BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: Het beter resultate met 'n gratis weergawe ...

Default Het beter resultate met 'n gratis weergawe ...

Wat het gebeur? Ek het die gratis weergawe, dit het gewerk.

Nou, ek het 'n volledige weergawe.

a) geen vlae opdaag nie, maar die skakel werk reg
    b) geen derde party gallery
    c) drop down menu heeltemal opgemors die forum styl.
    d) persoonlike voetreëls het opgemors, heeltemal verwyder al my persoonlike werk. Dit is óf verwyder gratis te installeer gereelde, of die installering van gereelde.
    e) my vbseo sitemap sal nie werk nie as ek htaccess reëls deur vbet nie.

... wag op die reaksie vir uitreiking 'n eerste, voor ek werk op die res van die probleme.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi

Ek sien dat jy het 'n paar probleme met volle weergawe. Laat ons jou help.

a) Het u al die lêers van vBET pakket na jou bediener opgelaai? Foto's is in n ander plek vir 'n volle vBET weergawe.
    b) om asseblief open nuwe draad vir hierdie een in die integrasie afdeling - gee asseblief besonderhede (wat gallery mod, vol URL daar)
    c) gee ons asseblief jou forum URL - wee nodig het om te sien wat aangaan. Het jy die standaard uitleg?
    d) Soos die vorige. Ook - doen dit gebeur wanneer die vlae is nie in die footer? (Indien nie dan aanpassing in die sjabloon vir vlaevbenterprisetranslator_flags) En dit sal die probleem op te los. Neem asseblief kennis dat ons vBET standaard sjablonen sal werk vir vBulletin standaard sjablonen - in die geval van persoonlike templates is daar die moontlikheid dat die aanpassing van vBET sjabloon nodig sal wees.
    e) Maak seker dat jou vBET reëls is op 'n gepaste plek. Diegene moet word net voor die reëls te vbseo.php. Jou sitemap reël moet word voordat vBET reëls.

Laat ons weet oor jou werklike status - ons help jou graag

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Hi

Ek sien dat jy het 'n paar probleme met volle weergawe. Laat ons jou help.

a) Het u al die lêers van vBET pakket na jou bediener opgelaai? Foto's is in n ander plek vir 'n volle vBET weergawe.
    b) om asseblief open nuwe draad vir hierdie een in die integrasie afdeling - gee asseblief besonderhede (wat gallery mod, vol URL daar)
    c) gee ons asseblief jou forum URL - wee nodig het om te sien wat aangaan. Het jy die standaard uitleg?
    d) Soos die vorige. Ook - doen dit gebeur wanneer die vlae is nie in die footer? (Indien nie dan aanpassing in die sjabloon vir vlaevbenterprisetranslator_flags) En dit sal die probleem op te los. Neem asseblief kennis dat ons vBET standaard sjablonen sal werk vir vBulletin standaard sjablonen - in die geval van persoonlike templates is daar die moontlikheid dat die aanpassing van vBET sjabloon nodig sal wees.
    e) Maak seker dat jou vBET reëls is op 'n gepaste plek. Diegene moet word net voor die reëls te vbseo.php. Jou sitemap reël moet word voordat vBET reëls.

Laat ons weet oor jou werklike status - ons help jou graag
    Kom ons konsentreer op die galery. My Gallery is:

Code:
    http://www.coinforums.com/gallery
    as jy 'n skakel na bladsy:
    Code:
    http://www.coinforums.com/pl/gallery
    dit werk, maar geen vertaling.

Htaccess vir / galery.

Code:
    RewriteCond %{DOCUMENT_ROOT}%{REQUEST_FILENAME} !-f

RewriteCond %{DOCUMENT_ROOT}%{REQUEST_FILENAME} !-d

RewriteRule ^(.*)/p([0-9]+)-(.*)-cpage([0-9+]).html$ showphoto.php?photo=$2&cpage=$4 [L,QSA]

RewriteRule ^(.*)/p([0-9]+)-(.*).html$ showphoto.php?photo=$2 [L,QSA]

RewriteRule ^(.*)/p([0-9]+).html$ showphoto.php?photo=$2 [L,QSA]

RewriteRule ^g([0-9]+)-(.*)-page([0-9]+).html$ showgallery.php?cat=$1&page=$3 [L,QSA]

RewriteRule ^g([0-9]+)-(.*).html$ showgallery.php?cat=$1 [L,QSA]

RewriteRule ^(.*)/index([0-9]+)-([0-9]+).html$ index.php?cat=$2&page=$3 [L,QSA]

RewriteRule ^(.*)/index([0-9]+).html$ index.php?cat=$2 [L,QSA]

RewriteRule ^m([0-9]+)-(.*)-protype([0-9]+).html$ member.php?uid=$1&protype=$3 [L,QSA]

RewriteRule ^m([0-9]+)-(.*).html$ member.php?uid=$1 [L,QSA]

RewriteRule ^board.html$ board.php [L,QSA]

RewriteRule ^b([0-9]+)-(.*).html$ board.php?msg=$1 [L,QSA]

RewriteRule ^u([0-9]+)-(.*)-page([0-9]+).html$ showgallery.php?ppuser=$1&page=$3 [L,QSA]

RewriteRule ^u([0-9]+)-(.*).html$ showgallery.php?ppuser=$1 [L,QSA]

RewriteRule ^s([0-9]+)-(.*)-page([0-9]+).html$ showmembers.php?cat=$1&page=$3 [L,QSA]

RewriteRule ^s([0-9]+)-(.*).html$ showmembers.php?cat=$1 [L,QSA]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/apps/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !redirected=
    RewriteCond %{QUERY_STRING} language=
    RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirected=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    vbenterprisetranslate_front_controller.php in die gallery / gids:

Code:
    define('VBET_FORUMDIR', 'D:\Program Files\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs');
    Hou Gidse in admincp:

Code:
    /gallery/
    Dankie, sto lat!

Julle mis een baie belangrike ding van die beskrywing - ek weet dit is ingewikkeld, maar dit is die manier waarop wanneer sommige mod gee jou geen moontlikheid om dit te doen lekker. Dus is die belangrike deel is dat die reëls voor voor kontroleerder (FC) reël kan nie afwerking een. In jou geval FC reël is nooit gebruik nie, omdat al die reëls voor dit net klaar htaccess evaluering.. Hou verander al die reëls voor FC (maar nie vir FC self) deur die vervanging van [L, QSA] aan [QSA] - Dit word beskryf in stap 3.

Hulpbronne laat ons weet oor die resultate

Julle mis een baie belangrike ding van die beskrywing - ek weet dit is ingewikkeld, maar dit is die manier waarop wanneer sommige mod gee jou geen moontlikheid om dit te doen lekker. Dus is die belangrike deel is dat die reëls voor voor kontroleerder (FC) reël kan nie afwerking een. In jou geval FC reël is nooit gebruik nie, omdat al die reëls voor dit net klaar htaccess evaluering.. Hou verander al die reëls voor FC (maar nie vir FC self) deur die vervanging van [L, QSA] aan [QSA] - Dit word beskryf in stap 3.

Hulpbronne laat ons weet oor die resultate
    Dieselfde probleem. Dit is htaccess in die gallery / gids.

Code:
    RewriteEngine On
    Options +FollowSymLinks

# **** Gallery ****

RewriteCond %{DOCUMENT_ROOT}%{REQUEST_FILENAME} !-f

RewriteCond %{DOCUMENT_ROOT}%{REQUEST_FILENAME} !-d

RewriteRule ^(.*)/p([0-9]+)-(.*)-cpage([0-9+]).html$ showphoto.php?photo=$2&cpage=$4 [QSA]

RewriteRule ^(.*)/p([0-9]+)-(.*).html$ showphoto.php?photo=$2 [QSA]

RewriteRule ^(.*)/p([0-9]+).html$ showphoto.php?photo=$2 [QSA]

RewriteRule ^g([0-9]+)-(.*)-page([0-9]+).html$ showgallery.php?cat=$1&page=$3 [QSA]

RewriteRule ^g([0-9]+)-(.*).html$ showgallery.php?cat=$1 [QSA]

RewriteRule ^(.*)/index([0-9]+)-([0-9]+).html$ index.php?cat=$2&page=$3 [QSA]

RewriteRule ^(.*)/index([0-9]+).html$ index.php?cat=$2 [QSA]

RewriteRule ^m([0-9]+)-(.*)-protype([0-9]+).html$ member.php?uid=$1&protype=$3 [QSA]

RewriteRule ^m([0-9]+)-(.*).html$ member.php?uid=$1 [QSA]

RewriteRule ^board.html$ board.php [QSA]

RewriteRule ^b([0-9]+)-(.*).html$ board.php?msg=$1 [QSA]

RewriteRule ^u([0-9]+)-(.*)-page([0-9]+).html$ showgallery.php?ppuser=$1&page=$3 [QSA]

RewriteRule ^u([0-9]+)-(.*).html$ showgallery.php?ppuser=$1 [QSA]

RewriteRule ^s([0-9]+)-(.*)-page([0-9]+).html$ showmembers.php?cat=$1&page=$3 [QSA]

RewriteRule ^s([0-9]+)-(.*).html$ showmembers.php?cat=$1 [QSA]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|

tr|uk|vi|cy|yi)/apps/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !redirected=
    RewriteCond %{QUERY_STRING} language=
    RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirected=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [QSA]

Verander:
    Code:
    aan:
    Code:
    En meer belangrik:
    Jy het gebreek reël vir RewriteRule ^ / (AF | vk | ar ... - Daar is gaan in die middel van die reël.

Sê asseblief vir ons het dit help.

Gewysig:
    Ook Reglement RewriteRule ^ / (AF | vk | ar ... moet nie daar wees nie. Volgens die beskrywing (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1546) Jy moet vertaal te stel reëls in Parent Directory, omdat jou forum submap in 'n URL gebruik.
    Laaste geredigeer deur vBET; 22-04-10 op 15:25.

Verander:
    Code:
    aan:
    Code:
    En meer belangrik:
    Jy het gebreek reël vir RewriteRule ^ / (AF | vk | ar ... - Daar is gaan in die middel van die reël.

Sê asseblief vir ons het dit help.

Gewysig:
    Ook Reglement RewriteRule ^ / (AF | vk | ar ... moet nie daar wees nie. Volgens die beskrywing (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1546) Jy moet vertaal te stel reëls in Parent Directory, omdat jou forum submap in 'n URL gebruik.
    My forum gebruik herskryf / forum / in die reëls van vbSEO. Werklike URL is:
    Code:
     http:///www.coinforums.com/forum.php
    herskryf na:

Code:
    http://www.coinforums.com/forum/
    Is dit beskou die forum wortel dan? Jammer vir die verwarring!

Ek het nie kennis gebreekte reël, hetsy. Danksy

Ok, nou is daar 'n nuwe probleem ... Ons is amper daar. Nou, alles werk nie, maar toon draad. soos:
    Code:
    http://www.coinforums.com/pl/f34/
    Htaccess in die wortel.

Code:
    RewriteEngine On
    Options +FollowSymLinks

# Redirect coinforums.com
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www\.)?uscoininfo\.com
    RewriteRule (.*) http://www.coinforums.com/ [R=301,L]
    # End Redirect from CoinForums.com

# Redirect to WWW
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^coinforums.com [NC]
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.coinforums.com/$1 [L,R=301]
    # End Redirect to WWW

# vbSEO Sitemap
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    # END

# vBET
    # RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)

# If these 2 rules below are commented out, forum works translated, but gallery does not.
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

# If 2 rules below are commented out, gallery works translated, but threads won't work.  Main forum page http://www.coinforums.com/pl/forum/ translates
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    # vBET End

# vBSEO Beg
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    # vBSEO End

baie jammer my vriend, te veel Spirytus miskien?

Thank you.

Moenie jammer - dit blyk Ek het ook 'n fout in die inligting wat ek julle gegee het. Ek het gedink dat jou forum is geïnstalleer in / forum gids - Ek sien dit nou weer en ek sien dat dit slegs deur vBSEO bygevoeg - is dit reg?

Bevestig asseblief voor ek gemors weer op. Ek sal gee wenke wanneer ek sal seker wees dat wat ons staan op.

OK Ek sien die ander skakels in die forum en nou is ek seker dat jou forum is nie geïnstalleer in / forum subdirectory.

OK so jammer vir die misleidende hier kom korreksies. Stel jou wortel htaccess.
    Code:
    RewriteEngine On
    Options +FollowSymLinks

# Redirect coinforums.com
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www\.)?uscoininfo\.com
    RewriteRule (.*) http://www.coinforums.com/ [R=301,L]
    # End Redirect from CoinForums.com

# Redirect to WWW
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^coinforums.com [NC]
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.coinforums.com/$1 [L,R=301]
    # End Redirect to WWW

# vbSEO Sitemap
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    # END

# vBET
    # RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    # vBET End

# vBSEO Beg
    #RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    #RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    #RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    # vBSEO End
    Hierdie een behoort te werk. Ook het ek die fout in ons integrasie beskrywing en reggestel word dit so hoop volgende keer sal dit gaan gladder.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •