BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 15

Thread: Dringende, Kan nie vertaal te alle

Junior lid

Default Dringende, Kan nie vertaal te alle

Hello.

Ek het jou oplossing op die laaste en geïnstalleer suksesvol as die vorige gratis weergawe. Ek het ondervinding installasie en die gebruik van die ou weergawe.

My wonder is dat;

1. Wat is die belangrikste basiese opstel? Ek bly byna die standaard waarde by die eerste keer, sal dit werk goed sonder enige aanraking.

2. Ek het klaar die Google API sleutel en het dit behoorlik.

3. Nadat ek die standaard API sleutel tot Google, die live bladsy neem 'n heel sekondes en minute, maar wys die leë sonder vertaal nie.

Eerste van al, ek wil omgewing en stel dit in akkuraatheid. Kan jy sê jy vir my 'n hoe om te stel of sien 'n regte manier.

Kleur ~ ~ dit is warm vandag ook. hou jou gesondheid goed.
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 10-08-13 op 09:33. Rede: korrekte BBCode

Banned

Jy moet ten minste instel opsies in Admin CP-> vBET-> Main, Die instel van jou vertaling verskaffer rekeninge in Admin CP-> vBET-> Vertaling Providers en instel. htaccess (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1539). Alle opset stappe word beskryf in vBET / doen-nie-oplaai / README.html.
    Maak seker jy het die regte sleutel te Google Translator API v2.
    As jy na die vertaling van al die teks verdwyn om te kyk http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1537.
    Het jy nog hulp nodig?
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 10-08-13 op 09:59.

Junior lid

Dankie vir jou raad

Volgens Vrae,

1. My bediener stel lyk goed vir krul, ICONV
    2. Ek kyk weer CP-> vBET instel. Htaccess, Google vertaler API v2.

Maar, na vertaling van al die teks verskyn nie.

Kan jy besoek ons admin beheer paneel as jy moontlik?
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 13-08-13 op 09:20. Rede: korrekte BBCode

Banned

Ek kan nie sien dat die teks verdwyn uit die vertaalde bladsy. Ek sien net onvertaalde teks (http: //www.vbenterprisetranslator.co...html#post10869).
    Op watter bladsy jy verdwyn teks?

Junior lid

asseblief, sien
    Text automatically translated from: Korean to: Afrikaans
    Translated text
    Original text

en dit is onder vlae om dit te sien.
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 14-08-13 op 09:20. Rede: korrekte BBCode

Banned

Ek kyk daar en ek sien nie vertaalde teks nie, maar die teks verskyn.

Junior lid

Sien die dispeared teks na vertaling van Koreaanse in Japannees, as 'n voorbeeld,

Text automatically translated from: Korean to: Afrikaans
    Translated text
    Original text
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 14-08-13 op 09:20. Rede: korrekte BBCode

Banned

Ek sien nie die probleem nie, maar stuur vir my 'n PM toegang besonderhede te Admin CP en FTP. Ek sal check dit na te meld by jou rekening.

Banned

Geen reaksie nie - oorweeg die kwessie is weg. Indien nie skryf asseblief hier.

Junior lid

Quote Originally Posted by Marcin Kalak View Post
    Ek sien nie die probleem nie, maar stuur vir my 'n PM toegang besonderhede te Admin CP en FTP. Ek sal check dit na te meld by jou rekening.
    Quote Originally Posted by Marcin Kalak View Post
    Geen reaksie nie - oorweeg die kwessie is weg. Indien nie skryf asseblief hier.
    Oeps. Ek het nooit besef jy gesluit hierdie drade. Ek is jammer my laat reaksie. In werklikheid onthou ek dat ek die administrateur se rekening vir aanmelding my bediener via PM. Maar ek kon nie los dit uit jou gids op daardie tydstip. Intussen het ek was baie besig.

Ek het jou gesê ek kon nie my bediener inteken met daardie inligting wat ek opgemerk aan jou. So sal ek weer bly die bediener rekening in staat wees om om toegang te verkry, maak seker jou PM.

Naby New Year.
    Thank you.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •