Laaste geredigeer deur vBET; 13-09-10 op 14:13. Rede: BBCode
Ek check die skakels nou. Pelase vertel doen jy toegang het geblok irrelevant bladsye deur robots.txt (dws aan 'n lid bladsye en so aan?)? Indien nie, kyk hier: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1508
Alle bladsye van die skakels is gebreek by die bladsyonderskrif therea is baie van sigbare JavaScript-kode. En dit op elke vertaalde bladsy op jou forum verskyn. Vertel doen wat jy nodig het asist met hierdie kwessie het - indien ja PM toegang tot meer inligting. Ek is nie seker kan dit die rede van hierdie Google-boodskap, maar dit kan verband hou.
Laaste geredigeer deur vBET; 13-09-10 op 14:21.
OK - ek dink dit kan verband hou, en dit kan die rede van hierdie kwessie wees. Let asseblief daarop dat al die bladsye in die skakels het 'n klein hoeveelheid van die inhoud, is so meestal ingesluit teks van hierdie gebroke skrif. Dit is waarom Google sien al die bladsye as baie soortgelyke. Die belangrikheid van hierdie Google-probleem op te los![]()
\u003cbr /\u003e Hi, \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Dankie dat jy vir jou check. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Ek het jou Admin Toegang via PM gestuur. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Dankie! \u003cbr /\u003e
Gaan daar binne 'n paar minute.
Ek het nou net gepaste toegang tot die details, kom daar, en daar is geen probleem nie. Dit is net weg - ek het niks op die riool ... Op die oomblik is ek is nie in staat om die probleem op te reproduseer. Dit blyk dat dit nie meer bestaan nie. Ek weet nie dat sommige konfigurasie veranderings is gemaak deur bestuurders.
As jy sien sal hierdie kwessie weer skryf asseblief hier. Op die oomblik is dit beskou as opgelos.