Om te reageer op jou vrae:
A. 'n letterlike vertaling is nog in beta weergawe. Op die oomblik word die terugvoer van ons gebruikers te verbeter / verander / voeg. Ons sal die hele artikel oor hoe dit werk nie wanneer dit sal wees in die finale stadium voeg.
Twee. Spesifiseer asseblief in watter blaaiers jy nie sien nie EDIT knoppie.
Drie. Hou asseblief 'n draad vir een kwessie. Hier eerste uitgawe was oor EDIT knoppie, so sal ons in hierdie draad edit knoppie probleem te evalueer. Vir fout kwessie asseblief oop nuwe draad en daar beskryf presies wat fout sien jy doen en hoe om dit te reproduseer.
Ons sal gelukkig al die kwessies in ons nuwe funksies te losLet weer op dat dit nog in BETA weergawe.
In hierdie blaaiers die knoppie Verander ek sien nie
MAC OS 10.7.3:
Safari 5
Chrome
OS X 10,8:
Safari 6
Windows 7:
Dws 9
Ek sien knoppie in:
MAC OS 10.7.3:
FireFox
Ek nagegaan IE 9 onder Windows 7 en ek sien edit knoppie nie. Ek het geen toegang tot MAC OS - maak asseblief seker dat jy Java Script geaktiveer.
Let asseblief PM toegang tot my besonderhede aan Admin CP en FTP ek dit sal kyk onder op 9 op jou forum.
Geen reaksie - beskou die kwessie is weg. Indien nie skryf asseblief hier. Ook eers kyk gerus na die quick fix vir soortgelyke probleem: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post12668
Dankie vir die bevestiging. Ek is bly dat die kwessie opgelos is.