BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: Prestasie met groot kas

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos
    Senior Member

Default Prestasie met groot kas

Ek het al my stelsel ingestel om die hele kas om elke week duidelik. Met 'n leë kas, my databasis oor 1.1Gb, terwyl hy met' n volle kas, dit is oor 4.5Gb.

Ek het opgemerk dat hoe groter die kas, hoe hoër is my gemiddelde server load kry. Op enige gegewe tyd my forum het tussen 650 en 1300 gebruikers aanlyn is, maar dit lyk nie of om die las soveel as cache grootte te beïnvloed.

Met 'n groot kas, server load is 3,3-3,8, terwyl hulle met' n leë een nie, dit bly in die reeks van 2,0-2,5. Dit is nie sleg nie, want ek het 'n 16-kern-bediener, maar ek het net gewonder indien so' n gedrag is wat verwag kan word met die wisselende databasis grootte word!

Dankie,
    Adam

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

vBET het die indekse vir die kas tafels en vinnigste MySQL enjin gebruik vir 'n hoed - MyISAM. Dus het ons die beste keuse vir DB kas. Hele verskil wat jy opmerk, is nie in die kant van vBET nie, maar in die kant van MySQL wat voer navrae. Indekse gee jou vinniger antwoord en verseker dat die tyd van die reaksie gaan nie dramaties met 'n groter hoeveelheid data. Tog MySQL het groter indekse te soek, en as ek dink dit neem meer hulpbronne. Dit is hoekom jy kennis groter server load.

Ook - wanneer die vertaling is in die kas dan is dit van daar geneem. Indien nie, dan Google gevra word vir die vertaling. Dit neem meer tyd nie, maar waarskynlik ook minder hulpbronne van jou bediener. Dit neem meer tyd, want daar is kommunikasie met Google-bediener wat tyd in beslag neem, is daar vertalings wat tyd in beslag neem en daar is die stuur van die resultate van Google na jou bediener wat ook tyd neem. Dit neem minder hulpbronne, omdat die bediener is wag vir die reaksie passief en as dit daar is net eenvoudig uitpak van reaksie. Aan die vertaling uit die kas is baie, baie vinniger - vertaling is reeds gedoen en dit is op u eie bediener, dit nog steeds uit die databasis geneem moet word, te bevraagteken wat uitgevoer moet word, MySQL neem sommige SVE en die geheue vir daardie.

Veronderstelling dat - met behulp van kas is 'n baie goeie idee. As jy voel dat bediener het wat jy kan eksperimenteer kas uit te skakel vir 'n paar tale en vergelyk bediener prestasie. Ons raai nie kas heeltemal te verwyder.

Senior Member

Dit is omtrent wat ek verwag het

Prestasie is goed nou, dit is net dat die vrag het nooit veel hoër is as 2,0 voor vBET. Ek dink dit is die moeite werd, al is!

So lank as die vrag hieronder is 16,0 dan die bediener belas is nie, so ek dink ons is fyn

Text automatically translated from: Russian to: Afrikaans
    Translated text
    Is dit moontlik of nodig is om die kas te stoor in 'n lêer - die las op die MYSQL databasis te verminder?
    Ek gebruik slegs twee tale as van die aantal poste baie en wil nie 'n groot grootte van die databasis

Sal daar 'n beter plek met vbet werk na die installering van nginx, eaccelerator?
    Het jy gedink van andersmaak die module te bespoedig sy werk op 'n groot forums? Gebruik die cache grootte van 1-2Gb in my geval, nie 'n oplossing. Miskien is daar maniere om die werk te optimaliseer?
    Is dit moontlik om die module te sit vbet 3.3.1 forum vb3.8.4 + vbseo 3.5RC2?
    Waarom so duur weergawe sonder kopiereg? (220 $)
    Ek gebruik vbet 2.4.3 en 3.3.1 wil vbet te koop. My forum is verkoop skakels vir SEO ruil. Kopiereg gedupliseer verwysing na 15 000 bladsye vir my reg - 90 $ bereid is om te betaal, maar $ 220 is te veel

Original text
    Laaste geredigeer deur Konstantin; 18-02-10 op 23:34.

Quote Originally Posted by Konstantin View Post
    Translated text
    Is dit moontlik of nodig is om die kas te stoor in 'n lêer - die las op die MYSQL databasis te verminder?
    Sal daar 'n beter plek met vbet werk na die installering van nginx, eaccelerator?
    Het jy gedink van andersmaak die module te bespoedig sy werk op 'n groot forums? Gebruik die cache grootte van 1-2Gb in my geval, nie 'n oplossing.
    Waarom so duur weergawe sonder kopiereg? (220 $)
    Ek gebruik vbet 2.4.3 en 3.3.1 wil vbet te koop. My forum is verkoop skakels vir SEO ruil. Kopiereg gedupliseer verwysing na 15 000 bladsye vir my reg - 90 $ bereid is om te betaal, maar $ 220 is te veel
    Ek gebruik slegs twee tale as van die aantal poste baie en wil nie 'n groot grootte van die databasis
    Original text
    Ons beplan om ook te voeg lêer kas te vBET. Omdat op die oomblik ons eerste prioriteit en die meeste pogings op vBET4.0 ons het geen skedule vir die inhoud van die cache funksionaliteit. Onthou asseblief wat u kan aanpas watter tale sal werk met die kas. So as jy wil jy kan gebruik kas net vir 'n paar van die vertaling wat jy beskikbaar sal stel. Let asseblief daarop dat die betaalde weergawe van vBET databasis kas verbeter sodat dit vinniger is dat in 'n vrye weergawe. Daar is ook ander verbeterings in betaal weergawe - die algemeen is dit vinniger en minder geheue. Ons het reeds kliënte wat met groot sukses gebruik op 'n groot planke.
    Ons het nie prestasie-toetse met nginx versneller kan dus nie vergelyk nie.
    Let asseblief daarop dat die koop van brandmerk vrye lisensie nie verpligtend is nie en jy kan altyd opgradeer jou lisensie later.

Translated text
    Dankie vir jou antwoord. Nginx is 'n bediener soos apache. Ek raai jou aan om te lees - caching werk die beste in PHP + nginx + eaccelerator en jou vbet kan baie vinniger
    Original text
    Laaste geredigeer deur Konstantin; 19-02-10 op 01:54.

Quote Originally Posted by Konstantin View Post
    Translated text
    Dankie vir jou antwoord. Nginx is 'n bediener soos apache. Ek raai jou aan om te lees - caching werk die beste in PHP + nginx + eaccelerator en jou vbet kan baie vinniger
    Original text
    Op hierdie oomblik is ons baie naby aan vBET4.0 release en ons het baie werk met dit. As jy wil hê ons vBET te toets onder nginx, dan maak asseblief nuwe draad in funksie versoek. As nginx loop PHP dan vBET sal daar werk. Een probleem - as jy wil vertaling SEO skakels te gebruik dan herskryf reëls nodig sal wees. Ons het daardie voorberei net vir apache in htaccess lêer op hierdie oomblik, maar as jy nie in staat is om dit te herskryf van apache te nginx dan kan jy altyd gebruik om skakels met taal eienskap - dit is baie maklik. U kan eksperimenteer met gratis weergawe enige onverwagte probleme te voorkom voordat jy koop word een.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •