BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 10

Thread: Om foute in PHP

Senior Member

Default Om foute in PHP

PHP Fatal error: Klas "vB_Template_Runtime 'nie gevind in / home / site / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 338

PHP Fatal error: Call to undefined funksie vbet_doRedirect () in / home / site / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php line 933

Enige idees hoekom? Dit is met die nuutste weergawe 4.4.4

Afgetree;)

Eerste PHP fout
    Kan jy gee ons asseblief presiese URL wat hierdie fout uitlok of wanneer dit voorkom, as jy nie kan dit uitgepluis het wat ek sal moet check dit op die plek

About tweede fout sal hê om dit te sien in my toets forum

Senior Member

Ek is nie presies seker watter URL hierdie vandaan kom. Dit lyk asof hulle om te gebeur 'n paar keer 'n dag.

Afgetree;)

Ek het dit nodig om te weet so kan jy stuur vir my jou toegang besonderhede vir my om dit te sien?

EDIT
    oor hierdie fout:
    PHP Fatal error: Klas "vB_Template_Runtime 'nie gevind in / home / site / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 338
    Ek was in staat om voort te plant, en hier en daar is 'n quick fix vir jou
    NOTA: Dit is nie getoets:
    Let asseblief oop lêer
    \\ vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php
    En vind hierdie lyn:
    PHP Code:
    $encoded urlencode(vbet_getReEncoded($title)); 
    - As jy nie enige veranderinge in die lêer maak dit veronderstel is om te wees in lyn 121
    En voor dit is lyn sit hierdie kode:
    PHP Code:
    require_once(DIR'/includes/class_core.php'); 

Oor die tweede fout Ek kan nie voortplant dit so ek moet toegang tot jou FTP om dit te ondersoek
    Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 09-11-11 op 13:59.

Afgetree;)

Een ding:
    NOTA hierdie is nie getoets nie!
    PHP Fatal error: Call to undefined funksie vbet_doRedirect () in / home / site / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 933

Vind hierdie lyn in sluit / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php:
    PHP Code:
        vbet_doRedirect(vbet_createURL($redirectLanguage), falsefalse); 
    en sit voor dit:
    PHP Code:
        require_once(DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect_utils.php'); 
    Sê asseblief vir ons is hierdie oplossing wat nuttig is vir jou

Senior Member

Ek het aansoek gedoen om die veranderinge. Die foute nou blyk te wees weg, maar nou het ek 'n nuwe een:

PHP Fatal error: Call to undefined funksie vbet_createURL () in / home / cellphon / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 934

Het ons 'n require_once (dir. '/ includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php "), voor dit?

Afgetree;)

Ja, jammer vir die probleem wat jy het die gesig gestaar

Senior Member

Eintlik, as ek voeg die bogenoemde het ek om:

PHP Parse error: syntax error, onverwagte $ einde in / home / cellphon / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 937

Ek is redelik seker dat al die behoorlike} en daar is. Dit lyk soos dit nou:

PHP Code:
    if ($redirectLanguage) {
    require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect_utils.php');
    require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_url.php');
    vbet_doRedirect(vbet_createURL($redirectLanguage), falsefalse);

Afgetree;)

Kan jy asseblief wys my lyn 937, ook asseblief daarop let dat hierdie soort van PHP parseerfout dikwels wanneer die lêer is verander gedurende die forum is op.
    So moet asseblief kyk of die fout is nog steeds bestaande of toon slegs 'n paar keer in die tyd wat jy die lêer verander - en asseblief remeber dat die server tyd kan anders wees as joune

Afgetree;)

Geen antwoord nie, oorweeg dit opgelos is, as jy nog steeds wil 'n vraag te vra oor hierdie kwessie sal ek merk hierdie draad weer oop te maak vir enige ander asseblief oop nuwe draad

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •