Let asseblief daarop dat ons nou al het jy 'n skakel na die bladsy oor hierdie kwessie en inligting dat ons bewus is oor die ander vlae oplossings moontlikheid en oorweeg dit reeds. Dankie dat jy wil hê ons te wys hoe belangrik jy dink dit is 
Ook asseblief kennis dat Google nie enige JavaScript oop te maak en al die vlae wat in die drop down menu te sien. Die kode wat jy gegee het, is vir blaaiers en dit verander drop down menu dit sigbaar te maak vir gebruikers. Alle bots sien dit dadelik omdat drop down menu is ingesluit in die HTML-uitset (nie geneem deur Ajax) - net asseblief vind in jou HTML-Output Hierdie:
Code:
<div class="vbmenu_popup" id="vbettranslations_menu" style="display:none;margin-top:3px" align="left">
En jy sal sien dat die drop down is ingesluit in HTML uitvoer en robots sien al die vlae, net blaaiers nie wys dit op die bedelary as gevolg van styl Toon: Geen en die skrif wat jy wys is slegs vir blaaiers dit sigbaar te maak.
Ek kyk na jou bladsy in die web analiseerder wat jy gegee het en die resultate is drasties anders wat jy hier gegee het.
HTML vrag: 0,46 tweede
Total images laai: 3,51 tweede (Insluitend al die foto's nie net die vlae).
En daarop weer dat jou resultate te interpreteer in die verkeerde manier, want jy mis die konsep van webblaaiers kas. Webblaaiers word caching beelde en vra nie vir diegene in die volgende versoeke. So het die tyd bygevoeg deur vlae aflaai minimaal is vir jou gebruikers wat kyk na honderde van jou bladsye en vlae aan die begin het. Ek het al jou aandag op hierdie punt, en jy kan dit jouself net gaan na jou eie forum en sien dat jy nie wag sekondes vir enige beeld, maar het dit onmiddellik.
Tog is ons bewus daarvan dat ons gebruikers wil graag ook 'n ander opsie vir die vlae en sal ons oplossing wat voorgestel is in die draad wat ek uitgewys dat jy voor die toets.