BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: Google Simple API Toegang

Default Google Simple API Toegang

Ek moet erken dat ek regtig lyk nie in staat wees om te verstaan hoe die Google API sleutel storie werk nie. Dit blyk dat dit 'n betaalde diens en ek het my faktuur inligting aktiveer. Maar nou sien ek 'n gebied in my Google API bladsy wat sê Simple API Toegang en dit lyk iets soos hierdie.

Sleutel vir die leser apps (met Referers)
    API sleutel: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Verwijzing: Enige Referer toegelaat
    Geaktiveerde op: Mar 25, 2012 06:56 am
    Geaktiveer deur: xxxxxx ******** com - jy
    Uitgediende sleutel: XXXXXXXXXXXXXXXX
    Status: Active tot Mar 26, 2012 06:56 AM (Dit sal ek regtig nie verstaan nie as die datum verander al die tyd)

So is dit die API sleutel is ek veronderstel is om te gebruik met 'n faktuur of vind ek 'n ander een 'n plek anders

Afgetree;)

Hi
    Van jou PM inligting wat ek aanvaar jy het jou probleem op te los Ja, dit is hierdie API sleutel

Wel, dan is dit ook nie vir my werk is as dieselfde met die ander. 90% van die tyd wat dit toon vertaling nie beskikbaar is nie. Na 3 dae sonder enige vorm van ondersteuning wat ek het nou verwyder hierdie mod van my forum

Afgetree;)

Probeer jy minder vertalings tale te gebruik? Of net lees asseblief hierdie boodskap oor prestasie

Ek het probeer om dit slegs die kies van die tale wat my lede is gebruik om die primêre Europese tale net. Maar elke keer as ek sou lyk dit toon dat geen vertaling dienste beskikbaar was nie. Ek het toe dit aan die hand loop geskeduleerde taak te scan vir hulle weer, en dit sal optel een of miskien twee op die meeste. Ek sal dan 'n paar minute later sien dat dit weereens het geen vertaling dienste wat beskikbaar is weereens. So as ek betaal vir die installasie diens as ek dit kon kry nie werk nie saak wat ek gedoen het. Maar ek is nog steeds sit met dieselfde probleme en na die besteding van 3 tot 4 dae sukkel op my eie met geen hulp of reaksie van hier het ek dit verwyder.

So as ek sê dit werk nie vir my so kan ek asseblief 'n terugbetaling

Dubbel post

Afgetree;)

Terugbetaling onderwerp is bespreek op PM

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •