toe ek opgradeer na vBulletin 4.1.8 vBET 4.4.4 nie vertaal bladsye heeltemal.
toe ek opgradeer na vBulletin 4.1.8 vBET 4.4.4 nie vertaal bladsye heeltemal.
Hi
Kan jy asseblief gee my meer inligting:
Wat vertaling API gebruik jy? (Google 1 (gratis), Microsoft, Google 2 (betaal))
Tik toets vir app API's wat jy gebruik: TOETSE
Geen antwoord, Ek het gesien hoe dit opgelos, As jy enige vrae het oor hierdie kwessie Ek sal merk dit oop vir enige ander asseblief oop nuwe draad
my translate bladsy do not translate inhoud wanneer jy. slegs statiese teks op die forum is vertaal.
自动 车 保 険
my translate bladsy do not translate inhoud wanneer jy. slegs statiese teks op die forum is vertaal.
Ek gebruik Microsoft en Apertium Vertaling.
In die toets ek 'n skakel jy was geen toets vir google Apertium (dit geskep is na vBET met Microsoft via blou is geskep)
Kan jy asseblief run toets vir Microsoft Mazure, kan u dit vind in:
aflaai van lêers -> doen-nie-upload -> tools -> microsoftbyazuretest.php
Laai dit net in jou forum hoofdmap, en tik bestemming URI in jou webblaaier
hoe om dit te herstel?Begin toets vir Microsft Vertaling API deur blou
Volle verborge:
{"Error": "invalid_request", "error_description": "ACS90011: Die vereiste veld \\ u0027client_id \\ u0027 ontbreek \\ r \\ nTrace ID: 65630e6f-adc7-467b-afd9-7506f26eca2f \\ r \\ nTimestamp: 2011-12 - 09 02:17:06 Z "}
Toetsuitslag: ï »¿" ArgumentException: Geen draer inligting gevind in die teken: ID = 3737.V2_Json.Translate.16E26BDE "
Toets fout:
Verbinding tyd (ms): 130,547119141
Jy heel waarskynlik nie voeg enige iets in jouadmincp -> vBET -> Translations Providers-> Microsoft Comercial Vertaling API sleutel deur blou (BETA)
Microsoft Vertaling via blou jy eers hier skryf vir Mcrosoft Vertaling API (ook 'n gratis opsie) te gebruik kliek
en dan registreer jy applikasie hier, deur die invul van hakies (daar is 'n veld kliënt se naam, wat jy moet gebruik in Microsoft Comercial Vertaling API sleutel deur die blou (BETA))
Ek is jammer, Ek het geregistreer Microsoft API en aansoek maar ek kan nie definieer wat is API aantal van blou.
Sê asseblief vir my besonderhede.
Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 13-12-11 op 20:32. Rede: Image geskrap
Hier gaan jy:
Jou Microsoft Comercial Vertaling API geheim deur blou is jou "Kliënt Secret" - begin met GSBlBL ...
Jou Microsot Comercial Vertaling API sleutel deur blou is jou "Client ID" - begin met ins ...
Ek ook jou beeld verwyder, want iemand anders kan gebruik maak van jou kliënt-ID / kliënt geheim, hoop dat jy nie omgee nie![]()