BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 3 123 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 28

Thread: VBET ons het jou nodig

Red face VBET ons moet jy "nog oop"

2 hoog aangeskrewe vbulletin.org coders het probeer om die ongeluk vas te stel wat hulle gesê vbet en vbseo is op skuld. Vbseo in die draad gegaan het 'n rond te kyk en' n vaste 'n paar klein dingetjies, maar het gesê sy hulle nie en dat ons nodig het om jou te kontak.

so uitstaande kwessies nog steeds

1. Google foute met tags "wat u verskaf het 'n paar temp codes" dat dit nie gewerk
    2. Vbet nie werk nie

Ons vra jy die man homself login en korrek is hierdie kwessies asseblief.
    Laaste geredigeer deur hotslot; 04-05-10 op 00:19.

Michał Podbielski (vBET Personeel)

Hallo

1. Ek nie verstaan nie kan jy verduidelik dit? Miskien is sommige skakel na die plek waar dit gebeur en 'n beskrywing waar om te kyk.
    2. Wat gebeur presies?

Belangrike ding - wat verander op die forum, van die laaste keer toe vBET was om te werk?

Gewysig:
    Alles is OK - jy het vBET reëls verwyder sodat skakels nie werk nie. Dit is OK en vreemde sou wees as dit sal werk op hierdie oomblik. vBET sal weer werk wanneer jy vBET reëls. htaccess lêer. Iemand het jou htaccess reëls -. Hom vra om dit te herstel of doen dit fallowing instruksies vir vBET htaccess reëls (.http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html).

Ook ek sien dat jy vBSEO het gestremd is (of ook nie werk propertly nie) op hierdie oomblik, omdat die skakels is in rou vorm.
    Laaste geredigeer deur vBET; 03-05-10 op 23:04.

Paxel program, VBSEO Personeel en borbolo kan nie figuur dit uit. Hulle het eenvoudig die vbseo die PR en verkeer tans in plek is beskerm gestremdes.

Google Foute met tags "wat u verskaf het sommige temp kodes" Ons kan nie hulle werk nie ...

Ek het verskeie kere gevra dat jy gaan in en los vinnig sedert jou die enigste een wat weet hoe om hierdie program regtig werk. Nou verstaan ek waarom jy nie ondersteuning gee vir jou eie produk wat ek betaal om te ten opsigte van hierdie dinge sy onmoontlike

Gewysig: (Verskuif vanaf 'n aparte draad deur admin)

Hier is 'n update van die situasie. Na uitputtende ure om alleen op die uitzoeken vBET se kwessies vbseo besluit om dit in die maksimum moontlike manier na te streef.

Hulle het vir my die nuwe weergawe van vbseo wat nie eens aan die publiek vrygestel word nie 3,50 GOLD! soos hulle voel my pyn. Nou dit is baie vriendelik, hulle het ook self gegaan en gekorrigeer en gewikkel Iets om program te werk sonder die rompslomp van vbet om daar te kom.

So, nou die enigste kwessies op hande is die volgende:

1. Die temp fix Vbet voorsien het, is nie geldig nie.
    2. Vbet is selfs nie werk nie. foute nou verby

Ek wil almal wat betrokke is wat my gehelp het 'n klomp te bedank. Nou as ek die man wat ek betaal $ vir sy produk "twee keer" sal help om my Ek is 'n gelukkige kampeerder kan kry.

Ek is so gefrustreerd met hierdie vbet, Dit is so 'n groot program, maar diens is net om verskriklik

Ek is baie nuwe en daar ondersteuning vir hierdie mal kommer. Moenie my 3 bladsye van "probleemoplossing links," of html-kodering. Dit is soos die vertel van 'n 3 maande oue baba om aandete te kook, is net nie gaan gebeur nie. Ek het geen idee van enige van hierdie dinge.
    Laaste geredigeer deur vBET; 04-05-10 op 10:33.

Ek verstaan dat die probleme op die bediener is niks goeds nie, maar jy het ons ondersteuning en jy het ons reaksie vinnig met diagnoseer. Jy weet wat is verkeerd met die nie werk nie URL's en hoe om dit op te los. So kan dit doen. Jy het alles wat jy nodig het en het ons steun in hierdie saak.

Jy vra weer - het reaksie. Nou sien ons die volgende boodskap en antwoord. Let asseblief vertel wat jy nie verstaan in ons instruksies oor Htacces lêer. En ons sal dit aan jou verduidelik. Jy het ten volle ondersteun deur ons forum wat met vBET lisensie vry kom. Enige intervensies op kliënt-bediener wat ons in die geval van vBET fout wat geen oplossing nie, of betaalde diens (installasie, update, integrasie). Daar is geen fout nie - jy vBET het werk, maar iemand het jou gemors op die bediener en verwyder vBET reëls.
    Let asseblief daarop dat ons nie vry is nie skoonmaak diens en ons gaan nie op kliënt-bediener elke keer wanneer iemand breek iets daar. Op die oomblik het ons geen rede om te ding dat dit vBET fout, want ek het net gesien dat jy gebreek reëls, wat as ek sien gister was verander. Vind wat skuldig is en hom skoon te maak. As jy wil hê ons moet jou laat vBET installasie hierdie diens betaal word: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Jy het dadelik diagnoseer en oplossing. Dit is wat die vrye ondersteuning deur die forum sluit. En ons sal jou help met hierdie probleem so lank as wat jy nodig het om dit op te los. Maar as jy wil installasie diens wat een wat jy nodig het om te betaal vir dit betaal. Dit is normaal soos in elke winkel. En as jy gefrustreerd is dat jy 'te betaal in die winkel, dan het ek is verry jammer en hoop dat jy sal beter voel baie vinnig. Jou probleme is nie omdat vBET. Jy het onmiddellike ondersteuning. Jy wil betaal - nie 'n probleem nie. Jy WAN betaal een gratis - ek sien geen rede daarvoor nie in die geval as iemand reeds gebreek werk installasie op jou forum.

As jy het vBSEO opgedateer word, kan u met volle vBSEO integrasie volgens die instruksies in die readme.html van vBET pakket.

About "wat jy van sommige temp kodes" - ek nog nie verstaan nie, Wat bedoel jy - verduidelik asseblief. Wat is dit oor?

1. Wat los jy skryf oor?
    2. Ja, dit is nie en dit behoort nie op jou werklike opset - soos ek geskryf het van die begin jy verkeerd htaccess reëls.. Let asseblief korrek is hierdie soos beskryf in die eerste antwoord.

Ook asseblief spam nie op die forum. Dit is die plek vir jou probleem. Ons hoop dat of ondersteuning sal toelaat dat jy die probleem vinnig op te los As jy enige vrae het - vra net.
    Laaste geredigeer deur vBET; 04-05-10 op 10:32.

http://www.vbenterprisetranslator.co...=installations

Ek het reeds betaal daarvoor! lol

http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post2637

Hierdie kode wat jy aan ons gegee het neergestort het die forum. Dit is deel van die probleem geen rede waarom jy dit nie los.
    Laaste geredigeer deur hotslot; 04-05-10 op 16:17.

Ek het hierdie forum met die hulp leiding gedek. Nog steeds nie opgelos nie.

Quote Originally Posted by hotslot View Post
    Nee - jy het nie daarvoor betaal nie. Jy betaal vir 'n installasie en een installasie is op jou bediener. vBET hardloop en funksionele daarna. Jy het reeds verteer ons diens. Jy het nie betaal vir die 2de installasie of op te gradeer. As jy skoene in die winkel koop dan kry jy daardie. Jy hoef nie terug te kom na 'n rukkie en sê dat hulle moet' n ander skoene aan jou gee omdat jy reeds betaal vir daardie. Ons het jy wat jy daarvoor betaal.

Jy werklike situasie is omdat iemand jou htaccess reëls gebreek het. Ons het u oplossing gegee wat ingesluit is in gratis aanlynondersteuning. Maar as u wil hê dat ons weer installasie moet doen, moet u weer betaal. Net soos wanneer jy weer kom inkopies doen vir inkopies, moet jy weer betaal vir wat jy wil neem. Let asseblief daarop dat installasiediens wat u voorheen betaal het (en wat u reeds verbruik het), beteken dat ons een installasie gemaak het wat vBET funksioneel op u forum maak. Dit beteken nie dat ons vir 'n leeftyd al jou probleme moet oplos nie. Soos ek geskryf het voordat ons kyk wat aan kliëntekant aangaan wanneer 'n fout betrokke is of ons veronderstel dat dit is. In jou geval kry jy reeds diagnose - verkeerde .htaccess lêer en kry reeds oplossing. Gebruik asseblief oplossing wat ons u gegee het of koop installasie / opdateringsdiens as u wil hê dat ons dit vir u moet doen. Ons sal u in elke stap lei as u probleme ondervind. Asseblief, watter stap instruksies jy nie verstaan nie

Quote Originally Posted by hotslot View Post
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post2637

Hierdie kode wat jy aan ons gegee het neergestort het die forum. Dit is deel van die probleem geen rede waarom jy dit nie los.
    Dit is nie waar nie - Ek het net nagegaan jou dossier en jy hoef nie hierdie wysiging is daar - jy het die oorspronklike kode. Ook die vorige Laaste wysiging datum van vbenterprisetranslator_seo.php op jou bediener is van 22 April. So asseblief om nie vals verklarings gemaak - Dit sal nie help ons jou help.

Asseblief braak instruksies wat ons het om die probleem op te los, of koop installasie / ugrade diens as jy wil hê ons moet dit vir jou te doen. U het ons volle ondersteuning in enige probleem sal jy die oplossing van hierdie geval. Net vertel watter stap wat jy nie verstaan nie en ons sal dit graag ondersteun jy
    Laaste geredigeer deur vBET; 04-05-10 op 20:43.

Onthou ek weet nie hoe om dit te doen. Hulle het vir my gesê, ek gaan deur wat hulle het vir my gesê.

Wanneer ons betaal vir die laaste installasie jy die oorspronklike kode geïnstalleer. Nou dat ons foute in die oorspronklike kode "vbenterprisetranslator_seo.php" Ek dink jy moet hê om weer in te gaan en dit regmaak. Nie ons

Verwerk.

Ok buddy Ek stuur vir julle nog 'n 30 dollar, enigste voorwaarde is ek hoef nie te betaal vir dit weer en jy belowe om' n plugin in admin CP waar ons motor kan eenvoudig update te maak wanneer nuwe bywerkings kom beskikbaar.
    Laaste geredigeer deur hotslot; 05-05-10 op 08:58.

Neem asseblief kennis dat die sagteware foute normale dinge. vBET het baie min foute wat reggestel is baie vinnig. Jy kan sien op enige sagteware wat jy wil in die hele wêreld en jy sal sien dat hulle die oplos van weergawe tot weergawe. En vBET het 'n baie lae foute sien net hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...bug-reporting/ - Dit is net 6 foute i hele geskiedenis van die vBET4.x hele geskiedenis - sommige is reeds in die laaste uitgawe reggestel. En al is klein. Daar was geen groot of kritiese ooit. vBET is sagteware met 'n baie goeie gehalte.

Vir fout wat jy beskryf ons het 'n quick fix wat natuurlik sal in die volgende uitgawe ingesluit word.

Ons kan nie enige belofte in die omgewing van die toekomstige updates vir 'n baie eenvoudige rede - vBET hang af op vB. Ons kan nie waarborg wat vB in die toekoms sal doen. Ook as jy die gebruik van ander mods (soos vBSEO) Ons is ook nie verantwoordelik en kan nie verantwoordelik wees vir hul kode nie. Dit is soos jy gaan om te shop en sê: "Ek het hierdie skoene koop as jy belowe my dat elke skoene wat ek ooit van hierdie handelsmerk dra sal my goed pas en goed lyk met 'n ander klere wat ek ooit sal dra En ek wil ook dat in die geval as iemand anders sal gebruik om my skoene en dit gebreek het, dan moet jy dit sal herstel vir gratis vir 'n leeftyd. ". Ek is nie seker dat jy nie eens besef wat jy vra. Neem asseblief kennis dat dit eenvoudig onmoontlik om so 'n waarborg te gee.

vB ondersteun nie so iets soos outomaties update nie - geen mod sal aan julle en ons kan ook nie. Ek weet regtig nie waarom jy gevra het ons vir hierdie het.

Let asseblief daarop dat ons doel is om nie te neem van ons kliënte geld weer en weer, maar aan te moedig om ons kliënte te doen updates self is baie goed beskryf en waarvoor ons ons aanlyn ondersteuning in die geval van sake gee. Net sien ons eerste antwoord - ons het u oplossing. Ons verberg nie 'n geheime kennis. Ons gee ons kliënte om alle nodige inligting, om hulle vrae te beantwoord en te help in geval van sake. Ook ons het ons bes om installasie, op te gradeer en integrasie te maak so maklik soos dit is moontlik.

Installasie vBET is triviale (oplaai van lêers + invoer produk lêer).
    Update lyk dieselfde as die installasie en net af en toe ons vra vir bykomende stappe (altyd as gevolg van ander mods kode nie ons s'n nie).
    Making SEO skakels werk is goed beskryf en dit moet net uitgawe van htaccess lêer - daar is geen ander manier, want dit is op die bediener nie vBET.
    Integrasie is so maklik soos dit laat geïntegreerde mod. vBSEO wil nie lekker wees om vir ander mods nie en het nie enige hake. Hulle oplossing dwing ons om die wysiging van 2 lêers te integreer met vBET. En asseblief daarop let dat ons is op soek na makliker oplossings - ons reeds n paar keer integrasie instruksies verander om dit veiliger vir forum.

Jy kan veilig is om jou geld as jy net probeer om te braak instruksies en dit self te doen. Ons installasie en opgradering van dienste is vir mense wat nie wil om hul eie tyd te spandeer op hierdie en verkies om te betaal. As jy verkies om te betaal nie hoekom is jy so groot deal, want dit doen - dit is jou besluit om te koop of maak dit self met presiese instruksies wat om te doen nie. Alles wat jy nodig het op hierdie forum is en indien nie, sal ons jou vrae beantwoord.

As jy nie wil doen om dit te doen en betaalde diens wil hê, dan moet jy net 'n bevel maak en ons sal u ons diens op die normale reëls. Jy sal kry waarvoor jy betaal.
    Let asseblief daarop dat ons kan installeer jy 4.2.2beta weergawe wat reggestel het opgemerk foute, maar was nog nie vrygestel nie. So sal jy geen probleem in gebiede wat voorheen beskryf (jy kan dit eenvoudig dit ook korrek nie jouself met kitsoplossings descried op hierdie forum).
    Laaste geredigeer deur vBET; 05-05-10 op 13:16.

Page 1 van 3 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •