BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Vertaal nuwe geregistreerde gebruiker groet

Default Vertaal nuwe geregistreerde gebruiker groet

In die admincp is daar twee instellings vir e-pos groet titel en groet liggaam. Dit sal baie voordelig wees indien die teks in beide velde geloop en in een taal vertaal kan word aan die tyd van die e-oordrag na die taal wat aangedui word in die ontvanger se gebruikers profiel.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Aanvaar nie. In die algemeen wil ons die vertaling te ondersteun e-pos stuur deur vBulletin. In dieselfde tyd het ons sit nie groot prioriteit op hierdie. So sal ons finaal van hierdie werk, en ons het nog 'n paar ander dinge wat gedoen moet word voordat dit. So asseblief wees geduld

Ek verstaan dat jy die prioriteite vir funksies moet in stand te hou en ek respekteer jou besluit. Maar, ek sou net graag 'n bietjie meer dringendheid te voeg deur te sê dat met al die wonderlike belofte van vBET se wonderlike vertaling vir gaste wat van regoor die wêreld, dit is' n bietjie hartseer dat wanneer hulle kry genoeg moed te raak geregistreerde gebruikers hulle begroet, in die geval van my webwerf, met 'n lang welkom e-pos wat is volledig in Engels.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Goeie punt. Ek sal dit in gedagte hou wanneer die keuse van die volgende nuwe funksies uit te voer

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •