BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 16 van 16

Thread: Hoe vbet werk in Lite Speed?

Banned

Default Het probeer om googletest

Ek probeer googletest ook en ek het 'n paar fout. My gasheer het vir my gesê dat die aansluiting na Google is goed. Eintlik het ek het 'n Google Sitemap wat goed werk.
    Soos ek hardloop die googletest Soms het ek netwerk fout skerm en soms is dit:
    Begin vertaal toets
    Toetsuitslag:
    Toets Fout: Kon nie verbind aan te bied
    Verbinding tyd (ms): 3003,3449707031

Senior Member

Quote Originally Posted by symbianist View Post
    Ek probeer googletest ook en ek het 'n paar fout. My gasheer het vir my gesê dat die aansluiting na Google is goed. Eintlik het ek het 'n Google Sitemap wat goed werk.
    Ek het dieselfde probleem 'n paar dae gelede. Ek stel voor kontak met jou hosting maatskappy en hulle vra jou toestemming en firewall-instellings om seker te maak. Gee hulle die skakel vir jou googletest.

Banned

Default Let asseblief help admin

Let asseblief help admin oor hierdie kwessie.

Michał Podbielski (vBET Personeel)

Hi Jammer vir vertragings - Ek kom net terug van vakansies en ek is hier om te serv jy met ons ondersteuning

Kyk hier vir Lite Speed bespreking met reaksie hoe om dit te gebruik: http://www.vbenterprisetranslator.co...litespeed.html - Nie getoets nie, net wat gebaseer is op die gebruiker antwoord, maar voel vry om dit te toets met 'n gratis weergawe. In die geval van sake - asseblief daar skryf presiese probleem beskrywing en ons sal werk op hierdie

Hoe vbet werk in Lite Speed? Ek sien vbet is nie werk op Lite Speed. Dit toon
    Ongeldige Forum gespesifiseer nie. As jy 'n geldige skakel, stel asseblief die administrateur
    Vir hulp.
    Net gebruik htaccess reëls

Dit is 'n kwessie tussen jou bediener en Google. Ons skryf Google presies so 'n situasie te toets om vas te stel. Dit het niks gemeen met vBET - jou bediener het 'n probleem met Google verbindings - jy moet daarop let dat dit tot jou diensverskaffer.

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •