BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: Opgegradeer om PHP 5.2.14 - sommige tale is gebreek

Senior Member

Default Opgegradeer om PHP 5.2.14 - sommige tale is gebreek

Ek het onlangs het my bediener opgegradeer te PHP 5.2.14. Tans is, memcached is nog steeds af, sodat sekere funksies is nie in my ander add-ons werk nie, maar dit lyk soos vBET is.

Egter slegs 'n paar tale is tans besig!

Deens werk: PentaxForums.com - Pentax Photography Forum
    Pools doen nie: http://www.pentaxforums.com/forums/pl/

Hierdie kennisgewing word gewys op al die forum bladsye:
    Let op: Gebruik van undefined konstante DIR - veronderstelde "DIR 'in on line 18

As ek hierdie kode in die vbet functions_vbseo lêer verander:
    if (gedefinieer (DIR)!) {
    define ('DIR ", (($ getcwd = getcwd ()) $ getcwd:?'.'));
    }
    om net
    define ('DIR ", (($ getcwd = getcwd ()) $ getcwd:?'.'));

Die waarskuwing verdwyn, maar my probleem is nie vasgestel nie. Enige idee hoekom dit sou wees? Ter inligting, daar is geen kennisgewings of foute wat tans op die vBET bladsye gewys word.

Ek kopieer en is nog steeds die gebruik van my ou php.ini lêer, sodat dieselfde instellings gebruik word as voorheen.

Dankie vir jou hulp!

Adam
    Laaste geredigeer deur moman; 17-08-10 op 22:41.

Senior Member

Werk-die tale wat ek gedink het gewerk verskyn net op die tuisblad te werk! Probeer 'n draad oop te maak wanneer dit aangemeld as' n lid (gebruikersnaam testuser, wagwoord toets), sal dit 'n leë wit bladsy wys.

Pentax DSLR Diskussion - PentaxForums.com

Senior Member

Kan die probleem kan wees met krul of iconv? Hulle is in PHP, maar dalk nie behoorlik werk as 'n gevolg van die opgradering. Is daar enige manier om dit te gaan?
    Laaste geredigeer deur moman; 17-08-10 op 20:11.

Senior Member

Ek het 'n paar verdere insig oor die kwessie

Slegs bladsye wat ten volle vanaf kas gehaal word, word getoon. Ek het probeer om die aanskakel van die kas vir Deense, en dan is geen bladsye vertoon.

Senior Member

Nog 'n waarneming:

Hierdie kode van my tuisblad suksesvol voorheen ingesluit 'n lêer (wat nog werk as jy die url direcly), terwyl hy na die opgradering dit het niks gedoen nie:

PHP Code:
    <?php include('http://www.pentaxforums.com/content/homepage/rss/rss2html.php?XMLFILE=http://www.pentaxforums.com/forums/external.php?forumids=24,37'); ?>
    Ek het allow_url_include = op te php.ini te voeg, en dit het gewerk. Miskien is 'n ander vereiste parameter vir vbet ontbreek van die konfigurasie lêer?
    Laaste geredigeer deur moman; 17-08-10 op 22:37.

Senior Member

En 'n finale bywerk voordat ek gaan slaap vir die nag:

Ek skakel 'n instelling in Plesk sodat PHP is nou as' n CGI aansoek hardloop. Dit het weer die vertalings werk, maar toe ek terug skakel om dit te draai as 'n Apache module evertything breek weer, en vertaal bladsye 500 vir foute. Enige idees?

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Soos jy het geskryf: Nou vertaling is weer werk? vBET werk?
    Het jy draai op jou krul?
    500-fout - dit is 'n fout tussen Apache-en bediener kan' n verkeerde Apache en servers wees? kan jy plak hier jou. htaccess?

Senior Member

Dit werk, maar slegs wanneer PHP loop as 'n CGI, en nie as' n Apache module.

Hier is my htaccess.
    # Comment die volgende reël (voeg "# 'aan die begin)
    # Mod_rewrite funksies uit te skakel.
    # Let wel: jy nog steeds nodig om die hak te skakel in
    # Die vBSEO beheer paneel url te stop herskryf.
    RewriteEngine

# Sommige bedieners vereis die Rewritebase richtlijn te wees
    # Aangeskakel (verwyder "# 'aan die begin te aktiveer)
    # Let wel: As dit aangeskakel is, moet jy die pad
    # Aan jou wortel vB gids (dws RewriteBase / forums /)
    # RewriteBase /

# RewriteCond% {nog iets nie duidelik} ^ www \\. Uwdomein \\. Com
    # RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML |.? Txt) (\\ GZ))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang =? $ 1 & getrek het = / forums / [L, QSA]

************---

Selfs toe ek gehardloop PHP as 'n Apache module, ook die individuele vertalings was werk-so as ek 'n pos deur gebruik te maak langtitle tags, sou dit vertaal kry. Egter vertaalde bladsye, dws mysite / PL / thread.html, wat in die kas kon nie gevind word nie nie net skoon wit bladsye genereer.

Dit sal lekker wees as ons kon opspoor om die oorsaak van hierdie, want ek het 'n gevoel dat daar iets meer ernstige veroorsaak dat dit te begin met.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Dit is jou al htaccess reëls?. of slegs 'n deel van hierdie lêer? Het jy vBSEO gebruik?

Ek was op jou site as testuser, post 'n toets boodskap, vertaal na Pools, Japan, ens, en dit werk.

Soos ek in die vorige pos geskryf het - dit is 'n kwessie tussen PHP en Apache. Hierdie probleem word veroorsaak deur verkeerde servers. U kan skryf aan jou gasheer verskaffer en vra oor goeie opset. Hy moet om te sien.

Senior Member

Yup, dit is dit vir die htaccess in die forums..

Ek het my gasheer en hulle dring daarop aan dat die bediener behoorlik ingestel nie, maar ek het ook gelees dat CentOS native net ondersteun PHP 5.1.6. Ek dink ek is afgespuit totdat ek huur 'n bediener maatskappy en migreer na' n nuwe OS.

Dankie vir jou hulp.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •