BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 3 FirstEerste 123
Resultate 21 aan 30 van 30

Thread: Dropping besoekers

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ek het net nagegaan alle inligting en skakels. Dit blyk dat die skakels wat jy gegee het werk. Ook ou skakel wat language = word ook aan die werk. Let asseblief sien forum beskrywing: Harleyforum.se - Skandinaviens forum vir Harley-Davidson & Custom (Deens) - Dit beteken dat vBET gepas erken taal en gevra vir vertalings - jy heel waarskynlik reeds vertaling verskaffers grense. Ek sal ook seker ti en bevestig.

Daar is nog 'n probleem - oud skakel veronderstel is om te herlei word na die nuwe formaat, so soekenjin sal weer indeks. Ek gaan nou op jou forum om die probleem op te los en bevestig die gebrek van die vertaling is as gevolg van bereik grense of as gevolg van 'n paar kwessie. Ook asseblief kennis dat grense is tydelik, so jy sal in staat wees om weer te vertaal wanneer die vertaling verskaffers hul grense herstel Gaan daar nou

OK een ding bevestig jou vertaling verskaffers nie beskikbaar is nie. Toe ek dit draai, dié draai dadelik af, want limiete bereik. Jy kan dit hier gaan Admin CP -> vBET -> Trnalsation Verskaffers Beskikbaarheid

Ook het ek dit in 'n ander manier nagegaan Ek gebruik Microsoft toets - jy kan dit hier: http://harleyforum.se/microsofttest.php en die werklike antwoord van Microsoft Vertaling API is:
    Code:
    Starting translation test
     Test result: "TranslateApiException: AppId is over the quota : ID=3737.V2_Json.Translate.1F6D7B14"
     Test error: 
     Connection time (ms): 426.399902344
    Dus as jy sien wat jy reeds bereik jou kwota in Microsoft. Microsoft het die uurlikse en maandelikse perke.

Ek is ook gebruik Google toets: http://harleyforum.se/googletest.php op hierdie oomblik vertel dat dit OK is:
    Code:
    Starting translation test G API V1
     Test result: {"responseData": {"translatedText":"powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
     Test error
    Maar vBET versper dit onmiddellik - jy heel waarskynlik die perke vir verbindings in een sekonde bereik - Ek sal kontroleer dit in logs en bevestig. Ek sal ook verander instellings vir jou (wagtyd tussen vertalings) - dit sal jou navrae stuur met 'n paar tyd tussen (vir een bladsy vertaling) so 'n kans dat jy Google limiet bereik vir een sekonde sal kleiner wees - nog moontlik, maar dit is Google wat daardie grense stel ...

Let asseblief daarop dat vBET controleert elke 10 minute doen verskaffer is weer beskikbaar.

Ek sal hou wat jy hier op die hoogte
    Laaste geredigeer deur vBET; 19-10-11 op 00:11.

'N BAIE BELANGRIKE ding wat jy databasis kas versper het - geen wonder jy het geen vertalings nie - jy bereik jou grense onmiddellik, omdat die forum is nie resultate kas en vra elke keer vir vertalings (oor en oor weer). Ek het net draai op jou databasis kas - asseblief hou dit aangeskakel

Lid
    Plek
    http://harleyforum.se

Quote Originally Posted by vBET View Post
    'N BAIE BELANGRIKE ding wat jy databasis kas versper het - geen wonder jy het geen vertalings nie - jy bereik jou grense onmiddellik, omdat die forum is nie resultate kas en vra elke keer vir vertalings (oor en oor weer). Ek het net draai op jou databasis kas - asseblief hou dit aangeskakel
    Ja, dis korrek as gevolg van die hardeskyf op bediener Aalst vol was die ander dag, het dit tot serverdudes aangewese hardeskyf limiet te skakel. Vaste nou.

OK. htaccess lêer. is korrek? dis wat ek meestal wil om seker te wees. Die translate perke i is bewus van. Thanx so ver.

Lid
    Plek

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Daar is nog 'n probleem - oud skakel veronderstel is om te herlei word na die nuwe formaat, so soekenjin sal weer indeks. Ek gaan nou op jou forum om die probleem op te los
    Enige geluk oor hierdie kwessie?

OK - bevestig dat Google is afgeskakel as gevolg van kwota. Op die oomblik is jy in jou public_html devlog.log lêer waar logs oor geskryf toe verskaffers is aangeskakel weer en hoekom is met al die besonderhede afgeskakel word. Hier is die reaksie van Google:
    Code:
    1318457726437 13.10.2011 00:15:26 ******SWITCH provider availability Google to 0 /da/forum.php
    19 13.10.2011 00:15:26 ******Google error: {"responseData": null, "responseDetails": "Quota Exceeded.  Please see http://code.google.com/apis/language.../overview.html", "responseStatus": 403}
     and request: cut here
    and decoded request: cut here - too long see in logs full /da/forum.php
    So as jy sien vertaling werk - jy net jou kwota bereik. Google toets kan werk wanneer die vertaling nie werk nie, omdat die toets net een kort woord te vertaal en wanneer jy op die verskaffer van die hand (of outomaties vBET) daar is so baie versoeke dat jy Google kwota bereik onmiddellik.

Wat om te doen nie. Paar opsies - een net wag totdat die kas sal vul en vul en indien dit ingevul word vinniger dat nuwe boodskappe dan kom alles reg is. Dit is regtig sleg dat jy het jou kas afgeskakel, maar dit is die indiening van nou. Ander opsie is om te skakel vir 'n geruime tyd die meeste tale - laat slegs 'n paar op hierdie manier sal jy minder Google vertaling versoeke so moet jy nie tweederangs limiet so vinnig bereik. Ander opsie is om Google v2 te gebruik waar jy kan jou eie grense te stel, maar hierdie API is ongelukkig betaal.

Let asseblief daarop dat dit op hierdie oomblik het ek stompe is vertrek - ek sal dit verwyder as jy wil. Julle kan nog steeds daar gaan kyk hoe dit werk.

Ek gaan nou aan die herleiding reëls toe te laat om ou skakels na nuwes te lei.
    Laaste geredigeer deur vBET; 19-10-11 op 00:13.

Aan ander wat ook hierdie onderwerp LEES - let asseblief daarop dat u forum ander reëlswysigings kan vereis (gebruik vbseo of ander tipe vBulletin-vriendelike URL's) - ek het vetdruk gemaak wat noodsaaklik is in verandering. So dit is 1ste reël en die wysiging van standaard vBET reëls (onthou jy kan anders hê - want of vbseo, vriendelik ... - net soos net beskryf). Moet dit dus nie net kopieer nie en as u twyfel, kontak ons net en ons sal u help Onthou asseblief dat dit hier verander net omdat vroeër gebruik is om ander tipe van links. As jy begin met SEO skakel jy hoef nie iets soos dit

OK - die probleem met ou bande is opgelos. Dit is nou redirecting gepas op 'n nuwe skakels tipe.
    So hierdie: Harleyforum.se - Skandinavisk forum vir Harley Davidson Brugerdefineret (Dansk)
    Herlei hier: Harleyforum.se - Skandinavisk forum vir Harley Davidson Brugerdefineret (Dansk)

Ek het reëls wat beskryf word in die pos te verander - ek dink ons sal hê om diegene te werk. So nou jou reëls:
    Code:
    RewriteEngine On

#TEMPORARY RULES****** - until search engines reindex from old urls to new urls
    RewriteCond %{QUERY_STRING} language=(zh-TW|zh-CN|..)
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbetredirected
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !css.php
    RewriteRule ^(.*)$ http://%{HTTP_HOST}/%1/$1? [L,R=301]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1&vbetredirected=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbetredirected=true [L,QSA] 
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbetredirected=true [L,QSA]
    #END OF TEMPORARY RULES

#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
    #If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
    #******************************USE THOSE 3 when after disabling temporary rules
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]
    Let asseblief daarop dat ek 'n paar reëls as tydelike gemerk het - na jou bladsye sal weer word geïndekseer kan jy verwyder die voeg Gaan terug na die standaard regulasies. Dit is want jy het interne herleiding loop selfs as die reëls duidelik sê dat dit veronderstel om die laaste reël. Ons het te min improvisasie hier (spesiale parameter bygevoeg om te erken is dit reeds aangestuur of nie, ek het ook gemaak spesiale geval vir jou css.php versoeke.

Nou sal soek enjins gepas weer indeks jou ou links nuwe een. Let asseblief daarop dat dit kan 'n bietjie tyd in beslag neem - dit hang af van jou forum grootte, hoe dikwels toer forum word gesoek deur robots en vir die soektog self. Dit kan selfs 3-6 maande neem voordat jou bladsye sal weer word geïndekseer. Jy kan net natuurlik laat al die reëls en net om seker te wees. Nog wat so verander as wat jy sal vind 'n kwessie laat ons daarop dat ons sal julle help

Gaan asseblief en vertel doen wat jy moet meer ondersteuning hier
    Laaste geredigeer deur vBET; 19-10-11 op 00:04.

Quote Originally Posted by harleyforum.se View Post
    Enige geluk oor hierdie kwessie?
    Net opgelos - sien vorige post. Het om te improviseer, maar dit werk Jammer dit het u probleme veroorsaak - dit is nie nodig as iemand met SEO-skakels begin nie - u het voorheen gratis weergawe gehad met SEO-skakels aangeskakel (gratis weergawe ondersteun ook SEO-skakels) daarom was dit nodig. Kontroleer en bevestig asseblief.

Lid
    Plek

Dankie vBet dude!

Alle nate nou fyn werk. Hoe lank ongeveer moet ek die temp reëls? ongeveer 2-4 maande?

Ek het slegs 9 taal so nou kas kan opbou. Die tranlate kwota ek verstaan, is net bly die skakels werk.

Groot, dankie weer vir jou hulp!

Afgetree;)

Dit is moeilik om te sê, dit hang af op jou bediener verkeer, ens. Ek sou sê dat iets omtrent 3-6 maande. Jy kan kyk na 'n tyd hoe skakels word getoon in soek enjins. Neem asseblief ook kennis dat jy kan net laat die reëls - dit sal geen invloed op prestasie in enige sigbare manier.

Het jy enige verdere vrae het oor hierdie kwessie?
    Laaste geredigeer deur vBET; 14-10-11 op 23:25. Rede: al hoe meer info

Page 3 van 3 FirstEerste 123

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •