BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 4 FirstEerste 1234 LaasteLast
Resultate 21 aan 30 van 31

Thread: Planne verander vir vBET 3.3.0 vrylating

Lid

Dit klink baie goed Ek dink enige forum wat 'n bediener wat sterk genoeg is om die onvertaalde forum te hanteer is inderdaad in staat om normale opdatering van die kas van ten minste een taal met geen probleme te hanteer moet word. So gegee om 'n paar minute tussen elke taal tafel werk die wat van navrae van gebruikers en indexbots leeg te maak, dink ek dat hierdie oplossing sal werk vir alle forums eens en vir altyd en selfs met' n groot marge. Ek hoop jy daarin slaag om dit te druk in in hierdie update

Om eerlik te wees ek dont gedagte wag 'n paar dae ekstra vir hierdie geïmplementeer word, en ek dont dink die ander lede sou omgee ... Dit mag dalk nie 'n probleem wees ... maar dit is beter wag 'n paar ekstra dae aan die veilige kant te wees

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ontspan - ons sal vir seker dat die uitvoering van hierdie As dit nie in 3.3.0 dan in 3.4.0 - oorweeg dit gedoen!

Lid

Ok ek sal probeer om te ontspan ...

Moenie probeer nie - doen dit net

Omdat ek daartoe verbind om die VB 4 platform reeds, ek natuurlik gewens dat die kenmerke en funksies van 3.3.0 en 3.4.0 wat reeds opgeneem vB 4 verenigbaarheid. Maar waardeer die aandag wat jy gee jou huidige kliëntebasis. Net asseblief nie toelaat dat die vBET 4.0.0 release date strokie te veel verder as die einde van Februarie ...

Ons het reeds besluit dat ons sal begin werk op vBET 4,0 net na vBET 3.3.0.

Baie mense vra oor dit, sodat ons gee dit so vinnig as wat ons kan

Quote Originally Posted by krisp View Post
    Miskien as daar waar 'n timelap van' n paar minute tussen elke tafel update dit sou beter wees?
    Timelap bygevoeg vBET 3.3.0 as BETA funksionaliteit (nie getoets met 'n groot hoeveelheid data).

Junior lid

vBET, wanneer 3.4.0 vrygestel word?

Quote Originally Posted by Smiggy View Post
    vBET, wanneer 3.4.0 vrygestel word?
    Na die volgende 2 weergawes van vBET 4.x (ons moet daar ondersteuning vir die blog te voeg, CMS, vBSEO en Sitemap Generator) wat ons sal implementeer nuwe dinge in stand lyne vBET 3.x en vBET 4.x
    Ons skat dat dit sal nodig wees om 1 maand vir diegene vBET 4.x dinge, maar 'n werklike ervaring met die VB 4 Dit is regtig veilig 2 maande om te sê. Dit is as gevolg van baie van die veranderinge wat gebeur in elke VB 4 weergawe en kan ons mod raak (dws veranderinge tussen vB 4.0.1 en 4.0.2 koste as 'n paar dae).

Implementering van nuwe dinge vir 3.4.0 sal iets tussen 1-1,5 maand. So optimisties 3.4.0 kan verskyn in 2 maande, maar meer realistiese is dit 3-4 maande kan wees.

Hoop dit is aanvaarbaar vir jou Soos ons verklaar - stand lyne vBET 3.x en 4.x sal ondersteun. Ons besef dat dit meer tyd tussen 3.x vrystellings as voorheen, maar dit is vir hierdie een keer en wanneer 4.x stabiel sal wees stand lyne sal gelykop dreigde en nuwe funksies sal verskyn in stand lyne (solank die wil nie baseer op vB 4 spesifieke funksies).

So kalm Jou vBET lyn sal jy nuwe speelgoed te bring

Junior lid

Wat van onderhoud uitgawes vir die 3.x reeks te vee aangemeld foute?

Page 3 van 4 FirstEerste 1234 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •