BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: Vlag beelde alternatiewe opsies

Senior Member

Default Vlag beelde alternatiewe opsies

Hi daar,

Omdat Google is besig om so warm op die webblad spoed Ek loop sedert toets op my site.

40% van die belasting af te laai van die 30 of so vertaler vlag beelde.

Dit is nie 'n fout of die skuld net' n strewe om 'n vinnige webwerf te hê.

Watter alternatiewe is daar om dit te bekamp?

Ek het probeer om die drop down menu, maar glo nie dat Google die skakels kan gesoek word.

Kan ons / jy sit die huidige vlae te CSS sprites sodat hulle as 'n beeld, eerder as 30 aparte beelde laai?

Enige ander opsies welkom asseblief.

Dankie.
    Laaste geredigeer deur Snake; 29-04-10 op 21:21.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Let asseblief daarop dat jou resultate nie verteenwoordigend. Enige leser na die eerste besoek op jou forum Cached beelde en nie diegene (slegs indien die eksterne kas verval, of jy dwing dit soos verskuiwing F5 in IE +). So wat jy gemeet het, is die tyd van die eerste besoek. Na beelde het geen invloed op die reaksie tyd van die volgende versoeke.

So vlae neem 0% van die bladsy laai tyd vir die meeste van die versoek wat kom by jou forum.

Google kan gesoek word in die hang keuselys, omdat dié is eenvoudig in HTML uitvoer (jy kan dit) - sodat Google dit sien en kruip dit net soos enige ander van jou skakels.

Ons het reeds versoek om funksie te ondersteun CSS sprites - kyk hier om gesprek oor hierdie onderwerp: http://www.vbenterprisetranslator.co...ss-sprite.html

Vir ander opsies - jy kan net elimineer vlae beelde en wys toets skakels. Om dit te doen dat dit genoeg is om die sjabloon te wysig vir vlae. Let asseblief daarop dat die hang down menu gebruik nie sjabloon en op hierdie oomblik kode aanpassing vereis. Ons kan jou besonderhede indien jy belangstel

PS.
    Is jy seker dat Google robots beelde afgelaai word, en nie net gaan die teks siening van die bladsy?

Senior Member

Ive het die drop down vertoon in die bladsyonderskrif sjabloon.

Dit is wat die kode toon in die bron.

Kan googlebot die JavaScript self oop? Nee, dit kan nie.

Dit is 'n groot probleem, hierdie departemente 50% tot die bladsy laai tye in die ware woord, as gevolg van beelde grootte, 50 onewe verbindings, soektogte, ens.

Web Page Analyzer - gratis webwerf optimalisering instrument webwerf spoedtoets check webwerf prestasie verslag van die webwerf optimalisering

Hierdie webwerf toetse HTML-uitvoer, is bediener spoed ens nie ingesluit nie.

Ek kry 7s sonder vlae aangeskakel, 14s as ek hulle in staat gestel.

Dit is 'n groot, hulle is sleg en jy werklik nodig het om' n beter oplossing.

<td class="vbmenu_control"> <a id="vbettranslations" href="http://www.computer-juice.com/forums/$show[nojs_link]#vbettranslations" accesskey="5"> Translations </ a > <script type="text/javascript"> vbmenu_register ("vbettranslations"); </ script> </ td>
    Laaste geredigeer deur Snake; 30-04-10 op 00:25.

Let asseblief daarop dat ons nou al het jy 'n skakel na die bladsy oor hierdie kwessie en inligting dat ons bewus is oor die ander vlae oplossings moontlikheid en oorweeg dit reeds. Dankie dat jy wil hê ons te wys hoe belangrik jy dink dit is

Ook asseblief kennis dat Google nie enige JavaScript oop te maak en al die vlae wat in die drop down menu te sien. Die kode wat jy gegee het, is vir blaaiers en dit verander drop down menu dit sigbaar te maak vir gebruikers. Alle bots sien dit dadelik omdat drop down menu is ingesluit in die HTML-uitset (nie geneem deur Ajax) - net asseblief vind in jou HTML-Output Hierdie:
    Code:
    <div class="vbmenu_popup" id="vbettranslations_menu" style="display:none;margin-top:3px" align="left">
    En jy sal sien dat die drop down is ingesluit in HTML uitvoer en robots sien al die vlae, net blaaiers nie wys dit op die bedelary as gevolg van styl Toon: Geen en die skrif wat jy wys is slegs vir blaaiers dit sigbaar te maak.

Ek kyk na jou bladsy in die web analiseerder wat jy gegee het en die resultate is drasties anders wat jy hier gegee het.
    HTML vrag: 0,46 tweede
    Total images laai: 3,51 tweede (Insluitend al die foto's nie net die vlae).

En daarop weer dat jou resultate te interpreteer in die verkeerde manier, want jy mis die konsep van webblaaiers kas. Webblaaiers word caching beelde en vra nie vir diegene in die volgende versoeke. So het die tyd bygevoeg deur vlae aflaai minimaal is vir jou gebruikers wat kyk na honderde van jou bladsye en vlae aan die begin het. Ek het al jou aandag op hierdie punt, en jy kan dit jouself net gaan na jou eie forum en sien dat jy nie wag sekondes vir enige beeld, maar het dit onmiddellik.

Tog is ons bewus daarvan dat ons gebruikers wil graag ook 'n ander opsie vir die vlae en sal ons oplossing wat voorgestel is in die draad wat ek uitgewys dat jy voor die toets.

Junior lid

Quote Originally Posted by Snake View Post
    Hi daar,

Omdat Google is besig om so warm op die webblad spoed Ek loop sedert toets op my site.

40% van die belasting af te laai van die 30 of so vertaler vlag beelde.

Dit is nie 'n fout of die skuld net' n strewe om 'n vinnige webwerf te hê.

Watter alternatiewe is daar om dit te bekamp?

Ek het probeer om die drop down menu, maar glo nie dat Google die skakels kan gesoek word.

Kan ons / jy sit die huidige vlae te CSS sprites sodat hulle as 'n beeld, eerder as 30 aparte beelde laai?

Enige ander opsies welkom asseblief.

Dankie.
    Ek het die vlae kan verminder van algehele grootte 18KB 6KB, slaan die beelde met 'n hoër-instellings.

Quote Originally Posted by Ramses View Post
    Ek het die vlae kan verminder van algehele grootte 18KB 6KB, slaan die beelde met 'n hoër-instellings.
    Watter instrument stel voor jy doen?

Junior lid

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Watter instrument stel voor jy doen?
    Ek gebruik Photoshop.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •