BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 9 van 9

Thread: Is dit moontlik?

Gestruktureerde View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos
    Junior lid
    Plek
    http://yuforum.net

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Neem asseblief kennis dat vBET kan verskeie vertaling API's in dieselfde tyd te gebruik. Soos ek geskryf het voordat jy kan instel vir elke taalpaar watter verskaffer moet vertaal. So selfs as jy wil Google v1 te gebruik totdat dit gesluit is ons nog steeds aanbeveel om dit te gebruik saam met Microsoft Vertaling API - om te verhoed om vinnig te bereik van grense.
    Ek is bly dat die opsie om te hoor ... taalpaar ...

As ek reg verstaan ... Ek vra dat jy bevestig die volgende oplossings:

In vBET Admin Control Panel opsies wat ek kan doen die hierdie:

1A) vertaal met Google Translate API v1 ... uit Kroaties die taal in Engels ...

1b) vertaal met Microsoft Translate API ... van die Engelse taal aan al die ander 35 + tale

Of is dit beter ... aangesien Google slegs beskikbaar vir twee maande .... bo oplossing ... of dit neer oplossing?

2A) vertaal met Google Translate API v1 ... uit Kroaties taal (6 tale) Engels, Spaans, Italiaans, Duits, Pools & Frans

2b) met Microsoft Translate API uit Engels in 5 tale vertaal ... Uit Spaans in 5 tale ... Italiaanse / Duits / Polish / Frans in 5 tale ...

Ek het vBSEO 3.6.0 & vBSEO Sitemap Generator ... Of hulle die vertalings versnel of nie?

Ek het nog meer Google Bots daaglikse as Bing / MSN Bots ... en ek dink dit is 'n ander oplossing beter as die eerste .... of miskien nie ... Wat dink jy ... Dalk is dit die eerste oplossing is beter omdat Google stop API v1 baie gou?

Dankie vir jou voorstelle.
    Laaste geredigeer deur Manual; 01-10-11 op 23:17.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •