BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: Bot fout met Google

Default Bot fout met Google

Text automatically translated from: German to: Afrikaans
    Translated text
    Hello,

Ek het by die volgende boodskap van Google Webmaster Tools van Google:
    Googlebot het voorgekom terwyl jou werf in te kruip "http://www.2-wheel-planet.de/" 'n probleem.
    Googlebot gevind het op jou werf in 'n uiters hoë aantal skakels. Dit kan dui op 'n probleem in die URL struktuur van jou webwerf. Miskien moet jy Googlebot onnodig kruip 'n aantal verskillende URL wat verwys na identiese of soortgelyke inhoud, of soek dele van jou site wat eintlik nie bedoel is. Dit Googlebot kan nie kruip die hele inhoud van u webwerf of verbruik aansienlik meer bandwydte as dit nodig is.
    Vir meer inligting oor hierdie kwessie
    Hier is 'n lys van die monster URL's wat probleme kan veroorsaak. Let asseblief daarop dat hierdie lys nie noodwendig 'n probleem bevat URL's van jou site.

Original text
    Laaste geredigeer deur vBET; 13-09-10 op 14:13. Rede: BBCode

Michał Podbielski (vBET Personeel)

Ek check die skakels nou. Pelase vertel doen jy toegang het geblok irrelevant bladsye deur robots.txt (dws aan 'n lid bladsye en so aan?)? Indien nie, kyk hier: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1508

Alle bladsye van die skakels is gebreek by die bladsyonderskrif therea is baie van sigbare JavaScript-kode. En dit op elke vertaalde bladsy op jou forum verskyn. Vertel doen wat jy nodig het asist met hierdie kwessie het - indien ja PM toegang tot meer inligting. Ek is nie seker kan dit die rede van hierdie Google-boodskap, maar dit kan verband hou.
    Laaste geredigeer deur vBET; 13-09-10 op 14:21.

OK - ek dink dit kan verband hou, en dit kan die rede van hierdie kwessie wees. Let asseblief daarop dat al die bladsye in die skakels het 'n klein hoeveelheid van die inhoud, is so meestal ingesluit teks van hierdie gebroke skrif. Dit is waarom Google sien al die bladsye as baie soortgelyke. Die belangrikheid van hierdie Google-probleem op te los

\u003cbr /\u003e Hi, \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Dankie dat jy vir jou check. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Ek het jou Admin Toegang via PM gestuur. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Dankie! \u003cbr /\u003e

Gaan daar binne 'n paar minute.

Ek het nou net gepaste toegang tot die details, kom daar, en daar is geen probleem nie. Dit is net weg - ek het niks op die riool ... Op die oomblik is ek is nie in staat om die probleem op te reproduseer. Dit blyk dat dit nie meer bestaan nie. Ek weet nie dat sommige konfigurasie veranderings is gemaak deur bestuurders.

As jy sien sal hierdie kwessie weer skryf asseblief hier. Op die oomblik is dit beskou as opgelos.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •