BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 22

Thread: Verbied om lisensie skending - Credit skakel!

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Snake2 View Post
    Ek waardeer jou antwoord, maar ek nog steeds nie verstaan nie, ek het die skakel probleem het vaste, daar is niks om ondersoek in te stel, Ek is nie die lisensie-ooreenkoms te breek, want daar is 'n skakel.

Daar is geen oortreding nie. Dit is bizare, jy gewoond selfs laat my brandmerk gratis koop, dit is gek. Waarom sou enige sakeman stop kliënte van meer geld spandeer. Weird.
    Vertrou ons dat ons ook voel baie ongemaklik in die werklike situasie. En soos jy weet baie goed rekening is geblokkeer nie jou moontlikheid van bykomende inkopies te sluit nie, maar om in staat wees om om weer met jou te kommunikeer, omdat ons boodskappe was geïgnoreer.

Ons vorige antwoord is nie om jou te oortuig oor enigiets nie, maar om te wys jy die beeld van die situasie met die hoop dat u ons aksies sal verstaan nie - nie dit goedkeur.

Ons verstaan en seker gemaak dat jy krediet skakel (wat duidelik nie deur vBET enjin). Dit is nog steeds nie die probleem op te los nie lisensie was (en ons het 'n sterk redes om so te dink) in welke geval ons het' n paar regte gegee deur ons wettige ooreenkoms geskend. Regte wat ons het nie om te vra vir nie. Oortreding wat ons het nie om ondersoek in te stel. Maar soos ons reeds laat weet dat ons sal nooit besluit om dit te laat gaan bedreig. So gee ons asseblief jou amptelike verklaring oor jou betaling vir vBET lisensie en dan sal ons ons gesprek voortsit.

Quote Originally Posted by Snake2 View Post
    Wat bedoel jy Michael?

Daar is geen betaling probleem, ons is gelukkig indien jy dit eenvoudig blokkeer die rekening, sodat ons 'n nuwe weergawe kan opgradering op die vrylating van vandag, dan as goed om nuwe lisensies kry vir die ander forums.

Ons is gelukkig, geen betaling probleem wil net om weer te werk.

Dankie!
    Miskien het ek eenvoudig verkeerd verstaan - in so 'n situasie jammer vir fout. Ek het gedink dat jou bedoeling was om betaling te keer. Ek het 2 in die nag op my tyd en reik dit nie lig is nie

So net om duidelik te wees - is die omkeer van betaling is onder oorweging is of nie?

Junior lid

Amptelike verklaring oor die betaling? I dont verstaan wat jy bedoel. Ek het reeds betaal is. Ek vind dit werklik ontstellend. Ek het nie baie geld nie, en nou stop jy my gebruik van hierdie sagteware en ek het niks verkeerd gedoen nie. Jy kan sien skakel wat ek bygevoeg het om probleem op te los. En ek het jou maande gelede betaal.

Junior lid

Hoekom sou ek reverse betaling as ek werk lisensie ... geen rede, ek wil updates so sal nie keer nie betaling as ek gelukkig en lisensie is nie verban nie.

Ek het ook nie jou boodskappe as ek het nie inteken vir 'n paar weke, en hierdie forum nie die geval is stuur boodskappe na my e-pos posbus een of ander rede.
    Laaste geredigeer deur Snake2; 08-04-10 op 01:35.

Junior lid

Ek dink die rede normale skakel is nie werk nie, is ons het 'n gewysigde sjabloon wat maak kopieregte al in' n ry en in 'n pragtige boks sodat dat miskien veroorsaak probleem.

voorbeeld;

my sjabloon;

copyright 1 - copyright 2 - copyright 3

normall VB sjabloon;

copyright 1
    Copyright 2
    copyright 3

óf manier waarop jy het 'n pragtige skakel met' n groot anker teks. sodat almal is goed vir vbet.

Let asseblief daarop dat niemand nie meer gebruik jy vBET op hierdie oomblik. Jy gebruik dit nou en gebruik dit al die tyd wanneer die probleem bestaan en jy reageer nie.

Soos ons het al die tyd die hele bedoeling van die sluit van jou rekening op hierdie forum (nie blokkeer vBET gebruik - jy nog steeds gebruik dit nou) was die situasie te verduidelik. En dit gebeur nie net omdat jy gestop beantwoord, met jou laaste reaksie op vlak "verdwaal"(Jy het nie skryf dit letterlik - dit was net ons indruk).

Ja, ons weet dat jy vir die produk betaal het. Ons is gevra oor jou bedreiging wat jy betaling sal verwyder. Want wat volgens ons lisensie-ooreenkoms het jy geen reg wanneer 'n lisensie herroep word vir die oortreding. Dus, as so 'n terugskrywing sou moontlik gebeur dit sou' n bedrog wat teen betaling stelsel gemaak word en dit sal baie onaangename gevolge vir jou.
    Dit is die rede waarom ons ons daaroor gevra het - net om seker te wees is jy bereid is om te gemaak bedrog of nie.

Ek verstaan dat jy geen sodanige voorneme En selfs al was dit geskryf voordat dit was verklaring wat gemaak is sonder om te onthou van lisensie-ooreenkoms.

OK so - in so 'n geval asseblief hou net aandag op die lisensie-ooreenkoms en stel ons asseblief as jy vind dat daar iets is verkeerd op vBET kant. As jy lank in hierdie besigheid is (ek glo wat jy doen) dan weet jy dat ons lisensie is regtig maklik volgens lisensie moontlikhede vir 'n paar produkte, so ons doen niks ongewoon nie. Dit is hoe sagteware mark mier lyk dit op hierdie manier gemaak is deur die wet en sagtewareroof veg. Jou rekening sal ontban word môre (jammer, maar het 'n paar dinge nou voltooi en is dit byna 3 in die nag op my tyd). Herinner my asb as ek vergeet het (stuur nie nou herinnering - ek neem aan dat op ons e-pos-rekening is baie mails van jou oor die kwessie, so ek sal dit net verwyder).

Weereens baie jammer vir al jou probleme en hoop dat selfs as jy nie goedkeur nie ons weg, jy verstaan waarom ons daardie stappe en dalk selfs diep besef dat ons net 'n tydelike rekening verbod nie lisensie herroep met al die ander moontlike stappe. ..
    Dit was net om myself beter voel

In geval van probleme met vBET, stuur gerus plasings in afdelings vir probleemoplossing of foutverslag

WOORDE:
    Ek het net jou vorige post - dankie vir die nota. Plaas die res op die PM, of in die oplos van probleme artikel as nuwe vBET weergawe sal dieselfde probleem het.
    Laaste geredigeer deur vBET; 08-04-10 op 01:59.

Junior lid

Thank you.

Gedoen - het baie pret Hoop dat die nuwe weergawe van jou prestasie verwagtinge sal voldoen.

Senior Member

Hoe stop ek URL's in hierdie weergawe vertaal soos ek gevra het hier> http://www.vbenterprisetranslator.co...ated-urls.html

Dit moet werklik 'n opsie in admincp.

Nuwe draad oop vir hierdie funksie versoek om asseblief - ons antwoord kan nuttig wees om ook vir ander gebruikers.

Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •