fil d'aquestes sol ‡ licituds amb això:)

norku
18-05-11, 09:58
Farà Michal. Gràcies.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1