BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Sommige Profiel URL's (nie-Engelse) lei tot die profiel van die Admin

Default Sommige Profiel URL's (nie-Engelse) lei tot die profiel van die Admin

Ek het hierdie merkwaardige kwessie van 'n paar profiel URL's (nie-Engelse) wat lei tot die profiel van die Admin op my forum in die gesig gestaar

Ek het vBulletin 4.1.5 met vbet 4,3 geïnstalleer saam met VBSEO 3.6. Ek is nie seker waarom ek dit kry.

Ook, ek wil die registrasie bladsy velde wat gevul moet word in Engels of ten minste die gebruikersnaam whould word slegs in Engels om sulke probleme te voorkom. Enige idees oor hoe om dit te doen?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Gee asseblief 'n presiese URL van die profiel-bladsy waar die probleem bestaan.

Ek verstaan nie presies wat jy wil doen met registrasie bladsy. Dit is gevul deur die gebruikers nie outomaties ...

Wel, ek het die antwoord ABT die registrasie bladsy binne vBulletin Help. Nie 'n groot deal. Ek wou gebruikers name te bestaan van slegs Engelse karakters AZ en nommers 0-9. Het jy wat nou.

Met dit, my ander probleem is ook opgelos. Dankie in elk geval.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Groot Geniet vBET!

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •