Dit klink baie goedEk dink enige forum wat 'n bediener wat sterk genoeg is om die onvertaalde forum te hanteer is inderdaad in staat om normale opdatering van die kas van ten minste een taal met geen probleme te hanteer moet word. So gegee om 'n paar minute tussen elke taal tafel werk die wat van navrae van gebruikers en indexbots leeg te maak, dink ek dat hierdie oplossing sal werk vir alle forums eens en vir altyd en selfs met' n groot marge. Ek hoop jy daarin slaag om dit te druk in in hierdie update
Om eerlik te wees ek dont gedagte wag 'n paar dae ekstra vir hierdie geïmplementeer word, en ek dont dink die ander lede sou omgee ... Dit mag dalk nie 'n probleem wees ... maar dit is beter wag 'n paar ekstra dae aan die veilige kant te wees![]()

Ek dink enige forum wat 'n bediener wat sterk genoeg is om die onvertaalde forum te hanteer is inderdaad in staat om normale opdatering van die kas van ten minste een taal met geen probleme te hanteer moet word. So gegee om 'n paar minute tussen elke taal tafel werk die wat van navrae van gebruikers en indexbots leeg te maak, dink ek dat hierdie oplossing sal werk vir alle forums eens en vir altyd en selfs met' n groot marge. Ek hoop jy daarin slaag om dit te druk in in hierdie update 
Reply with quote