Ok,

Im het 'n paar ernstige probleme met die installering van hierdie mod.

Ek is nie 'n newbie wanneer dit kom by die installering van mods en ek het persoonlike mods geskryf, maar dit het' n gebreekte iets.

Ek het die gids gevolg oor en lees deur die FAQ, maar kan nie lyk om uit te vind waarom my site is nie meer werk nie korrek nie.

Ek geïnstalleer is die mod op cardshare.tv

Ek het vBadvanced setup in wortel
Htaccess in / root redirecting van nie-www www

Ek het vBulletin geïnstalleer in / forum

Im ook hardloop vbseo & sitemap

Ek redakteur van die lêers en. Htaccess soos versoek, die site dan semmed om saam te werk,

Ek het egter 'n draad te sien en ek het net' n leë bladsy.

Ek het ook nagegaan net gaan na www en ek het 'n leë bladsy.
Ek het toe in die htaccess geredigeer in / root. Htaccess

hierdie vaste die leë bladsy, maar wanneer Gebruik vertaal, dit het gewerk, maar bygevoeg forum in die url, hoewel dit nie iets breek dit net 'n bietjie vreemd lyk?

Ek het toe die vlae in staat gestel om op die forum, hierdie show fyn op / forum, maar ek het die beelde-lêergids te kopie na my / root en die instellings verander na persoonlike en handmatig te voeg die varible vir hierdie om te wys op die vbadvanced bladsy.

so soos jy kan sien im met 'n paar sake.
Ek het ook probeer om die prop uit te skakel om die werf werk nie korrek nie te kry, maar nog steeds dieselfde, so ek sal hê om terug te gaan en my wysigings ongedaan te maak.

Ek hoop regtig dat iemand kan bietjie lig werp op my probleme as ek het gehoor 'n baie goeie dinge oor hierdie mod en wil graag te kry om dit te gebruik.